Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri banaanilettuja

Vierailija
30.08.2016 |

Ja ne ei ollut hyviä. Tää oli kyllä viimeinen kerta kun kokeilen jotain terveellistä "korviketta" jollekin herkulle. Odotukset oli korkealla koska netissä kaikki kehuu kun ne banaaniletut on niin taivaallisen hyviä nam nam :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne ei ollut hyviä. Tää oli kyllä viimeinen kerta kun kokeilen jotain terveellistä "korviketta" jollekin herkulle. Odotukset oli korkealla koska netissä kaikki kehuu kun ne banaaniletut on niin taivaallisen hyviä nam nam :)

Sama täällä. Monessa paikassa hehkutettiin, kuinka on niin herkkua, ai että. Totuus on, että maistui puulle, ja oli eka ja vika kerta kun hurahdan tollaseen hömppään. Vastedes teen kunnon lettuja, kunnon voista + muista raaka-aineista, niinkuin kuuluukin. Niih!! Hiiteen tollanen paska, välillä saa herkutella hyvällä omallatunnolla.

Täähän se on! Letut on mulle kuitenkin sellainen herkku jota tulee syötyä harvemmin kuin kerran kuukaudessa niin ihan hyvin voi syödä sit niitä paheksuttuja vehnäjauho lettuja sokerihillon kanssa :D

Vierailija
22/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku ja rakenne on parempi, kun laittaa vähän mantelijauhetta taikinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://thegoodmorning.blogspot.fi/2013/04/terveelliset-pannukakut-kolme…

Mä olen tehnyt tuolla alimmalla ohjeella missä on eniten ainesosia. Sekä pannulla että vohveliraudalla, ja on tullut hyviä. Lapsetkin tykkää näistä. Silloin tosin jätän proteeinijauheen pois ja laitan vähän lisää muuta  jauhoa.

Vierailija
24/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen noi letut parsakaalista. Banaanissa on aivan älyttömän paljon (hedelmä)sokeria, eikä juurikaan mitään vitamiineja tai hivenaineita. Sitäpaitsi banaanit on lievästi radioaktiivisia! Kuka hullu syö niitä ja vielä syöttää lapsilleen!

Parsakaaliletut on tosi hyviä esim. tyrnimarjojen kanssa :) Kun vieroittaa itsensä sokerista ja kaikenlaisista keinotekoisista makuaineista (joita tehotuotetussa banaanissakin on), niin alkaa ihan oikeat herkut maistua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme