Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttaako kellään muulla kännääminen 4-5 päiväksi masennuksen ja todella saamattoman olon?

Vierailija
30.08.2016 |

En tajua miksi juomisen jälkeen käy näin aina. Haluaisin lopettaa mutten pysty.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt juomista huomattavasti siitä seuraavan ahdistuksen ja masennuksen takia. En tosin ennenkään ollut mikään suurkuluttaja. Olen miettinyt lopettaa kokonaan käytön juuri tästä syystä, ihan nuoresta saakka on ollut sma vaikutus, vaikka miten kivaa olisi ollut ja mitään varsinaista syytä ahdistukseen ei olisi. Erityisesti vältän alkoholia, jos olen muutenkin alavireessä, muuten ei seuraa hyvää. Ei ilmeisesti vaan sovi minulle tuo aine. 

Vierailija
42/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käyttämään lääkitystä, joka ei varsinaisesti ole epäsopiva alkoholin kanssa, mutta voimistaa käytön jälkeisiä oireita. Neljän annoksen jälkeen olen erittäin masentunut viikon verran, yhden annoksen jälkeen olo on itkuinen ja apea "vain" parin päivän ajan. 

Pahinta on, että kukaan ei tunnu uskovan että en ole raitistinut alkoholisti, antabuslääkityksellä tai raskaana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun käyttämään lääkitystä, joka ei varsinaisesti ole epäsopiva alkoholin kanssa, mutta voimistaa käytön jälkeisiä oireita. Neljän annoksen jälkeen olen erittäin masentunut viikon verran, yhden annoksen jälkeen olo on itkuinen ja apea "vain" parin päivän ajan. 

Pahinta on, että kukaan ei tunnu uskovan että en ole raitistinut alkoholisti, antabuslääkityksellä tai raskaana :)

Joku psyykepotilas kuitenkin.