Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 30v neitsytmies löytäisi 25-30v neitsytnaisen?

Vierailija
29.08.2016 |

Löytyykö noita vain jostain uskonnollisista piireistä vai muualtakin?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin todella iloinen siitä, että ensimmäinen mieheni oli myös kokematon. Tosin olimme parikymppisiä, joten paineita oli ehkä hieman vähemmän kuin kolmekymppisillä luullakseni on. Haluan vain tähdentää, ettei pidä paikkaansa mitä jotkut väittävät, että naiset haluavat vain kokeneita kumppaneita. Eivät kaikki naiset. Minä arvostan miestä, joka ei ole uittanut touviaan jokaisessa hetteikössä. Ketä hyvänsä pökkivä mies on vain säälittävä, ihan kuin olisi pakko panna aina kun saa, laadusta viis. En näe sukupuolia niin kovin erilaisina tässä suhteessa.

Arvostatko miehiä jotka haukkuvat naiset siitä että he ovat harrastaneet seksiä? Sanovat että eivät kelpaa parisuhteeseen sen vuoksi? Varmaan arvostat, kun itsekin puhut noin häijysti miehistä jotka ovat harrastaneet seksiä useamman kanssa. Kyllä seksuaalisesti kokemattomat ihmisetkin voivat olla ilkeitä kuin käärmeet, siinä missä kokeneetkin.

Vierailija
62/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä olis yks. Haha :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää neitsyys juttu on? Kuka nyt oikeasti haluaisi erityisesti neitsyen? Joku muslimi? Erittäin heikolla itsetunnolla varustettu pienipippelinen mies?

Neitsyys kertoo siitä että naisella on moraalia ja itsekuria, päinvastainen taas noiden kahden hyveen puuttumisesta....

Hahhahhaa. Sen itsekurin kanssa kun sitten alat taistella parisuhteessa, saattaapi tulla ikävä vähän kurittomampaa naisseuraa.

Vierailija
64/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys kertoo seksitaitojen puutteesta.

Kymmenien tai jopa satojen eri miesten kanssa pannut nainen voi olla ihan täysi lahna ja neitsyt tyttö ekaa kertaa saadessaan kuin villi peto sängyssä, kokemus ei korreloi mitenkään sen kanssa miten hyvä nainen on sängyssä. Täällä jakorasiat hyökkää neitsyitä vastaan silkasta kateudesta ja katkeruudesta kun tietävät itsekin että heidän arvonsa miesten silmissä on mennyttä, eivät ole tyttöystävä/vaimomateriaalia. Ryssivät mahdollisuutensa ihan itse.

Kuka ihmeen sekopää tätäkin yläpeukuttaa?

Kuule aloittaja, ei neitsytnaiselle kelpaa kokematon mies. Miksi IHMEESSÄ kelpaisi? Teillä neitsytmiehillä tuntuu olevan täysin harhainen käsitys, että neitsytnaisilla on samanlainen luonteenlaatu, että he (me) eivät voi vihata sovinisteja sydämensä pohjasta. Tai tuntea oloaan kiusaantuneeksi aran ja ujon miehen seurassa.

En tiedä kuinka saatanan typerä pitää naisen olla, että koskee tikullakaan 30-vuotiaaseen neitsytmieheen joka ETSII neitsytnaista. Tänne ovat monet neitsytnaiset kommentoineet (kuten näihin ketjuihin aina) että arvostaisivat teitä kovasti ja olette ihania jne... Se johtuu vain siitä, että ylistätte neitsytnaisia. Siitä monet vähemmän fiksut alkavat röyhistellä ja pöyhistellä ja kehuvat teidät maasta taivaaseen palkintona teidän kehuistanne. He eivät imartelunne ja lirkuttelunne takia näe mitä olette.

Osui ja upposi :D

Totuus tekee kipeää :D

Tämä on suorastaan ratkiriemukasta, minä nautin tästä. Spermaviemärit tunnistavat itsensä tuosta kuvauksesta ja älähtävät koska kalikka kalahtaa ja pahasti.

