Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuo Nightwishin laulaja on sitten seksikäs!

Vierailija
29.08.2016 |

Floor jansen. Siinäpä vasta upea amatsoni.

Käykäähän katsomassa Areenasta keikkataltiointi.

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihana nainen! Olen heteronainen ja ihan vähän ihastunut. Ja hei ne vokaalit on jotain ei edes tästä maailmasta...

Vierailija
142/159 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Floor ei ehkä ole mikään klassinen kaunotar, mutta aivan huikea karisma. Ja kuinka helposti hän laulaa livenä! On ihanaa kun Nightwishissä on viimein sellainen keulakuva, joka ei aiheuta myötähäpeää.

Karismasta tietoakaan. Kerrana oon nähnyt Ilosaaren päälavalla ja yhtä hyvin siellä ois voinu olla lipunmyyjä vinkumassa.

Hehe, makunsa kullakin. :D Minä kyllä kohta lukeudun näihin Floor-seksuaaleihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jansen ei edelleenkään osaa laulaa Ever Dream tai Sleeping Sun kappaleita niinkuin pitäisi. Eivät yksinkertaisesti toimi hänen äänensä kanssa. Parempi toki paljon kuin Olzon, joka oli täysin vitsi NW:n kaltaisen bändin vokalistiksi.

No, ehkä Jansen on helpompi ihminen kuin Turunen, mitä itse muusikon duunin tekemiseen tulee.

Vierailija
144/159 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin-Harrastaja kirjoitti:

Jansen ei edelleenkään osaa laulaa Ever Dream tai Sleeping Sun kappaleita niinkuin pitäisi. Eivät yksinkertaisesti toimi hänen äänensä kanssa. Parempi toki paljon kuin Olzon, joka oli täysin vitsi NW:n kaltaisen bändin vokalistiksi.

No, ehkä Jansen on helpompi ihminen kuin Turunen, mitä itse muusikon duunin tekemiseen tulee.

Itse asiassa Sleeping Sun menee mun mielestä Floorilta aivan loistavasti. Mutta kaikkein kylmiä väreitä nostattavin on Floorin versio Ghost Love Scoresta: pakko sanoa että laulaa sen livenä paljon paremmin kuin Tarja.

Vierailija
145/159 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Floor ei ehkä ole mikään klassinen kaunotar, mutta aivan huikea karisma. Ja kuinka helposti hän laulaa livenä! On ihanaa kun Nightwishissä on viimein sellainen keulakuva, joka ei aiheuta myötähäpeää.

Karismasta tietoakaan. Kerrana oon nähnyt Ilosaaren päälavalla ja yhtä hyvin siellä ois voinu olla lipunmyyjä vinkumassa.

En ole trolli. Minusta sillä on persoonaton ääni, joka ei kanna ilman supervahvistimia. Eikä koko ole sama asia, kuin karisma.

Vierailija
146/159 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli. Minusta sillä on persoonaton ääni, joka ei kanna ilman supervahvistimia. Eikä koko ole sama asia, kuin karisma.

Ai ei muka kanna :DDD saattaisit yllättyä

Vierailija
147/159 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että kun pitkästä aikaa olisi Marcolla aikaa niin Tarot ei pysty tekemään mitään rumpalin sairauden takia. Toivottavasti vielä joku päivä palaavat lavoille uuden levyn tiimoilta, demoja on kai paljon jo tehty.

148/159 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli että kun pitkästä aikaa olisi Marcolla aikaa niin Tarot ei pysty tekemään mitään rumpalin sairauden takia. Toivottavasti vielä joku päivä palaavat lavoille uuden levyn tiimoilta, demoja on kai paljon jo tehty.

Miten Marco jaksaa, kun se säätää niin monessa bändissä

Vierailija
149/159 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1731 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä tällä hetkellä ole muita kuin nuo kaksi bändiä + Raskasta joulua, muissa jutuissa vain vierailee.

Vierailija
150/159 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1731 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä tällä hetkellä ole muita kuin nuo kaksi bändiä + Raskasta joulua, muissa jutuissa vain vierailee.

Tekeehän se fiittailuja monella keikalla

Vierailija
151/159 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtään, aivan liian iso. 

T: Mies 28

Vierailija
152/159 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis oli seksikäs kun omaan käteen ja mielikuvitukseen itkuisena jouduin tyytymään.

Vierailija
153/159 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadaa! Nostetaanpas ketju tälle päivälle :) 

Makuja on monia ja se Anetten livelaulanta oli aivan karmivaa kuultavaa. Tarja tulee huonona kakkosena perässä. Vain Floor osaa laula siedettävästi livenä, kun taas edelliset puoolestaan kuulostavat levyllä paremmalta. Floorin ääni on jotenkin levyllä niin käsitelty, että se on suorastaan mitäänsanomattoman tavallinen.  Joten olin aivan fiiliksissä, kun näin Floorin livenä. <3  SEn jälkeen arvostus nousi.

Vierailija
154/159 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor esiintyy muuten myös tämän vuoden Raskasta Joulua-kiertueella joillakin paikkakunnilla! Harmikseni me ostettiin perheen kanssa liput jo kotipaikkakunnan konserttiin, ja Floor ei tule laulamaan sinne :( Mutta vinkkinä muille!

Vierailija
155/159 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Floor esiintyy muuten myös tämän vuoden Raskasta Joulua-kiertueella joillakin paikkakunnilla! Harmikseni me ostettiin perheen kanssa liput jo kotipaikkakunnan konserttiin, ja Floor ei tule laulamaan sinne :( Mutta vinkkinä muille!

Mulla on Espoon konserttiin lippu. Täältä tullaan Floor!

Vierailija
156/159 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt Se Cinnari sitten kuoli, voi vittu :(

http://kaaoszine.fi/tarotin-rumpali-pecu-cinnari-kuollut-1966-2016/

Vierailija
157/159 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
158/159 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, Floor raskaana. Niinhän sitä huhuttiinkin. Kohta varmaan alkaa taas mistääntietämättömät urpot ruokkia erottamishuhuja. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001263426.html

Vierailija
159/159 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, Floor raskaana. Niinhän sitä huhuttiinkin. Kohta varmaan alkaa taas mistääntietämättömät urpot ruokkia erottamishuhuja. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001263426.html

Jep... mutta antaa idioottien meuhkata, itsepähän itsensä nolaavat! Paljon onnea Floorille, toivottavasti raskaus sujuu hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan