Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä suuttui kun pyysin sitä sheivaamaan alapäänsä

Vierailija
29.08.2016 |

Miksi? Enhän minäkään suutu, kun se pyytää minua ajamaan partani.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia naiset on. Ei mitään johdonmukaisuutta missään asiassa.

Vierailija
2/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ehdottaa että sina sheivaat hänen alapäänsä. Tai saattaa olla jo vähän myöhäistä. Meillä toimii paremmin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ensin nyppiä pinseteillä kaikki munakarvansa, sitten vasta on oikeus pyytää naista tekemään itsestään lapsen näköinen. Mitä kukaan normaali ei tee.

Vierailija
4/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jätkä.

Intiimialueiden karvoitus on henkilökohtainen juttu.Älä ihmettele, jos sua ei enää haluta.

Vierailija
5/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sillä joku junglelook? No mä arvasin. Siihen liittyy muuten latentti viidakkokuume ja sen ennuste on huono. Laita rutjake kiertoon, ennemmin tai myöhemmin se lähtee jonkun yön timon matkaan kuitenkin.

Vierailija
6/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit näyttänyt esimerkkiä. Sheivaa omasi ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää ensin nyppiä pinseteillä kaikki munakarvansa, sitten vasta on oikeus pyytää naista tekemään itsestään lapsen näköinen. Mitä kukaan normaali ei tee.

Lapsen näköinen? Ei kai minun ongelma ole, jos saat kaikesta jotain pedarimielikuvia.

- ap

Vierailija
8/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun vikani että haluat lasta. Myönnä pois ja pysyttele naisissa, älä lapsissa. Normaali mies ei halua karvatonta, sairaat pedot haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun vikani että haluat lasta. Myönnä pois ja pysyttele naisissa, älä lapsissa. Normaali mies ei halua karvatonta, sairaat pedot haluaa.

Älä nyt eukko puhu läpiä päähäs. Nyt eletään 2010-lukua, karvaton pimpsa on ihan normaali asia, jolla ei ole mitään tekemistä lasten kanssa muualla kuin sun sairaissa kuvitelmissa.

Vierailija
10/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.

(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olisin tokaissut vain että kumpaa tahdot panna, lasta vai naista?

Vierailija
12/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun vikani että haluat lasta. Myönnä pois ja pysyttele naisissa, älä lapsissa. Normaali mies ei halua karvatonta, sairaat pedot haluaa.

Oletko oikeasti noin idiootti.

Sinähän tässä lapsia ajattelet. Hmmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.

(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)

Ite testannut ja ei mitään eroa :D

Varmaan joku arvovaltakysymys siis kyseessä.

Vierailija
14/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.

(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)

En ole Ap, mutta olen kokeillut ihan molempia. Mikä on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleja täynnä koko ketju. Saa olla sopivasti päästään sekaisiin jos yhdistää sheivatun lapsiin.

Vierailija
16/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa miettiä, haluaako olla ihmisen kanssa, joka ei ole valmis laittamaan tikkua ristiin yhteisen onnen eteen.

Vierailija
17/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.

(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)

En ole Ap, mutta olen kokeillut ihan molempia. Mikä on ongelma?

Kaiken lisäksi sheivailin alapään naisystävän pyynnöstä. Ai että, kyllä nyt pitää suuttua takautuvasti ja oikein huolella.

Vierailija
18/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan OK, jos ei halua sheivata, mutta turhan äkkipikaista suuttua, jos sellaista kumppani ehdottaa. Miksi asioista pitää vetää herne nenään? Eihän tuollaisessa suhteessa voi olla, jos ei voi sanoa mielipidettään.

Vierailija
19/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapään ja parran ajaminen ovat hiukan erilaisia asioita. Kokeilisit itse kumpaakin, niin tietäisit.

(Ilmainen vinkki: liittyy ihon herkkyyteen)

En ole Ap, mutta olen kokeillut ihan molempia. Mikä on ongelma?

Kaiken lisäksi sheivailin alapään naisystävän pyynnöstä. Ai että, kyllä nyt pitää suuttua takautuvasti ja oikein huolella.

Huomaan että olet oikein henkevällä keskustelutuulella. Taisinko tavata itsensä mielensäpahoittajan?

Yritin vain sanoa, että yleisesti ottaen alapään iho on paljon herkempi kuin leuan. Siksi ap:n lähtökohta, että koska hän ajaa partansa no problemo, niin kumppanilta voi ihan yhtä hyvin kysyä alapään sheivausta, ei ole toimiva. Jos ap itse ajelisi omaa alapäätään ja kysyisi kumppaniltaan samaa, niin sitten tilanteet olisivat lähempänä toisiaan. Nyt on kyse enemmän appelsiineista ja omenoista.

Eipä silti, en minä ap:n tyttöystävänä pelkästä kysymisestä suuttuisi. Tosin jos ap kysyisi asiaa tökerösti, niin siitä kyllä saattaisinkin pahastua.

Vierailija
20/29 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sheivaa kenenkään takia. Sheivauksesta (tai sokeroinnista, vahauksesta tms) on seurauksena vain sisäänkasvaneita karvoja, näppyjä ja tulehduksia. Ihan sama kuinka jälkihoidan ihoa ja miten karvapoisto tapahtuu. Lisäksi sheivatessa mulla tulisi sänki vuorokauden sisään sheivauksesta eli saisin toistaa homman päivittäin.

Kenkää saisi mies tuollaisista vaatimuksista munkin kohdalla.