Vierailija
65/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää neitsyys juttu on? Kuka nyt oikeasti haluaisi erityisesti neitsyen? Joku muslimi? Erittäin heikolla itsetunnolla varustettu pienipippelinen mies?

Neitsyys kertoo siitä että naisella on moraalia ja itsekuria, päinvastainen taas noiden kahden hyveen puuttumisesta....

Hahhahhaa. Sen itsekurin kanssa kun sitten alat taistella parisuhteessa, saattaapi tulla ikävä vähän kurittomampaa naisseuraa.

Eikö se ihan järjenkinkin mukaan ole juuri päinvastoin? Seksuaalisesti "ahkeraa" naista on vaikeaa pitää kurissa. En itse seurustelisi minkään puhkikäytetyn naisen kanssa, kyllä kertoo hänen arvoista ja moraalistaan kaiken jos ei voi pitää jalkojaan ristissä. Neitsytnaisen ottaisin omakseni milloin vain, nämä kiertopalkinnot jätän Wt-miehille.

Vierailija
66/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi käymään mahdollinen ap:n kelpuuttama neitsytnainen todella sääliksi.

Vierailija
67/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys kertoo seksitaitojen puutteesta.

Kymmenien tai jopa satojen eri miesten kanssa pannut nainen voi olla ihan täysi lahna ja neitsyt tyttö ekaa kertaa saadessaan kuin villi peto sängyssä, kokemus ei korreloi mitenkään sen kanssa miten hyvä nainen on sängyssä. Täällä jakorasiat hyökkää neitsyitä vastaan silkasta kateudesta ja katkeruudesta kun tietävät itsekin että heidän arvonsa miesten silmissä on mennyttä, eivät ole tyttöystävä/vaimomateriaalia. Ryssivät mahdollisuutensa ihan itse.

Kuka ihmeen sekopää tätäkin yläpeukuttaa?

Kuule aloittaja, ei neitsytnaiselle kelpaa kokematon mies. Miksi IHMEESSÄ kelpaisi? Teillä neitsytmiehillä tuntuu olevan täysin harhainen käsitys, että neitsytnaisilla on samanlainen luonteenlaatu, että he (me) eivät voi vihata sovinisteja sydämensä pohjasta. Tai tuntea oloaan kiusaantuneeksi aran ja ujon miehen seurassa.

En tiedä kuinka saatanan typerä pitää naisen olla, että koskee tikullakaan 30-vuotiaaseen neitsytmieheen joka ETSII neitsytnaista. Tänne ovat monet neitsytnaiset kommentoineet (kuten näihin ketjuihin aina) että arvostaisivat teitä kovasti ja olette ihania jne... Se johtuu vain siitä, että ylistätte neitsytnaisia. Siitä monet vähemmän fiksut alkavat röyhistellä ja pöyhistellä ja kehuvat teidät maasta taivaaseen palkintona teidän kehuistanne. He eivät imartelunne ja lirkuttelunne takia näe mitä olette.

Juuri kaltaisesi idioottien takia allekirjoittaneella oli aivan hemmetin isot paineet ekalla seksikerralla, en edes uskaltanut sanoa, että ekaa kertaa tässä yritän. Olin siis 26v ekalla kerralla.

Sinun paineesi eivät ole millään tavalla minun syytäni eivätkä sinun paineesi tee minusta idioottia. Kerjää myötätuntoa jostain muualta kuin naisvihaketjusta.

Aiheellista kritiikkiä= naisvihaa

Vierailija
68/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi käymään mahdollinen ap:n kelpuuttama neitsytnainen todella sääliksi.

Päinvastoin, huoria säälii ja halveksuu kuka tahansa normaali ihminen, neitsyys etenkin nykyaikana on äärimmäisen harvinaista ja myös siksikin kunnioitettavaa.

Vierailija
69/69 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä itse haluaisin kokeilla tosi monia juttuja, jos vain löytyisi se mies joka olisi sellaisen luottamuksen arvoinen. Ei se ole mikään yhtälö että pitkään neitsyt = estoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi