Tyttöystävä suuttui kun pyysin sitä sheivaamaan alapäänsä
Miksi? Enhän minäkään suutu, kun se pyytää minua ajamaan partani.
Kommentit (29)
Riippuu aivan siitä kuinka asian esittää...Itse suututtaisi asia jo senkin vuoksi että alapään ajelu aiheuttaa valtavan isoja näppyjä,jotka usein tulehtuvat isoiksi mätäpaiseksi.Tiedän,kuullostaa oksettavalta.Kärsin iho-ongelmista jo ennestään,ja miehenikin tietää sen,joten tyydyn vain lyhentämään karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa miettiä, haluaako olla ihmisen kanssa, joka ei ole valmis laittamaan tikkua ristiin yhteisen onnen eteen.
Yhteisen? Tarkoitat varmaan ap:n onnen. Sillä jos se tyttöystävä tykkäis posliinista ja tulis siitä onnelliseksi niin se varmaan olis jo posliini. Miksei muuten ap kestä rämemajavaa, ihan vaan se YHTEISEN onnen takia. Miksi se on naisen homma laittaa tikku ristiin, miksei mies tee sitä? Kaikkien naisten alapää ei edes kestä sheivaamista, joten se yhteinen onni voi olla naiselle jopa kivuliasta ja hyvin epämiellyttävää. Lisäksi se voi aiheuttaa hiivatulehduksia ym. Haluaako joku mies ehdoin tahdoin aiheuttaa kipua rakkaalleen? Mikä yhteinen onni se sellainen on?
Jätä se lehmä, ansaitset paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.
(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)
Näin miehenä voin kertoa molempia testanneeni. Tosiaankin liittyy ihon herkkyyteen; leuanalus ja kaula täyttyy pienillä punaisilla näpyillä kolmen päivän sisällä parranajosta jos erehtyy vetämään vastakarvaan. Munakarvojen kanssa moista ongelmaa ei ilmene. Lisäksi parran ajamattomuus/ajaminen näkyy kaikille ihmisille joita kohtaat, alapääkarvat toivottavasti harvemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun vikani että haluat lasta. Myönnä pois ja pysyttele naisissa, älä lapsissa. Normaali mies ei halua karvatonta, sairaat pedot haluaa.
Miehen penis on aina karvaton, joten kaikki naiset ovat pedofiilejä.
Naiset eivät valitettavasti yleensä itse tajua pillun kauneutta. Karvojen pitäminen siinä edessä on vähän sama kuin joku burka.
Vierailija kirjoitti:
Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.
(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)
Hah! Milloin sinä olet viimeksi ajanut partasi?
Minä ajan molemmat aina silloin tällöin, pallit ainakin. Jos häpykarvatkin pitäisi ajaa, se olisi todella nopea ja helppoa, verrattuna palleihin.
Mutta naisella on kyllä vielä herkempi, kun on limakalvot siinä ihan hollilla toisin kuin miehellä.