Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa naiselle, etten aio maksaa treffejä?

Vierailija
29.08.2016 |

Miten pyydän naista treffeille teatteriin, niin ettei tämä oleta minun hankkivan myös hänelle lippua? Ei ole tapana lahjoitella rahaa ihmisille, joten mielestäni molemmat maksavat omat menonsa. Olisi kuitenkin mukava pyytää naista mukaan kanssani, josta tämä tietenkin voi kieltäytyä jos ei halua laittaa rahaa tuollaiseen.

Kommentit (818)

Vierailija
641/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se elämä mennyt miehilläkin rankaksi kun ei ole varaa elää kuin mies  ja käyttäytyä kunnioittavasti. 

Siinä on sitten aika vaikea antaa hyvää vaikutelmaa itsestään. 

Kysymys on periaatteellinen. En halua maksaa toisen menoja ja haluan osoittaa sen heti. Olis sitten kyseessä kaveri tai mahdollinen tuleva kumppani.

-AP

Minusta on oikein hyvä asia, että tuot tämän luonteenpiirteesi esiin heti kättelyssä. Se on reilua vastapuolelle, ettei tuhlaa aikaansa sinuun sen pidempään.

Vierailija
642/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1+1=2 kirjoitti:

Pihiys on vastenmielinen luonteenpiirre, koska pihit ovat yleensä pihejä kaikesta ; ajastaan, vaivannäöstään, sängyssä, tunnetasolla, empaattisuudessa, kohteliaisuuksien lausumisessa muille. Eivät siis ainoastaan rahoistaan. Tästä syystä en koskaan lähtisi treffeille pihin miehen kanssa. Itse olen antelian kaikessa mahdollisessa, mutta se paljastuu miehelle vasta myöhemmin, ja hyvä niin.

Minua taas sellaiset ihmiset ovat vastenmielisiä, jotka keksivät persoonia ihmisille yhden asian perusteella. Toisaalta kaikessa antelias nainen ei olisikaan kovin kiinnostava tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle rakkaus on sellainen asia mistä sinä et tule tietämään mitään. KUTEN itse sanoin, oli mulle alkuun vaikeaa jakaa yhteinen talous. Me aiotaan kuitenkin olla loppuun asti yhdessä. Rakkaus ei ole sitä että yksi tienaa ja syö yksinään ravintoloissa kun muu perhe keittelee kaalikeittoa. Tai sitä että jos toisen ura laskee tai terveys heikkenee, minä jättäisin hänet johonkin kitumaan omassa nousujohdanteessani. Meistä muuten minä olen se joka tuntee yhteisellä alallamme kansainvälisellä tasolla "kaikki", ja mieheni hyötyy näistä kontakteista. Ennen minua häntä ei tunnettu ammattipiireissä ulkomailla ollenkaan. Nykyään myös pyöritän hänen firmansa, koska ymmärrän talousasioista paljon enemmän kuin vähän sattumalta varautunut mieheni. Tuomani säästöt ovat sillä saralla merkittäviä vuodessa. Että kuka tässä taloudellusesti lopulta hyötyy, niin...

Rakkaus on myös sitä, että me yhdessä eletään arkea johon kumpikaan ei yksin pystyisi. Ei miehenikään, ei vaikka olisi miljardööri.

Mutta et sinä halua rakkautta. Sinä haluat jonkun jota alistaa.

Miksiköhän näissä vertauksissa nainen on aina se rahaton kaurapuuron syöjä jos mies ei häntä rahallisesti avusta? Tiedä kenen kanssa kirjoittelet...

Vierailija
644/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi menisi nyt joku sinkkunainen omakustannetreffeille tämän jumalanlahjan kanssa, niin loppuisi edes siksi hetkeksi tämä tolkuton jankkaaminen täällä.

Vierailija
645/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vetää herneet nekkuun kun mies ei maksa, niin eiköhän se homma ole ollut alusta asti ihan selvä.

Vierailija
646/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, miten tänne palstalle pingahtaa säännöllisin väliajoin "ihkauusi palstailija", jolla on sanasta sanaan samat jankkauksen aiheet ja fraasit kuin miesviha-lompakkolois-kestojankkaajalla. Niine iänikuisine kynttikäkuppeineen ja syysverhoineen päivineen. Siis se, joka "asiallisesti kritisoi naisia", mutta jos saman sanoo miehistä, sehän on suunnatonta miesvihaa ja katkeruutta. Hmmm.

No, leikitään, että ap on aivan oikea mies jolla on takanaan kymmenen vuoden parisuhde (jonka aikana on kaksi kertaa tarjottu jotain avopuolisolle) ja nyt jonoksi asti deittitarjokkaita: Mikä on ongelmasi, oikeesti? Kysy noilta innokkailta deittikandidaateilta vuoronperään, kuka lähtisi omakustanteisesti katsomaan näytelmän, jonka sinä haluat nähdä. Ehkä joku heistä on ajatellut itsekin käydä katsomassa kyseisen kappaleen, ja silloinhan homma on ok. As simple as that.

Yleisemmin tuosta tarjoamisesta:

Itse tarjoan aina, jos kutsun. Siis niin, että pyydän jonkun jonnekin itse valitsemaani paikkaan itse valitsemanani ajankohtana. Tämä koskee myös tapauksia, jolloin haluan viedä esim. vieraakseni saapuneen perheen ulos syömään (näin käy joskus, kun ei huvita tai ehdi kokata vierailla).

Jos taas yhdessä pohdimme jonkun kanssa, että olisi kiva mennä jonnekin, ja yhdessä sovitaan aika ja paikka, niin silloin molemmat maksavat oman osuutensa. Kyseessä ei silloin ole "minun juttuni" vaan yhteinen päätös.

Kummallista, että näinkin selkeä systeemi voi jollekulle olla noin äärimmäisen hankala ja käsityskyvin ulkopuolella.

Ja vielä: nainen siis olen ja olen tarjonnut miehelle lukuisilla treffeillä. Samoin minulle on tarjottu. Ja on myös käyty ulkona yhteisestä sopimuksesta molemmat omat juttunsa maksaen. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa (kuin korkeintaan siinä, että joillekin miehille tuntuu olevan hyvin hämmentävää, jos nainen tarjoaa).

Mutta jatka toki ap rääkymistäsi siitä, miten pahoja ja ahneita naiset ovat. Siitä vänkääminen taitaa olla ainoa sisältö elämässäsi, joten eipä tuota iloa raaski sinulta riistää.

Eiköhän kyseessä ole aina yhteinen päätös ellei kyseessä ole esimerkiksi työmatka, johon pyydetään toista mukaan.

Vierailija
647/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1+1=2 kirjoitti:

Pihiys on vastenmielinen luonteenpiirre, koska pihit ovat yleensä pihejä kaikesta ; ajastaan, vaivannäöstään, sängyssä, tunnetasolla, empaattisuudessa, kohteliaisuuksien lausumisessa muille. Eivät siis ainoastaan rahoistaan. Tästä syystä en koskaan lähtisi treffeille pihin miehen kanssa. Itse olen antelian kaikessa mahdollisessa, mutta se paljastuu miehelle vasta myöhemmin, ja hyvä niin.

Minua taas sellaiset ihmiset ovat vastenmielisiä, jotka keksivät persoonia ihmisille yhden asian perusteella. Toisaalta kaikessa antelias nainen ei olisikaan kovin kiinnostava tapaus.

Sanoo ihminen, joka nostaa samaisen treffeillä tarjoamisasian niin kriittiseksi ominaisuudeksi jo naiseen tutustuessaan, että kirjoittelee siitä päiväkaupailla provosoivia manifesteja. Jutuissasi ole mitään järkeä (etkä vaikuta miellyttävältä ihmiseltä ylipäätään).

Vierailija
648/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko jo, ap, muotoiltua teatterikutsun ja tuliko treffit?

