Kuinka monella on Kånken ja minkä värinen?
Ja millaisiin vaatteisiin tykkäät yhdistellä sitä? ^__^ Kånkenit ovat kivoja katukuvassa, ja niin värikkäitä.
Kommentit (26)
Kuinka monella on Kånken ja minkä värinen?
Miksi kuvittelet, että täällä joku tietäisi, kuinka monella on Kånken?
Oon harkinnut tummanruskean ostamista, käyttäisin ihan arkena aikalailla vaatteista riippumatta. Ulkonäkö ei erityisesti silmää miellytä mutta oon kuullut kehuja ja tuntuu että tummanruskeita reppuja ei oo missään, varsinkin kun en mielelläni ottaisi nahkareppua.
En tykkää Kånkenista, ostin Anttilan tarrakampanjasta viime talvena Swissgear Wenger -repun, maksoi 44€, on useita taskuja, hyvät remmit, selkäpehmusteet ilmakanavilla jne ja varmaan kestää sen minkä Kånkenkin. Ja on paljon paremman näköinenkin mielestäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jotain seitsemän reppua, mutta ei yhtään kånkenia. Kånkenit ovat rujoja, liian pelkistettyjä ja ylihinnoiteltuja. Vastaavia saa alle parin kympin
Mä taas en tykkää siitä, että joka paikassa on kasseja ja nyssäköitä, yksi reppu riittää. Ja alle parin kympin reppuja en osta, koska ne eivät takuulla kestä.
Yhden Kånkenin hinnalla saa pari-kolme erikokoista ja erilaista reppua, jotka sopivat eri tarkoituksiin. Ja kestävät ne ihan riittävän kauan. Miten reppuja oikein käsittelet, jos ne helposti rikki menee? Minulla on yhdestä halparepusta yläosasta hieman ratkennut, kun olen painavaa kuormaa kahvasta nostellut. Reppu on kuitenekin edelleen käyttökelpoinen ja myös käytössä.
Mutta kun en halua paria kolmea erikokoista ja erilaista reppua, mulle riittää yksi. Tavaraa on muutenkin paljon. Ne alle parinkympin reput ovat menneet rikki ihan tavallisessa käytössä saumoista ja vetskarista.
Monilla naisilla on useita – jopa kymmeniä – laukkuja, vaikka yksikin oikeasti riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Kånkenista, ostin Anttilan tarrakampanjasta viime talvena Swissgear Wenger -repun, maksoi 44€, on useita taskuja, hyvät remmit, selkäpehmusteet ilmakanavilla jne ja varmaan kestää sen minkä Kånkenkin. Ja on paljon paremman näköinenkin mielestäni
Ne Sveitsin armeijan linkkuveitset kuuluu samaan brändiin, tai siis Victorinox omistaa Wenger-brändin. Ja mikä tahansa reppu on paremman näköinen kuin Kånken. Tosin se tummansinininen ruskeilla nahkalisukkeilla ei ole aivan mahdoton.
Oletko koskaan kuullut siitä, että yhdelle asialle voi olla monta eri sanaa?