Mistä 30v neitsytmies löytäisi 25-30v neitsytnaisen?
Löytyykö noita vain jostain uskonnollisista piireistä vai muualtakin?
Kommentit (69)
Horoskoopit ovat huono peruste parinvalintaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvännäköinen ja fiksu 30+ neitsyt. Ja myös Tinderissä.
Kukaan ei uskoisi, jos kertoisin.
Tiedän kaltaisiani olevan varmasti alle 1% naisista.
Liian laaja skaala. 30 ja 39 on oleellinen ero naisen iässä, jos miestä kiinnostaa perheen perustaminen ja tutustuminen hieman pidemmän kaavan mukaan ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian laaja skaala. 30 ja 39 on oleellinen ero naisen iässä, jos miestä kiinnostaa perheen perustaminen ja tutustuminen hieman pidemmän kaavan mukaan ennen sitä.
Jos ihminen etsii neitsyttä kolmekymppisenä, eiköhän ole aika vähän nopeuttaa sitä kaavaa? Tuolla vauhdilla mies on valmis vakavaan parisuhteeseen eläkeiän kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30+ oli viittaus otsikkoon. Olen 32.
Jos kuule jollekulle kelpaat, ota se. Ei millään pahalla, mutta noilla spekseillä sinä tuskin sanelet ehtoja tulevan naisystävän aiemmalle seksihistorialle. Onko se toisekseen sinulle olennaista ihmisessä? Tuskinpa vaan.
Tunnen kaksi, molemmat kauniita ja korkeasti koulutettuja naisia, jotka eivät ole vaan löytäneet koskaan seurustelukumppania eikä yhdenyön ihmeet ole kiinnostaneet.
Nämä naiset on kyllä vaikea löytää, jos ei ole samassa paikassa töissä.
Minä olen varmaan vielä parin vuoden päästäkin neitsyt...
N23
Kelpaako sellainen nainen joka harrastanut seksiä 2 kertaa vain? :D Itse nuorempana olin myös todella tiukka, että miehellä oltava poikuus tallella, mutta nyt kun ikää tullut, huomannut että aivan turha vaatimus.
N23
Vierailija kirjoitti:
N23
Kyllä kohdallesi vielä ehtii osua itsevarma jännämies joka ottaa sinut viidakonotteella, ugh!
Mikä tää neitsyys juttu on? Kuka nyt oikeasti haluaisi erityisesti neitsyen? Joku muslimi? Erittäin heikolla itsetunnolla varustettu pienipippelinen mies?
Sun pitää aina uusia naisia tavatessasi kysyä mikä niiden horoskooppimerkki on.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä aika myöhään liikkeellä, mutta toivotaan, että löytyy. Miksi et muuten etsinyt neitsykäistäsi jo kymmenen vuotta sitten? Olisi ollut paremmat apajat.
En ole ap mutta omasta kokemuksestani voin todeta että eipä niitä neitsyitä kovin helpolla edes kymmenen vuotta nuoremmistakaan löydy. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23Kyllä kohdallesi vielä ehtii osua itsevarma jännämies joka ottaa sinut viidakonotteella, ugh!
Ei kiinnosta "jännämiehet"
N23
Inhottavaa miten neitsyitä kohtaan on niin paljon typeriä ennakko-luuloja. Miten henkilön muut ominaisuudet liittyvät tähän asiaan yhtään mitenkään? Eiköhän tässä ole kyse henkilökohtaisesta valinnasta joka ei tee kyseisestä henkilöstä sen erikoisempaa tai huonompaa kuin muistakaan vaikka niin annetaan jatkuvasti ymmärtää.
Onko pakko olla neitsyt? Ehkä neitsytmiehelle sopisi myös härkä tai kauris, miksei myös rapu. Älä kuitenkan haksahda jousimieheen!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää neitsyys juttu on? Kuka nyt oikeasti haluaisi erityisesti neitsyen? Joku muslimi? Erittäin heikolla itsetunnolla varustettu pienipippelinen mies?
Neitsyys kertoo siitä että naisella on moraalia ja itsekuria, päinvastainen taas noiden kahden hyveen puuttumisesta....
Neitsyys kertoo seksitaitojen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö noita vain jostain uskonnollisista piireistä vai muualtakin?
Viikon olen nyt palstaa lukenut ja katkeruuden määrästä päätellen niitä löytyy ehdottomasti tältä palstalta.
Olet kyllä aika myöhään liikkeellä, mutta toivotaan, että löytyy. Miksi et muuten etsinyt neitsykäistäsi jo kymmenen vuotta sitten? Olisi ollut paremmat apajat.