Vierailija
649/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstari "En maksa treffejä" yleensä riittää. Ainakin minulle on riittänyt. Lyhyesti ja ytimekkäästi vaan, hyvä siitä tulee.

Vierailija
650/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstari "En maksa treffejä" yleensä riittää. Ainakin minulle on riittänyt. Lyhyesti ja ytimekkäästi vaan, hyvä siitä tulee.

Joo, siinä säästyy kivasti omatkin rahat :D

Vierailija
651/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1+1=2 kirjoitti:

Sanoo ihminen, joka nostaa samaisen treffeillä tarjoamisasian niin kriittiseksi ominaisuudeksi jo naiseen tutustuessaan, että kirjoittelee siitä päiväkaupailla provosoivia manifesteja. Jutuissasi ole mitään järkeä (etkä vaikuta miellyttävältä ihmiseltä ylipäätään).

Naisethan täällä sen sanovat kriittiseksi ominaisuudeksi. Jos mies ei tarjoa, niin ei kannata enää tavata. Jos nainen haluaa tarjota minulle, niin se on ok, mutta kieltäydyn jos se on mahdollista. Minulle on ok, että molemmat maksavat omansa. Minulle on ok, että nainen hyväksyy minun tarjoukseni. Minulle ei ole ok, että nainen vaatii minua tarjoamaan. 

Aika hankala vaikuttaa miellyttävältä ihmiseltä jos saa pelkkiä haukkuja. En edes ymmärrä miksi minun pitäisi olla miellyttävä tämän kaltaisia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
652/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen naisen kanssa syömään seitsemältä. En tiedä pyydänkö häntä teatteriin vai pyydänkö jotain toista.

Vierailija
653/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan että en kyllä lähtisi tuollaisen miehen kanssa mihinkään. Joka pyytää, se maksaa kun on treffeistä kyse ja olisin itse puolestani maksanut seuraavilla treffeillä. Pihi ei voi olla kiinnostava kiinnostava ihminen, minusta.

Vierailija
654/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen naisen kanssa syömään seitsemältä. En tiedä pyydänkö häntä teatteriin vai pyydänkö jotain toista.

Eikös tämä olisi pitänyt kirjoittaa sillä -AP -allekirjoituksella? ;)

Vierailija
655/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan että en kyllä lähtisi tuollaisen miehen kanssa mihinkään. Joka pyytää, se maksaa kun on treffeistä kyse ja olisin itse puolestani maksanut seuraavilla treffeillä. Pihi ei voi olla kiinnostava kiinnostava ihminen, minusta.

Se on jo parantumisen alku jos uskaltaa tunnustaa oman ahneutensa.

Vierailija
656/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä olisi pitänyt kirjoittaa sillä -AP -allekirjoituksella? ;)

En muista laittaa sitä moneenkaan viestiini. Toisekseen kuka vain voi kirjoittaa sen, joten turhaa. Tosin en tietääkseni kukaan muu ole sitä vielä käyttänyt tässä.

Vierailija
657/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ja B ovat menossa A:n pyynnöstä treffeille. A on tolkuttoman rakastunut B:hen, mutta B ei tiedä A:n kuin ulkonäöltä. Kuitenkin uliulin mielestä tilanne on jotenkin 50/50. Ei ole.

Vierailija
658/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmoittaa heti alussa tämä periaatteesi. Muissakin asioissa avoimuus on suotavaa, reilu peli alusta alkaen.

Vierailija
659/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Kyllä mun mielestä jos mies kutsuu on kohteliasta hänen myös maksaa. Me maksellaan vähän vuoronperään, mutta yleensä mies maksaa. Hän tienaa minua paremmin, mutta esim. Eilen ostin hänelle uuden läppärin lahjaksi ja ihan "huvikseen". Ei kyllä kiinnostaisi lähteä miehen kanssa mihinkään jos pitäisi jo etukäteen sopia että hän ei sitten maksa :D

Vierailija
660/818 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, tiedossa on jankkauksesta vapaa ilta palstalla!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi