Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely miehille: rakastutko naiseen vasta harrastettuanne seksiä?

Vierailija
29.08.2016 |

Olen tapaillut kivaa miestä, jonka kanssa emme kuitenkaan harrasta seksiä. Syynä tähän on se, että mielestäni mies ei ole minuun riittävän ihastunut. Olen aina aiemmin edennyt miesten kanssa seksiin vasta, kun miehen tunteet minua kohtaan ovat olleet ilmiselviä, mutta tällä kerralla näin ei ole. Tämä tapa on toiminut minulle tähän saakka; olen parisuhdekeskeinen nainen ja minulla on ollut kaksi todella pitkää, kokonaisvaltaisesti toimivaa ja vakavaa suhdetta (joista viimeisin kesti yli 10 vuotta). Irtosuhteita lähes pyöreä nolla - kerran kokeilin vain kokeilemisen ilosta ja totesin kannaltani mitäänsanomattomaksi touhuksi.

Olemme tämän tapailumiehen kanssa jumittaneet nyt aika pitkäänkin tässä nykyisessä tilanteessa. Pidän hänestä todella paljon ja hänkin monin tavoin pitää minusta, mutta asiat eivät oikein etene. Kävimme sitten lopulta ihan suorapuheisen keskustelun aiheesta. Mies kertoi, että hänelle ei ole koskaan kehittynyt syviä tunteita naista kohtaan ilman seksiä. Minä taas tiedän, että seksi kanssani on sellaista ihanaa ilotulitusta (johon eksät ovat olleet todella tyytyväisiä) vain silloin, kun tunteet ovat siinä mukana. Epäröin edetä tämän miehen kanssa, koska jos seksi jää laimeaksi niin miten ne tunteetkaan siinä voisivat kehittyä?

Auttakaa palstamiehet minua ymmärtämään tilannetta! Laadin myös kyselyn, jotta saamme huipputieteellisen tutkimustuloksen niiden miesten edustuksesta palstalla, joilla tunteiden syttyminen edellyttää seksin harrastamista. ;) Kannattaako ottaa riski ja pyrkiä miehen sydämeen sänkykamarin kautta?

Kysely miehille: rakastutko naiseen vasta harrastettuanne seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus on sellainen, että naiset rakastuvat minuun seksin jälkeen, eivätkä sitten enää kysele tai kuuntele. Niin on minun suhteet muuttuneet vakaviksi. En valita.

Mitä tarkemmin sanoen tarkoittaa, että nainen ei kysele tai kuuntele, ja tämän seurauksena suhde muuttuu vakavaksi? :D Tarkoitatko että nainen ei kuuntele, jos yrität vastustaa suhteen muuttumista vakavaksi, vaan ikään kuin painostaa sinut mukaan siihen? Tämä nyt tuli ensimmäiseksi mieleen enkä keksi muita tulkintavaihtoehtoja, pahoittelen jo etukäteen jos meni vikaan.

ap

Vierailija
22/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ilman seksiä on kaverisuhde, se ei ole oikea miehen ja naisen välinen seurustelusuhde. Itse jättäisin sinut ja siirtyisin eteenpäin, tiedän että se kuulostaa karulta mutta niin minä ihan oikeasti tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa siltä että ehkä kannattaisi unohtaa se mies, eikä varsinkaan mennä sänkyyn sen kanssa vaan testatkseen. Oman käsityksen ja ilmeisesti sunkin edellisten miesten perusteella ajattelisin että aidosti kiinnostunut mies kyllä jaksaa olla romanttinen ja pitää yllä kipinää toden teolla ilman seksiäkin, niin että lopulta tuntuu täysin luonnolliselta ja hyvältä edetä kun tuntee sen että tässä ollaan oikeasti kiinnostuneita ja halutaan toisia.

Tuo mies kuulostaa lähellä siltä että on mielessään hiljaa vähän silleen njäääh, mutta haluaisi kuitenkin kokeilla sua, muttei jaksa itse oikein panostaa ja lopputulemalla tuskin hänelle väliä. 

Vierailija
24/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennetään tähän, että rakastuminen tapahtuu sen jälkeen kun on harrastettu Suojaamatonta seksiä niin, että spermat ovat lentäneet syvälle pillun sisälle. 

Vierailija
25/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kuulostaa siltä että ehkä kannattaisi unohtaa se mies, eikä varsinkaan mennä sänkyyn sen kanssa vaan testatkseen. Oman käsityksen ja ilmeisesti sunkin edellisten miesten perusteella ajattelisin että aidosti kiinnostunut mies kyllä jaksaa olla romanttinen ja pitää yllä kipinää toden teolla ilman seksiäkin, niin että lopulta tuntuu täysin luonnolliselta ja hyvältä edetä kun tuntee sen että tässä ollaan oikeasti kiinnostuneita ja halutaan toisia.

Tuo mies kuulostaa lähellä siltä että on mielessään hiljaa vähän silleen njäääh, mutta haluaisi kuitenkin kokeilla sua, muttei jaksa itse oikein panostaa ja lopputulemalla tuskin hänelle väliä. 

Kyllä hän on tosi kauan jaksanut pitää yhteyttä ja panostaa. Ongelma on ollut siinä, että kumpikin on toivonut/odottanut toisen tekevän seksialoitteen. Itse en ole aiemmin tehnyt sitä miehelle ensimmäisenä, minkä tajusin itsekin vasta tuon keskustelun jälkeen. Aloin myös miettiä, miksi pitäisi olla niin että miehen pitää se aina tehdä. En keksinyt järkevää syytä; voi kai miehestäkin tuntua siltä että haluaa edetä vain sellaisen naisen kanssa, joka haluaa häntä niin paljon ettei kykene pitämään näppejään erossa. Ja minähän haluankin häntä juuri noin paljon! Joudun tekemään aikamoisia mielensisäisiä temppuja, jotta saan hallittua itseni hänen seurassaan. :)

ap

Vierailija
26/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kihlatun kanssa suhde alkoi yhdenillan jutusta, en tietenkään voi puhua kun omasta puolesta. Mutta jos nainen on ns. keeper on aivan yhdentekevää vaikka harrastaisi seksiä samantien, sillä sitä ihmistä jää kaipaamaan ja hänet haluaa satavarmasti nähdä uudestaan vaikka olisi seksiä harrastettu, jos hän on se oikea. Haluat lisää, se on ihan varma, minä ainakin halusin ja olin innoissani ja aivan täpinöissä kun nykyisen tapasin, toki esitin coolia parhaani mukaan, taisi hänkin kuitenkin jo tajuta suht varhain, että tästä voi tulla jotain.

Vierailija
27/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän on tosi kauan jaksanut pitää yhteyttä ja panostaa. Ongelma on ollut siinä, että kumpikin on toivonut/odottanut toisen tekevän seksialoitteen. Itse en ole aiemmin tehnyt sitä miehelle ensimmäisenä, minkä tajusin itsekin vasta tuon keskustelun jälkeen. Aloin myös miettiä, miksi pitäisi olla niin että miehen pitää se aina tehdä. En keksinyt järkevää syytä; voi kai miehestäkin tuntua siltä että haluaa edetä vain sellaisen naisen kanssa, joka haluaa häntä niin paljon ettei kykene pitämään näppejään erossa. Ja minähän haluankin häntä juuri noin paljon! Joudun tekemään aikamoisia mielensisäisiä temppuja, jotta saan hallittua itseni hänen seurassaan. :)

ap

No mitä ihmettä varten sitten pidät näppisi erossa.

En suoraan sanottuna ymmärrä.

Jos seksin jälkeen nappaa niin nappaa jos ei niin ei.

Kun et nyt mikään nuori kokematon ole niin miksi pelailla ja säätää jotain tuollaista.

Vierailija
28/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin seksiin. Se oli erinomaista. Nainen tuoksui ja tuntui hyvältä ja näytti hyvältä aamulla. En halunnut että se on enää muiden kanssa. Eikä ole itsekään tehnyt muita mieli viiteen vuoteen.

Tämä! Haluatko miehen rakastuvan seksiin vai sinuun ? Minä naisena toivoisin, että ensin minuun. Kun rakastaa, seksi useimmiten parantaa suhdetta, mutta ei taida toimia yleensä toisinpäin.

Vierailija
29/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunut näitä pelejä, pidän niitä myös todella lapsellisena, totaalinen turn of minulle, varoitusmerkki joka kertoo vaikeasta ihmisestä ja en jaksaisi kovin kauan.

M

Vierailija
30/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunut näitä pelejä, pidän niitä myös todella lapsellisena, totaalinen turn of minulle, varoitusmerkki joka kertoo vaikeasta ihmisestä ja en jaksaisi kovin kauan.

M

Tässä tapauksessa tilanne on sellainen, että tapasimme vain hieman sen jälkeen, kun olin eronnut pitkästä avioliitosta. Tiedostimme molemmat, että minulla saattaa olla ns. tilauksessa laastarisuhde, ja siitäkin syystä olemme ottaneet rauhallisesti pidempään.

Nyt minusta on alkanut tuntua siltä, että seison taas omilla jaloillani ja että mennyt suhde alkaa olla käsitelty. Olen samalla kuitenkin vielä ehkä tavanomaistakin varovaisempi sen suhteen, että en tulisi kovin pahasti heti uudelleen satutetuksi.

Pelejä en ole koskaan pelannut ihmissuhteissa ja lapsellisestakin olen mielestäni hyvin kaukana.

ap

Vierailija
31/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annankadulla kirjoitti:

Pakkomielteiseen naikkoseen ei rakastu viime eikä edellisenä vuonnakaan. Häiriintyneen ja sairaanloisen mustasukkaisen naikkosen tunnusmerkit paistavat läpi pikku kulissien takaa selvästi. Näitä joutuu muussa seurassakin kuuntelemaan. Tunkee ruokapaikkan norkoilemaan, huutelemaan jne. Yrittää leikkiä kostajaa julkisten häirikköviestiensä kanssa. Jotku yrittävät tätä jopa amatöörimäisenä yrittäjänä.

Sellaiset päätyvät perässä meluamisen lisäksi tämäntapaisille sivustoille pahentamaan oloaan. Itsetunto ja kakaruus ovat tunnusmerkkejä, kyvyttömyys edes normaaliin sosiaalisuuteen.

Kuulostaa samalta kuin vaikkapa pihalla huutava pikkukakara jolle mami ei osaa tapoja opettaa.

SAIRAANLOINEN?

Vierailija
32/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma, se sänkypuuhien lykkääminen yleensä edistää rakastumista eikä vaikeuta sitä. Pitkiin suhteisiin johtaneet tapailuni ovat yleensä vasta neljännellä-viidennellä treffikerralla menneet seksin puolelle. Yhden-kahden illan suhteista taas ei koskaan ole kohdallani tullut mitään pidempää.

Olisiko kyseessä se, että mitä pidempää odottaa sitä paremmalta tuntuu?

M32

4-5 treffit on yhtä kuin pitkä odotus? Apua, en voisi ikinä hypätä sänkyyn noin nopeasti... En siis varmaan koskaan tule löytämään ketään.

Vierailija
33/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy rehellisesti sanoa että ihastua voin ennen seksiä, mutta seksi on jotenkin niin ihanaa ja ainutlaatuista, pidän sitä jonain ''rituaalina'' koska vasta silloin kun olen ollut naista niin lähellä kuin fyysisesti ja henkisesti mahdollista, tunnen että olen saanut yhteyden häneen täysin, sillä tiedän että hän ei päästä ketä tahansa lähelleen tai tässä tapauksessa, sisälleen. Tulee ikään kuin tunne siitä että yhdistyisin naisen kanssa.

Myös seksistä keskusteleminen luo tämän yhteyden, sillä sen kautta saan tietää mistä kultani nauttii eniten ja hän tietää mistä minä nautin. Olen yksi niistä harvoista onnekkaista jotka tietävät hänen omista vaietuista mieltymyksistään.

Vierailija
34/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy rehellisesti sanoa että ihastua voin ennen seksiä, mutta seksi on jotenkin niin ihanaa ja ainutlaatuista, pidän sitä jonain ''rituaalina'' koska vasta silloin kun olen ollut naista niin lähellä kuin fyysisesti ja henkisesti mahdollista, tunnen että olen saanut yhteyden häneen täysin, sillä tiedän että hän ei päästä ketä tahansa lähelleen tai tässä tapauksessa, sisälleen. Tulee ikään kuin tunne siitä että yhdistyisin naisen kanssa.

Myös seksistä keskusteleminen luo tämän yhteyden, sillä sen kautta saan tietää mistä kultani nauttii eniten ja hän tietää mistä minä nautin. Olen yksi niistä harvoista onnekkaista jotka tietävät hänen omista vaietuista mieltymyksistään.

Mahtava vastaus, kiitos tästä! Taidat olla aika kultainen mies. :)

Lisäkysymys, koska tämä alkoi kiinnostaa; vastaa jos huvittaa. Edellyttääkö tuo keskustelemalla yhteyden syntyminen kuitenkin lisäksi sitä, että nuo nautintoa tuottavat asiat osuvat jotenkin poikkeuksellisen hyvin yhteen? Jos nainen kertoisi jostakin sellaisesta, jota et ole aikaisemmin kokeillut tai josta et ole jonkun aiemman naisen kanssa tykännyt, mutta tästä uudesta naisesta kuitenkin pitäisit, miten kokisit tilanteen siinä tapauksessa?

ap

Vierailija
35/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, mutta vaikea on kuvitella rakastuvani suoraan ilman seksiä. Ihastua toki voi ja sen kemian saattaa tuntea ilman seksiäkin. Jos seksi on huonoa, lopetan tapailun. Siksi harvemmin huvittaa viikkotolkulla tapailla ilman seksiä.

Järkyttävä huo-ra. Tajuattehan, että osa naisista rakastuu miehessä persoonaan ja ihmiseen, ei vain siihen, että tulee itse tyydytetyksi.

Vierailija
36/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nielee, niin sitten!

