Ensimmäinen kysymys asunnon ostajalta oli...
missä on lähin vok? Siis tähän on tultu. No, onneksi aika kaukana. Toivottavasti seuraava vok perustetaan Espoon Westendiin. Tietävätpä päättäjät ja vaikuttajat sitten, miten kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Kommentit (14)
Suurin osa päättäjistä ei vok:sta tai haittamaahanmuuttajista paljon häiriinny. Taksin tai virka-auton penkiltä ja parempien asuinalueiden ikkunoista todellisuus ei välttämättä välity kovin konkreettisesti.
Minulta taas asunnon ostanut mies oli kiinnostunut lähinnä vain kellarivarastosta. En edes halunnut tietää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vok?
Turvapaikanhakijoille tarkoitettu vastaanottokeskus.
Itse en kyllä kysyisi samaa kysymystä. En nimittäin mene edes asuntonäytölle, ennenkuin tarkistan Migrin ja SPR:n sivuilta onko niillä vok siinä myynnissä olevan asunnon lähellä.
Vokkeja nousee ja lopetetaan jatkuvasti ihan tarpeen mukaan, joten eihän tuota voi tietää. Jos tänään naapurissasi ei ole vastaanottokeskusta, huomenna siinä voi jo olla.
Oli varmaan vihervasemmistolainen. Ne on erityisen tarkkoja pitämään aatteensa ja oman tosielämän erillään. Kenties jopa rkp äänestäjä.
Haha. Olisit sanonut, että se on naapuriasunnossa. Itse en myisi tuollaiselle tiukkapipolle mitään mistään hinnsta.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Olisit sanonut, että se on naapuriasunnossa. Itse en myisi tuollaiselle tiukkapipolle mitään mistään hinnsta.
nii varmaan...
Minulle tuo on ehdoton asia. Jos vok, ei kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Siinä meni potentiaalinen ostaja.
Odotetaas vuosi taas.
5: Siinähän tarkistelet. Lähistölle voi tulla vastaanottokeskus senkin jälkeen, kun olet uuden asuntosi ostanut.
Siksi on kenenkään turha miettiä muuttoa uudelle alueelle vain tuo seikka mielessä.
Eikö sitä vokkipannua saa säilyttää missä itse haluaa jos asunnon ostaa?
Minä sanon suoraan not in my backyard! Itse en halua tämä rauhan uskonnon edustajia lähellekkään. Mieluusti vaikka kiinalaisia vaihtareita tienoot täyteen.
Mikä on vok?