Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffi mies pilasi koko jutun JATKUVALLA viestittelyllä...

Vierailija
30.08.2016 |

Ollaan tavattu viikon välein 2 kertaa. Viestiteltiin n. Reilu viikko enne ensimmäistä tapaamista. Viestittelyn määrä oli mielestäni normaali. Ekojen treffien jälkeen kesti n. 5 min eroamisestamme kun eka viesti tuli. Viestien määrä (sisältävät niitä näitä jutustelua ja kysymyksiä)

En pidä siitä, että joudun olemaan koko päivän yhteydessä heti aamu seitsemästä alkaen ilta yhteentoista. Lähes tuntemattoman ihmisen kanssa. On myös vaikea keksiä kirjoitettavaa kun ei tunne toista.

Harmittaa kun mies vaikutti kivalta mut nyt vaan ärsyttää kun näen viestin tulleen häneltä. En edes avaa whats Appia että hän ei näe että olen paikalla koska viesti tulee heti kun käyn siellä. Ahdistaa.

Mulla on lapsi, koululainen jonka kanssa tehdään kaikkea. On omat ja hänen harrastukset ym ELÄMÄ muualla kuin puhelin kourassa. Pitää kait väsätä joku viesti että en ole kiinnostunut. Olisin ollut jos käytös olisi ollut erilaista. Kauhistuttaa ajatella millainen olisi jos alettais seurustelemaan, koko ajan yhdessä... 😱

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella ahdistavaa.

Viesti-pari joka toinen päivä riittää, tai vaikka joka päiväkin (riippuu ihmisestä) mutta pommitus on turn-off.

Vierailija
2/6 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raukka tosi ihastunut ❤️😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suoraan että oot kiinnostunut muttet ehdi ja jaksa tekstailla kokoaikaa.

Vierailija
4/6 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavana omistushaluiselta!

Vierailija
5/6 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, what Appin asetuksista voit poistaa lulukuittaukset ja paikalla olemisen... :) eli- tili- tietosuoja...

Mulla ihan samanlaisia kokemuksia, välillä en mennyt lukemaan noita viestejä pariin päivään, lähinnä kun ärsytti / ahdisti kun tiesi et lähettäjä näkee milloin luettu...+ yleensä lähettäjä kiihdytti vaan tahtia jos ei heti saa vastausta :( tekis välillä heittää jonkkaan koko puhelin :)

T : M45 Vantaa

Vierailija
6/6 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssl kirjoitti:

Hei, what Appin asetuksista voit poistaa lulukuittaukset ja paikalla olemisen... :) eli- tili- tietosuoja...

Mulla ihan samanlaisia kokemuksia, välillä en mennyt lukemaan noita viestejä pariin päivään, lähinnä kun ärsytti / ahdisti kun tiesi et lähettäjä näkee milloin luettu...+ yleensä lähettäjä kiihdytti vaan tahtia jos ei heti saa vastausta :( tekis välillä heittää jonkkaan koko puhelin :)

T : M45 Vantaa[/

Tuota juuri mietin et poistan sen lukukuittauksen mutta kun käytän whats Appia myös muiden kanssa. Ei vaan voi ymmärtää miksi joku tekee näin... Eikö normaali ihminen tajua jos toinen ei vastaa kaikkiin viesteihin ja niihin mihin vastaa hyvin lyhyesti että jossain on jotain vialla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi