Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuo Nightwishin laulaja on sitten seksikäs!

Vierailija
29.08.2016 |

Floor jansen. Siinäpä vasta upea amatsoni.

Käykäähän katsomassa Areenasta keikkataltiointi.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Karsea amatsoni, sori nyt vaan. Tosin ainahan löytyy niitä miehiä jotka tykkää alistamisesta.

Vierailija
22/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevarille niinkuin minä olen, suht ihannenainen, toki vain minun mielipide enkä voi kaikkien hevareiden puolesta puhua :) Olen itse suht iso karju, joten sopisi mulle just hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Karsea amatsoni, sori nyt vaan. Tosin ainahan löytyy niitä miehiä jotka tykkää alistamisesta.

No mutta. Jannica 161cm. Sinuakin näkee täällä. Oletko tehnyt uusia tatuointeja viime aikoina?

Vierailija
24/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään :)

Vierailija
25/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ulkonäöstä pitänyt, hirveä jättiläinen on. mutta karismaa on ja tuntuu persoonana (median kautta) jotenki symppikseltä.

Vierailija
26/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on upea laulaja ja lavalla vaikuttava ilmestys, mutta sydämeni ei hänelle sykähdä. Tarja, sen sijaan... ah!

Vierailija
27/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokonen se sitten on jos on amatsooni? Minä olen 172cm,olenko minäkin?

Olet lihava

?

Etkö tienny että av:lla voi lihota myös pituutta

Vierailija
28/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana on ja laulaa monipuolisesti. Todella kaunis, mutta meni ottaan ne tatuoinnit.

Kyllä tatuointi voi näyttää hyvältä otassakin! Ikävää vain, jos niiden oli tarkoitus tulla jonnekin muualle päin kehoa.

Vierailija
29/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sympaattisen ja aidon oloinen nainen kun haastatteluja on katsonut. Onnenpekka se mies joka noin upean naisen saa.

Vierailija
30/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle jotakin. Sinä kiihotut 145cm kääpiöstä Abreusta jolla on tolppajalat ja giganttinen pää täynnä virtsaa.

Vierailija
31/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva, että Floor saa hiukan huomiota nyt Suomessakin. Tuntuu, että Suomessa ollaan jumitettu siihen "NIGHTWISH OLI HYVÄ VIIMEKSI 2005, EI OO NIGHTWISHIÄ ILMAN TARJAA!!!"-vaiheeseen, kun ulkomailla bändi porskuttaa jäätävällä suosiolla ja ihmiset ovat päässeet Tarjaeroahdistuksesta eroon. 

Tuntuu, että monet eivät ole edes antaneet mahdollisuutta uudelle Nightwishille, eivätkä ole kuulleet Floorin laulua, mutta silti tuomitsevat ja jäkättävät vain tuosta Tarjasta.  Ehkä tämä tästä, kun Nightwish uudella kokoonpanollaan saa enemmän huomiota suomalaisessa mediassa :)

Vierailija
32/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä nyt jotain väliä, minkä näköinen on? Upeasti hoitaa hommansa Nightwishissä. Tarja jätti iso saappaat täytettäviksi, ja epäilin, tokko kukaan niitä kykenee täyttämään. Floor kykeni. 

Vierailija
33/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Floor ilman meikkiä on hieman valju - kuin naapurin tyttö: https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s750x750/sh0.08/e35/13116744_552765388228841_490619985_n.jpg 

Hyvältähän tuo näyttää ilman meikkiäkin.

Vierailija
34/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, eilen kattelin Nightwishin keikan Areenalta ja hehkutin miehelleni olevani rakastunut! Nimittäin Floor Janseniin :D ihan huikean seksikäs ja kaunis nainen, just sellaisen amatsonin näköinen! Upeinta hänessä oli mielestäni se, että oli terveen ja vahvan näköinen, ei mikään liian laiha, fitness tai silareilla yms pilattu!!! Siis oli sellaisen hyvinvoivan naisen näköinen ja siitä se seksikkyyskin mielestäni kumpusi. Näytti siltä että urheilee ja syö terveellisesti ja nauttii elämästä. Upea esikuva nuorille naisille! Sen sijaan Holopainen ja pari muuta tyyppiä bändissä näytti ihme tallukkatontuilta...

terveisin 160 cm, normaalipainoinen paatintappi jolle ei tuota vaikeuksia ihailla upeaa naista kun sellaisen näkee. En ole hevari enkä aiemmin ollut nähnyt Jansenia.

Vierailija
35/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Holopainen käynyt pesällä?

Vierailija
36/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish ei saa Suomessa ansaitsemaansa huomiota, koska on ns. vanha juttu ja hevi muutenkin out tällä hetkellä. Kulttuurisivujen toimittajat odottavat kieli pitkällä, että joku tekotaiteellista "brittipoppia" tai henkäilevää "älykkösoulia" tekevä artisti tai bändi löisi läpi kansainvälisesti. Ja koska tuollaiset ovat Suomessa aina ulkomaisten kopioita, tätä saadaan odottaa....

Muistatteko sen ranskalaisittain nimetyn tyttökaksikon, joka pääsi mm. Imagen kanteen. Tekivät jotain tekotaiteellista kuraa. Kukaan kuullut heistä mitään sen jälkeen??? :)

Pidän peukkuja Almalle - pitkästä aikaa joku in-juttu mikä ei ole tekemällä tehtyä

Vierailija
37/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holopainen on naimisissa Johanna Kurkelan kanssa, ja on varmasti ihana ja uskollinen aviomies. Pls, älä pilaa mielikuvaani puhtoisesta romantikkotuomaksesta :(

Vierailija
38/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Holopainen on naimisissa Johanna Kurkelan kanssa, ja on varmasti ihana ja uskollinen aviomies. Pls, älä pilaa mielikuvaani puhtoisesta romantikkotuomaksesta :(

Tiedossa on, että on Kurkelan kanssa aviossa.

Mutta kiertueet ulkomailla ovat pitkiä.....

Vierailija
39/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on kiva, että Floor saa hiukan huomiota nyt Suomessakin. Tuntuu, että Suomessa ollaan jumitettu siihen "NIGHTWISH OLI HYVÄ VIIMEKSI 2005, EI OO NIGHTWISHIÄ ILMAN TARJAA!!!"-vaiheeseen, kun ulkomailla bändi porskuttaa jäätävällä suosiolla ja ihmiset ovat päässeet Tarjaeroahdistuksesta eroon. 

Tuntuu, että monet eivät ole edes antaneet mahdollisuutta uudelle Nightwishille, eivätkä ole kuulleet Floorin laulua, mutta silti tuomitsevat ja jäkättävät vain tuosta Tarjasta.  Ehkä tämä tästä, kun Nightwish uudella kokoonpanollaan saa enemmän huomiota suomalaisessa mediassa :)

Voisi nuo Tarja-fanit ymmärtää realiteetit: Tarjan kanssa Nightwish ei olisi lainkaan yhtä iso kuin nyt, johtuen siitä ettei Tarja suostunut pitkille kiertueille mitä tuon tason bändiltä vaaditaan. Tarja olisi jonkun Norjan keikan halunnut peruttaa koska halusi ystäviensä kanssa elokuviin, todella ammattimaista käytöstä ja fanien arvostamista. Tarja oli riippakivi menestyksen tiellä joka nyt oli vain pakko heittää menemään.

Vierailija
40/159 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran minun mielestä Nightwishillä on yhtä hyvä ja karismaattinen laulaja kun Tarja, toki osa ei pääse Tarja traumoistaan ikinä eroon, mutta tuo on ihan aidosti hyvä laulaja ja sopii bändiin. Kannattaisi antaa mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan