Tyttöystävä suuttui kun pyysin sitä sheivaamaan alapäänsä
Miksi? Enhän minäkään suutu, kun se pyytää minua ajamaan partani.
Kommentit (29)
Kokeile ehdottaa että sina sheivaat hänen alapäänsä. Tai saattaa olla jo vähän myöhäistä. Meillä toimii paremmin niin.
Miehen pitää ensin nyppiä pinseteillä kaikki munakarvansa, sitten vasta on oikeus pyytää naista tekemään itsestään lapsen näköinen. Mitä kukaan normaali ei tee.
Tyhmä jätkä.
Intiimialueiden karvoitus on henkilökohtainen juttu.Älä ihmettele, jos sua ei enää haluta.
Onks sillä joku junglelook? No mä arvasin. Siihen liittyy muuten latentti viidakkokuume ja sen ennuste on huono. Laita rutjake kiertoon, ennemmin tai myöhemmin se lähtee jonkun yön timon matkaan kuitenkin.
Olisit näyttänyt esimerkkiä. Sheivaa omasi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ensin nyppiä pinseteillä kaikki munakarvansa, sitten vasta on oikeus pyytää naista tekemään itsestään lapsen näköinen. Mitä kukaan normaali ei tee.
Lapsen näköinen? Ei kai minun ongelma ole, jos saat kaikesta jotain pedarimielikuvia.
- ap
Ei ole minun vikani että haluat lasta. Myönnä pois ja pysyttele naisissa, älä lapsissa. Normaali mies ei halua karvatonta, sairaat pedot haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun vikani että haluat lasta. Myönnä pois ja pysyttele naisissa, älä lapsissa. Normaali mies ei halua karvatonta, sairaat pedot haluaa.
Älä nyt eukko puhu läpiä päähäs. Nyt eletään 2010-lukua, karvaton pimpsa on ihan normaali asia, jolla ei ole mitään tekemistä lasten kanssa muualla kuin sun sairaissa kuvitelmissa.
Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.
(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)
Minäpä olisin tokaissut vain että kumpaa tahdot panna, lasta vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun vikani että haluat lasta. Myönnä pois ja pysyttele naisissa, älä lapsissa. Normaali mies ei halua karvatonta, sairaat pedot haluaa.
Oletko oikeasti noin idiootti.
Sinähän tässä lapsia ajattelet. Hmmm.
Vierailija kirjoitti:
Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.
(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)
Ite testannut ja ei mitään eroa :D
Varmaan joku arvovaltakysymys siis kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.
(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)
En ole Ap, mutta olen kokeillut ihan molempia. Mikä on ongelma?
Trolleja täynnä koko ketju. Saa olla sopivasti päästään sekaisiin jos yhdistää sheivatun lapsiin.
Ap:n kannattaa miettiä, haluaako olla ihmisen kanssa, joka ei ole valmis laittamaan tikkua ristiin yhteisen onnen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.
(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)
En ole Ap, mutta olen kokeillut ihan molempia. Mikä on ongelma?
Kaiken lisäksi sheivailin alapään naisystävän pyynnöstä. Ai että, kyllä nyt pitää suuttua takautuvasti ja oikein huolella.
On ihan OK, jos ei halua sheivata, mutta turhan äkkipikaista suuttua, jos sellaista kumppani ehdottaa. Miksi asioista pitää vetää herne nenään? Eihän tuollaisessa suhteessa voi olla, jos ei voi sanoa mielipidettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.
(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)
En ole Ap, mutta olen kokeillut ihan molempia. Mikä on ongelma?
Kaiken lisäksi sheivailin alapään naisystävän pyynnöstä. Ai että, kyllä nyt pitää suuttua takautuvasti ja oikein huolella.
Huomaan että olet oikein henkevällä keskustelutuulella. Taisinko tavata itsensä mielensäpahoittajan?
Yritin vain sanoa, että yleisesti ottaen alapään iho on paljon herkempi kuin leuan. Siksi ap:n lähtökohta, että koska hän ajaa partansa no problemo, niin kumppanilta voi ihan yhtä hyvin kysyä alapään sheivausta, ei ole toimiva. Jos ap itse ajelisi omaa alapäätään ja kysyisi kumppaniltaan samaa, niin sitten tilanteet olisivat lähempänä toisiaan. Nyt on kyse enemmän appelsiineista ja omenoista.
Eipä silti, en minä ap:n tyttöystävänä pelkästä kysymisestä suuttuisi. Tosin jos ap kysyisi asiaa tökerösti, niin siitä kyllä saattaisinkin pahastua.
En kyllä sheivaa kenenkään takia. Sheivauksesta (tai sokeroinnista, vahauksesta tms) on seurauksena vain sisäänkasvaneita karvoja, näppyjä ja tulehduksia. Ihan sama kuinka jälkihoidan ihoa ja miten karvapoisto tapahtuu. Lisäksi sheivatessa mulla tulisi sänki vuorokauden sisään sheivauksesta eli saisin toistaa homman päivittäin.
Kenkää saisi mies tuollaisista vaatimuksista munkin kohdalla.
Tollasia naiset on. Ei mitään johdonmukaisuutta missään asiassa.