Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri banaanilettuja

Vierailija
30.08.2016 |

Ja ne ei ollut hyviä. Tää oli kyllä viimeinen kerta kun kokeilen jotain terveellistä "korviketta" jollekin herkulle. Odotukset oli korkealla koska netissä kaikki kehuu kun ne banaaniletut on niin taivaallisen hyviä nam nam :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei samis, mäkin tein tänään proteiini banaani-toffeepannareita.

Vierailija
2/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt banaanikakun, kolmella banaanilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on hyvä arkiversio letuista. Päälle marjoja ja maustamatonta jugurttia niin on VÄHÄN kuin lettuja, hilloa ja kermavaahtoa. Ei toki mitään karkkimaista herkkua, mutta hyvä ilta/väli/aamupala arkeen ja nimenomaan terveellistä.

Vierailija
4/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne ei ollut hyviä. Tää oli kyllä viimeinen kerta kun kokeilen jotain terveellistä "korviketta" jollekin herkulle. Odotukset oli korkealla koska netissä kaikki kehuu kun ne banaaniletut on niin taivaallisen hyviä nam nam :)

Sama täällä. Monessa paikassa hehkutettiin, kuinka on niin herkkua, ai että. Totuus on, että maistui puulle, ja oli eka ja vika kerta kun hurahdan tollaseen hömppään. Vastedes teen kunnon lettuja, kunnon voista + muista raaka-aineista, niinkuin kuuluukin. Niih!! Hiiteen tollanen paska, välillä saa herkutella hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
5/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on pahoja! Samoin se "jäätelön korvike" joka tehään banaanista. Molemmat ohjeet on hyvän hedelmän haaskausta.

Vierailija
6/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kurja jos et tykännyt. Tokikaan ne eivät maultaan tai koostumukseltaankaan ole samanlaisia kuin perinteiset letut. Millä ohjeella ne valmistit? Itse laitan "taikinaan" 2 kananmunaa, ison banaanin ja reilusti kardemummaa. Syön marjojen kanssa. 🙂

Vierailija
7/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kovin makeita ja jos on tottunut tosi makeisiin herkkuihin niin maistuvat puulta. Kannattaa vierottaa itseään sokerista niin johan maistuu. Toinen vinkki on tehdä ne hyvin kypsistä banskuista.

Vierailija
8/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pahoja.

Vierailija
9/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, kurja jos et tykännyt. Tokikaan ne eivät maultaan tai koostumukseltaankaan ole samanlaisia kuin perinteiset letut. Millä ohjeella ne valmistit? Itse laitan "taikinaan" 2 kananmunaa, ison banaanin ja reilusti kardemummaa. Syön marjojen kanssa. 🙂

Tällä ohjeella niin hyvää..käytän samaa..ja just paistettujen lettujen päälle loraus vaahterasiirappia

Vierailija
10/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ennen tykännyt niistä, kun olin niin tottunut sokerin makuun, mutta nykyisin ne on mun suurta herkkua, kun en sokeria enää käytä, niin makuaisti on parantunut. 

Vierailija
11/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistunut mullekaan. Eikä muuten johdu sokerista, kun en tavalliseenkaan lättytaikinaan laita sokeria. En odottanut, että maistuisivat samalta kuin lätyt, mutta siitä mausta en vain tykännyt. Paistettu muna on hyvää, paistettu banaani on hyvää, mutta yhdessä ei maistunut hyvältä.

Vierailija
12/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö sellaisista raaoista banaaneista, joita suomalaiset yleensä syö? Kannattaa antaa banaanin kuoreen tulla ruskeita pilkkuja niin on kypsiä ja makeita. Banaania voi myös kypsyttää uunissa miedolla lämmöllä.

Vierailija
13/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letut saattaa maistua hieman "munakasmaisilta" jos ei laita jotain vahvaa maustetta kuten kanelia tai kardemummaa! Ja ne oikeasti kypsät banaanit tarvitaan!

Vierailija
14/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noita fitness-hörhöjen ohjeita. Vääntävät ties mitä puunkuorihiekanjyväsadevesi -mössöä ja vetävät samalla ulostuslääkkeitä.

Vierailija
15/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en alussa tykännyt siitä munakkaan mausta, kun olin tottunut liikaan sokeriin.

Mutta nyt ne maistuu minusta jo pelkästään hyvälle.

Vierailija
16/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on tosi hyviä :D No, makuja on monia.

Vierailija
17/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tehnyt banaanikakun, kolmella banaanilla.

Kerro lisää :) Tuleeko siihen banaanien lisäksi muuta, jauhoja tai sokeria?

Vierailija
18/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta banaanilettujen maku oli ihan ok, mutta paistaminen oli liian hankalaa kun ei ne millään pysyneet ehjinä. 

Vierailija
19/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta banaanilettujen maku oli ihan ok, mutta paistaminen oli liian hankalaa kun ei ne millään pysyneet ehjinä. 

Mä oon ratkaissut asian pistämällä taikinan uuniin eli oikeastaan teen siis banaanipannukakkua. 

Vierailija
20/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne on hyvä arkiversio letuista. Päälle marjoja ja maustamatonta jugurttia niin on VÄHÄN kuin lettuja, hilloa ja kermavaahtoa. Ei toki mitään karkkimaista herkkua, mutta hyvä ilta/väli/aamupala arkeen ja nimenomaan terveellistä.

kermavaahto ja terveellisyys samassa lauseessa, valitse toinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän