Kysy mitä vain valaistuneelta
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla tänään menee, Eeva?
Nimeni ei ole Eeva enkä tiedä keneen sillä mahdollisesti viittaat, mutta mukavasti menee. Entäpä siellä?
Ettekö itse näe näiden gurujenne mietelauseiden lapsellisuutta? Kuka on lempigurusi? Kerro lempimietteesi häneltä.
Aika hiljaista ap:n puolelta. Harmi, olisin ollut oikeasti kiinnostunut. Lähden aamulenkille, näyttää paistavan aurinko. Mukavaa päivää kaikille!
Minä en ole ap mutta mun mielilause on "Kun syöt puuroa, syö puuroa" Eli keskity siihen mitä teet. Älä ainakaan mieti mitä seuraavaksi pitää tehdä tai mitä tapahtui vuosi sitten. Niille on omat hetkensä.
T. Toinen valaistunut
Vierailija kirjoitti:
Ettekö itse näe näiden gurujenne mietelauseiden lapsellisuutta? Kuka on lempigurusi? Kerro lempimietteesi häneltä.
Valaistumiseen ei tarvita gurua.
Vierailija kirjoitti:
Sano joku vanha mietelause joka on mielestäsi lapsellinen. Katsotaan ymmärrämmekö sen eri tavalla.
Huvittavia nämä gurut, joilta saa kysyä mitä vaan. Vastauksia ei tosin tule, taisi sokaistua äkillisestä valaistumisestaan.
Koitko valaistumisen jonkun uskonnon tai perinteen piirissä, vai ihan itsenäisesti? Tavoittelitko sitä, vai tuliko se spontaanisti?
Miten sulla tänään menee, Eeva?