Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen idiootti kun menin ihastumaan työpaikkamme pahimpaan playeriin

Vierailija
29.08.2016 |

Tämä mies on pyöritellyt työpaikkamme naisia kun pässejä narussa ja minäkin tyhmänä menin ihastumaan häneen. En todellakaan tiedä miksi, hän ei ole todellakaan minun tyyppiseni eikä edes minun tasoiseni. Olen tuhlannut useita kuukausia hänen ajattelemiseensa ja nyt olen hänelle vihainen. Tilanne on aivan syvältä, koska joudun näkemään häntä töissä jatkuvasti. Nyt kun silmäni ovat avautuneet, en voi ymmärtää mikä minuun oikein meni. Tyhmä minä, en todellakaan suosittele kellekään!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä olet vihainen miehelle? Siitä että ihastuit? Eikös sun ptöisi olla itsellesi vihainen? Vai antoiko mies ymmärtää jotain.

Vierailija
2/5 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä olet vihainen miehelle? Siitä että ihastuit? Eikös sun ptöisi olla itsellesi vihainen? Vai antoiko mies ymmärtää jotain.

Antoi ymmärtää, niin kun muillekin. En ole koskaan törmännyt vastaavanlaiseen tyyppiin. Ja on taitava peleissään, ei siinä mitään. Hävettää vaan oma typerä käytös kun menin uhraamaan ajatuksiani ja energiaani häneen. Olen vihainen siksi, että hän voi kohdella naisia niin huonosti. Luulin, että olemme oikeasti kavereita, mutta hän onkin vaan käyttänyt mua pelinappulanaan. En myöskään pysty olemaan enää hänen kaverinsa, koska en arvosta häntä ihmisenä lainkaan näiden hänen temppujensa jälkeen. Tämä aiheuttaa sitten omat haasteensa työpäivään, koska olemme tosissaan pakosta toistemme kanssa tekemisissä. Tyhmä minä, löytäisimpä pian uuden työpaikan!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava pelimies osaa vetää oikeista naruista, vähän samaan tyyliin kuin taitava myynti- tai mainosmies, joka osaa luoda turhia tarpeita ja sohii toisen itsetunnon arkoihin pisteisiin.

Vierailija
4/5 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitava pelimies osaa vetää oikeista naruista, vähän samaan tyyliin kuin taitava myynti- tai mainosmies, joka osaa luoda turhia tarpeita ja sohii toisen itsetunnon arkoihin pisteisiin.

Juurikin tällä tavalla tämä mies toimi. En olisi hänestä vaan koskaan uskonut, päällepäin hän ei näytä tyypilliseltä playeriltä. Onneksi omat tunteeni ovat sentään viilenneet sen verran, että osaan jo nauraakin asialle. Harmittaa vaan kuinka tyhmä ja vietävissä olen ollut..

Ap

Vierailija
5/5 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on pyöritellyt työpaikkamme naisia kun pässejä narussa ja minäkin tyhmänä menin ihastumaan häneen. En todellakaan tiedä miksi, hän ei ole todellakaan minun tyyppiseni eikä edes minun tasoiseni. Olen tuhlannut useita kuukausia hänen ajattelemiseensa ja nyt olen hänelle vihainen. Tilanne on aivan syvältä, koska joudun näkemään häntä töissä jatkuvasti. Nyt kun silmäni ovat avautuneet, en voi ymmärtää mikä minuun oikein meni. Tyhmä minä, en todellakaan suosittele kellekään!

Voisitko antaa hieman tuntomerkkejä itsestäsi, että me miehet tiedämme ohjeittesi mukaisesti pysyä sinusta kaukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme