Tunnustan rehellisesti: katson hyvännäköisiä naisia, enkä häpeile sitä
Miehenä tulee aina katsottua, kun hyvännäköinen nainen tulee vastaan. Jos sattuu olemaan joku kesäinen hellepäivä, niin silloin hyvännäköisiä naisia tulee yleensä vastaan selvästi normaalia enemmän. Totta kai katson naisen sääriä, peppua, rintavarustusta, kasvojakin, mutta eniten kokonaisuutta. Ja teen katseellani ns. kokovartaloskannakuksen tai kokovartalomittauksen naiselle.
Ja kyllä, en häpeile tätä asiaa ollenkaan. Miksi edes pitäisi hävetä? Aivan normaalia ja luonnollista heteromiehen käytöstä on tämä ja on aina ollutkin. Lisäksi, sitä tekee kaikki toisetkin heteromiehet. Heteromies, joka muuta väittää, valehtelee taatusti. Monet heistä vain elävät tämän asian kanssa kaapissa, eivätkä vain tunnusta tätä asiaa.
Sitäpaitsi naiset, minä uskon, että tekin kyllä sisimmissänne tiedostatte tämän asian, eli tuskinpa tässä oli teille mitään uutta. Mutta kyllä me miehetkin sen ihan samalla tavalla tiedostamme, että te naiset katselette aivan samalla tavalla meitä miehiä. Mutta eipä haittaa ainakaan minua ollenkaan. Kyllä maailmaan katsetta mahtuu ja katsetta olla saa. Minä en ainakaan jaksa päätäni vaivata yhtään millään tavalla sen asian suhteen, jos joku, olipa se mies tai nainen, sattuu minua ohimennen katsomaan.