Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te tavalliset naiset, jotka olette löytäneet menestyneen/hyväosaisen miehen...

Vierailija
30.08.2016 |

Miten teitte vaikutuksen mieheen ja mitkä asiat saivat teidät yhteen? Useinhan monet ottavat puolison vähän samoista piireistä. Silti aina joskus törmää pariskuntiin, jossa tavallisesti koulutettu, heikkotuloinen ja ehkä ei-niin-hyväosainen on päätynyt yhteen toisentyyppisen kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus matkusteluun ja luksukseen yhdisti. Mies maksaa ja minä toteutan. Eli win-win.

Vierailija
22/28 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä. Mies lääkäri, minä sairaanhoitaja. 

Nainen lääkäri ja mies sairaanhoitaja, onko mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mä olen se hyväosainen ja varakas ja mies on köyhä, mutta komea ja taitava sängyssä. Tapasimme ihan baaritiskillä. Ostin juuri asunnon meille ja huonekalut sinne ja ruokaa kotiin. Lisäksi lahjoitin vanhat huonekaluni miehelle, voi myydä ne ja saa rahaa. Mutta kyllä joku kohta silti tulee sanomaan, että takuulla silti jotenkin loisin sen miehen lompakolla.

N37

Jokaiselle säännölle on poikkeus, mitä ihmisiin tulee. Oli sitten fiktiivinen tai todellinen.

Vierailija
24/28 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin riittävän hyvännäköinen, pitkäsäärinen blondi.

Vierailija
25/28 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin riittävän hyvännäköinen, pitkäsäärinen blondi.

Niin ja tapasimme netissä, chatissä.

Vierailija
26/28 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana baarista.Mies ihastui kännissä.Oli rikas ja menestyvä.Mulla oli omaa rahaa sen verran,että asunnon ostossa ym. oltiin samalla viivalla.Mulla ei vaan ollut suhteita,oikeita piirejä ja kunnon ammattia (paperin pyörittäjä).

40-vuotiaana miljonääri Tinderistä.Mies itse 48-vuotias.En osaa sanoa niitä kuin,että ehkä tuo ensimmäinen oli koulinut minusta edustusvaimon jo.Eka suhde kesti 7v.

Vierailija
27/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/28 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sen kun se oli velkainen, persaukinen vastavalmistunut insinööri ja itse työelämässä, loisi mun kotona vuoden ilmaiseksi. Nyt 7 vuoden jälkeen olen itse yliopistossa ja kuulen koko ajan, miten olen hänen kanssaan vaan rahan takia kun sen vuositulot on melkein 70 000 euroa. Kun mä valmistun, mun tulot tulee olemaan vähemmän, mutta silti pääsen nk.keskiluokkaan.

En saa penniäkään mieheltä ja nostan opintolainaa ja teen töitä opintojen ohella mutta mies itkee silti, miten hän kelpaa vaan lompakoksi. En ole siis pyytänytkään rahaa.

Mitä enemmän vuositulot kasvoi sitä itsekkäämmäksi muuttui mies. Kaipaan sitä persaukista kilttiä ihmistä, joka huomioi mut naisena ja joka halusi seksiä. Nyt mulla on rikas ja ahne, itsekäs kapitalisti miehenä joka miettii jatkuvasti, miten sais enemmän rahaa ja miten voitais olla kuluttamatta yhtään matkoihin. Olen maksanut kaikki lomamatkani itse, nykyisin matkustan ilman miestä.

Olen hakemassa avioeroa, luovutan ton seuraavalle uhrille joka ei niinkään piittaa tunteista,vaan rahasta.