Mies ilmoittsi töihin olevansa kipeä koska edellisyönä julkaistiin uusi lisäosa World of Warcraft peliin
Hän on pelannut sitä läpi yön ja vieläkin. Pitäisikö kertoa työnantajalle? Pieni näpäytys sormille olisi tarpeen kun hän ei ole huomioinut minuakaan tarpeeksi viime aikoina. Oppisi ainakin mitkä asiat tulisi laittaa etusijalle pelien sijaan.
Kommentit (15)
Parempi syy kuin joku summaflunssa. Itse odottelen, että pahin ruuhka laskee, mutta ensi viikoksi olen jo sairaslomaa petaillut.
Tuolla asenteella ei tule kyllä pärjäämään elämässä. Ihan helpolla en jäis katselemaan miestä jolla pelit menee työn edelle. Törkeää työnantajaa kohtaan.
Melkonen itsetunto sulla, kun pelkäät pelin syrjäyttävän. Sähän haluat tuottaa toiselle harmeja ihan vain että sun merkitys korostuisi. Aika kammottavaa :(
mitenköhän musta tuntuu et tää on jonkun jonnen vääntämä. itse pelasin wowia jotain 5 vuotta kunnes kyllästyin siihen
Saksalaisetkin ilmiantoivat Gestapolle täysin "syyttömiä" vain v*ttuilumielessä. Ja myöhemmin toki myös Stasille.
Ihan oikein teki. Ei omista mieltymyksistään kannata tinkiä jonkun hyväksikäyttävän riistoporvarin etujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein teki. Ei omista mieltymyksistään kannata tinkiä jonkun hyväksikäyttävän riistoporvarin etujen takia.
Mieheni työskentelee pienelle vanhalle mummolle/rouvalle pienessä kahden hengen yrityksessä (hän se toinen), joka leipoo pikkuleipiä ja myy niitä. Tulipahan näytettyä sille riistoporvarille!
Minä otin avioeron parin vuoden pelaamisen jälkeen. Viimeinen niitti oli kun mies ehdotti että muu perhe menee mökille kuukaudeksi ja hän jää kotiin pelaamaan.
Wowiin tulee uusi lisäosa n. kerran kahdessa vuodessa. Kyllä kerran kahdessa vuodessa voi pari päivää valehdella pomolle. Käy hakemassa miehelle kaupasta energiajuomaa, limsaa, sipsejä, suklaata jne. että jaksaa pelata jos haluat olla hyvä tyttöystävä.
Jos kyseessä on vain tämä yksi kerta eikä mies muuten ole juuri koskaan pois töistä, niin ok. Mutta jos pelaaminen jatkuvasti haittaa arkea, niin ei ok. Jälkimmäisessä tapauksessa miettisin jäisinkö tuijottamaan ehkä vuosiksi sitä kun toinen elää virtuaalimaailmassa.
Tarkkaile, onko miehesi peliriippuvainen eli peli syrjäyttää jo arjen muut asiat. Jos kyse on vain satunnaisesta pelihörhöilystä, ei syytä huoleen. Toki voit saada itsellesi vaikka merkkilaukun tai kynttiläillallisen tai ne molemmat uhkaamalla paljastaa miehesi sairauden todellisen syyn työnantajalle. Pelaa sinä tätä peliä.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin avioeron parin vuoden pelaamisen jälkeen. Viimeinen niitti oli kun mies ehdotti että muu perhe menee mökille kuukaudeksi ja hän jää kotiin pelaamaan.
Oliko exäsi todella ehdottanut tuollaista? Minkä ikäinen hän mahtaa olla? Liiallinen pelaaminen siis oikeasti tyhmentää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko exäsi todella ehdottanut tuollaista? Minkä ikäinen hän mahtaa olla? Liiallinen pelaaminen siis oikeasti tyhmentää ihmistä.
Liiallinen pelaaminen ei todellakaan tyhmennä ihmistä. Pelaamisessa joudut käyttämään logiikkaa ja opit tekemään nopeita päätöksiä jne. On tutkittu ja todistettu että pelaaminen kehittää.
Miksi joillekin on ok istua tv:n ääressä zombi nainen katsoen valmiiksi pureskeltua paskaa koko ilta mutta jos joku avaa tietokoneen ja pelaa niin kauhea älämölö vaikka de on kehittävää ja hauskaa ja sosiaalista kaikkea samaa aikaa.
Lisään vielä että kaikki wow pelaajat eivät ole läskejä, finninaamaisia addikteja
Oletko varma että kyseessä on mies eikä hiiri? Jos oikeasti totta niin sulla voi olla kohta elätettävänä koko ajan pelaava äijä, jonka ei tarvitse edes töihin mennä.