Kuulutko tavallisiin?
Oletko osa tavallisia ihmisiä? Perustele, miksi olet / et ole.
Kommentit (26)
Joo. Tavalliset on iso joukko, jonne mahtuu kaikenlaisia, myös mä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tavalliset on iso joukko, jonne mahtuu kaikenlaisia, myös mä.
Oletko samaa mieltä kuin vastaaja 1, että tavallisten "iso joukko" sisältää kaikki ihmiset? -ap.
Kaikki tuntemani muut ihmiset ovat, mutta itse en ole. En halua perustella.
Mä olen niiiin tavallinen kun ihminen vain voi olla
En ole tavallinen, montakin syytä, tässä ehkä kolme tavallisinta.
- ei ole lapsia, eikä tule
- asun hyvin ahtaasti ja pidän siitä
- en omista autoa
En ole tavallinen. Syitä en luettele, koska en halua kenenkään arvaavan kuka minä olen.
Yhdessä naistenlehdessä oli tämmösiä "tavistestejä". Mietin niihin huvikseni omia vastauksia ja sain aina jotain pari pistettä. Eli, jos tavikseus tarkoittaa näitä vyölaukkuja ja kahvinjuontia, niin enpä taida olla.
Mä olen kaikkea muuta kuin tavallinen. Jollain tasolla olemme kaikki erilaisia, itse vihaan paitsi tavallisuuden käsitettä, myös tavallisuuden tavoittelua ja vaatimusta olla tavallinen. Tavallisuus on tylsää. Maailman pitäisi olla sallivampi erilaisuutta kohtaan, jotta jokainen voisi rohkeasti olla oma itsensä, eikä tarvitsisi yrittää sulautua mihinkään tavallisuuden muottiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavallinen. Syitä en luettele, koska en halua kenenkään arvaavan kuka minä olen.
Mietin samaa. Pitäiskö läpällä kokeilla, lukeeko joku tuttu av:ta. :D
Epätavallisuuksiani:
- olen nainen, mutta monelta osin lähempänä miehen stereotyyppisiä piirteitä, mutta silti erittäin tyytyväinen sukupuoleeni, en esim. jaksa meikata juuri koskaan, mutten koe sitä minään ongelmana ja joskus saatan fiilispohjalta laittautuakin
- pidän eläinlajeista, mitä monet inhoaa, kuten hyeenat ja valkohait
- pidän häröistä vitseistä ja pystyn puhumaan avoimesti seksistä
- olen hyvä matikassa ja tekniikassa
- olen lapsellinen ja leikkimielinen, enkä häpeä sitä
- olen lajisti ja syön lihaa, mutten silti pidä ihmistä muita eläimiä arvokkaana ja olen hyvin eläinsuojeluhenkinen
- olen kaveri parinkin exäni kanssa
- olen hetero, mutta yleensä innoissani mukana sateenkaarevassa toiminnassa, Prideilla, naistenbileissä, yms., koska henki on siellä hyvä
- tykkään köyhäilystä ja ostan vaatteet mieluummin kirpparilta ja lennän halpalentoyhtiöillä ja edullisissa hotelleissa, vaikka olisikin rahaa parempaan
- saatan illanvietossa tarjota miehille juomia, siis en pelkästään iskemistarkoituksessa, vaan ihan kavereillekin (joskus myös naisille, mutta harvemmin), ja availen kans ovia, tämmöinen herrasnainen :D
- kerron tyhmiä vitsejä ja nauran niille
- pidän saksan ja venäjän kielestä
Se onkin nyt oikein muotia olla se joukon uniikki lumihiutale joka kylläkin on tasan niin uniikki kuin ne luokasta ulostunkevaa 40 muuta yhtä uniikkia. Ja se teenlipitys voi jeesusteapertyliike sentään:)! Se se vasta uniikiksi teköö ja latte ah! Salin jälkeen uniikki menee peilailemaan kahvilaan.
Mua ei voi kukaan sanoa tavalliseksi, ei todellakaan. Olen kaikintavoin erilainen kuin lähes kaikki muut.
Jotain esimerkkejä:
-en käy lääkärissä juuri koskaan, koska pidän lääketiedettä enimmäkseen humpuukina
-olen tavannut kuolleita läheisiäni (siis heidän kuolemansa jälkeen)
-olen poistunut kehostani lukuisia kertoja
-kykenen parantamaan ihmisiä koskettamatta heihin
-ymmärrän taon periaatteen
-olen lukenut valtavan määrän kirjoja, olen lukenut 5-vuotiaasta lähtien niin paljon kuin ehdin
-olen uskomattoman hyvä kokki ja keksin itse reseptejä jatkuvasti
-olen ollut kasvissyöjä yli 20 v
-olen joogannut 25 v
-olen meditoinut 15 v
-tunnen itsessäni virtaavaan kundaliinin
Ja paljon muuta sellaista, josta suurin osa ei ymmärrä mitään. En ole muita parempi, vaan kuljen tietäni ja kuljen elämän virrassa, kuten kaikki muutkin. Sillä tavalla olen erilainen, että olen herännyt unestani ja kovinkaan moni ei ole.
Riippuu mistä vinkkelistä asiaa tarkastellaan.
Omassa yhteiskuntaluokassani olen ihan tavis, mutta kiipeämisen myötä olen uudessa ybteiskuntaluokassani melko poikkeava rebel. Viihdyn paremmin omankaltaisteni, aitojen, alemman yhteiskuntaluokan ihmisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavallinen, montakin syytä, tässä ehkä kolme tavallisinta.
- ei ole lapsia, eikä tule
- asun hyvin ahtaasti ja pidän siitä
- en omista autoa
Täh? Minullakaan ei ole lapsia, asun pienessä yksiössä ja en omista autoa. Koen olevani tavallinen.
Ensin piäisi tietää, millainen on tavallinen, jotta voisin tähän vastata. Olen erilainrn kuin ystäväni. Ja he kaikki ovat toisistaan erilaisia.
Koen olevani tavallinen siksi, että en ole julkisuuden henkilö. Olen hyvin tyytyväinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko osa tavallisia ihmisiä? Perustele, miksi olet / et ole.
Selvästikään en. Koska minulle on ihan sama miten Särkänniemen delfiineille käy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani muut ihmiset ovat, mutta itse en ole. En halua perustella.
Ahhahhaa, kaikkihan me ollaan erikoisia ja erilaisia. Ja siinä niin samanlaisia.
Olen siinä suhteessa samanlainen, kuin kaikki muutkin, että osa ominaisuuksistani on hyvin tavallisia, osa poikkeuksellisia. Yksilönä olen ainutlaatuinen, mutta niinhän kaikki.
Ehkä en sitten ole tavallinen, koska pukeutumistyylini on huomiotaherättävä. Mutta toisaalta olen kyllä ihan normaali perusduunari. Tiedä sitten.
Kaikki ovat.