Vierailija
37/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, mutta vaikea on kuvitella rakastuvani suoraan ilman seksiä. Ihastua toki voi ja sen kemian saattaa tuntea ilman seksiäkin. Jos seksi on huonoa, lopetan tapailun. Siksi harvemmin huvittaa viikkotolkulla tapailla ilman seksiä.

Järkyttävä huo-ra. Tajuattehan, että osa naisista rakastuu miehessä persoonaan ja ihmiseen, ei vain siihen, että tulee itse tyydytetyksi.

Hmm. Tajuathan sinä, että seksin yhteys rakastumiseen ei suinkaan merkitse sitä että rakastuisi VAIN omaan tyydytetyksi tulemiseensa?

Seksuaalisesti halukkaan / seksiä tärkeänä pitävän naisen haukkuminen huoraksi on ala-arvoista käytöstä.

ap

Vierailija
38/49 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäkysymys, koska tämä alkoi kiinnostaa; vastaa jos huvittaa. Edellyttääkö tuo keskustelemalla yhteyden syntyminen kuitenkin lisäksi sitä, että nuo nautintoa tuottavat asiat osuvat jotenkin poikkeuksellisen hyvin yhteen? Jos nainen kertoisi jostakin sellaisesta, jota et ole aikaisemmin kokeillut tai josta et ole jonkun aiemman naisen kanssa tykännyt, mutta tästä uudesta naisesta kuitenkin pitäisit, miten kokisit tilanteen siinä tapauksessa?

ap

Henk. Koht. Yritän olla avarakatseinen seksuaalisten mieltymyksien suhteen, joten kokeilen mielelläni uusia asioita. Minusta niiden ei tarvitse olla täysin yhteensopivia, kunhan toinen suhtautuu joko positiivisesti tai neutraalisti mieltymyksiin ja ottaa ne huomioon. Rajat minullakin toki on, rajani menevät pissa ja kakkajuttuihin sekä lapsiin sekaantumisiin, tällaisen naisen kanssa en voisi seurustella vaikka kuinka muuten pitäisin hänestä.

Itsellänikin on mieltymys, josta kaikki eivät pidä, nimittäin naisen peräaukon nuoleminen. Oman fetissini takia ymmärrän kuinka helpottavaa se on kun ei tuomitse toista kumppania mieltymyksen takia vaikka ei siitä itse pitäisi. Ihmiset ovat monesti häpeissään ja jännittävät niiden yhteensopivuutta kumppanin kanssa todella paljon.

Vierailija
39/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Henk. Koht. Yritän olla avarakatseinen seksuaalisten mieltymyksien suhteen, joten kokeilen mielelläni uusia asioita. Minusta niiden ei tarvitse olla täysin yhteensopivia, kunhan toinen suhtautuu joko positiivisesti tai neutraalisti mieltymyksiin ja ottaa ne huomioon. Rajat minullakin toki on, rajani menevät pissa ja kakkajuttuihin sekä lapsiin sekaantumisiin, tällaisen naisen kanssa en voisi seurustella vaikka kuinka muuten pitäisin hänestä.

Itsellänikin on mieltymys, josta kaikki eivät pidä, nimittäin naisen peräaukon nuoleminen. Oman fetissini takia ymmärrän kuinka helpottavaa se on kun ei tuomitse toista kumppania mieltymyksen takia vaikka ei siitä itse pitäisi. Ihmiset ovat monesti häpeissään ja jännittävät niiden yhteensopivuutta kumppanin kanssa todella paljon.

Kiitos vastauksestasi ja onnea sinulle sekä seksi- että rakkauselämääsi. :)

ap

Vierailija
40/49 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt, mikä siinä seksissä on niin spesiaalia, että pitäisi olla jotenkin superrakastunut ennen seksin harrastamista. Ei niitä irtosuhteita ole pakko harrastaa, jossei halua, mutta minusta outoa tapailla tosi pitkään ilman seksiä. Pitäähän se autokin koeajaa ennen ostamista.

Ap, sinun pitää nyt päättää, haluatko tämän miehen kiinnostuvan sinusta muutenkin kuin kaverimielessä, kerran hän on asian sinulle ihan suoraan sanonut. Tai sitten voit etsiä miehen, jotka rakastuu ilman seksiä, kai heitäkin on. Itse en suoraan sanottuna ymmärrä, mikä pointti on pihdata, ennen kuin toisella on tunteita. Karmii ajatus, että olisi rakastuttu palavasti molemmin puolin, mutta seksi olisikin sitten ihan hirveää tai molemmilla ihan erilaiset toiveet sen suhteen, tms. Seksi kuitenkin on aika helvetin oleellinen osa parisuhdetta. Itse ainakin mieluummin koeajaisin miehen ensin ja rakastuisin sitten - toiminut ainakin nykyisen pitkän ja rakastavan parisuhteen kanssa, hyvä seksielämä luo hyvän kivijalan kestävälle rakkaudelle.

Henk.koht. en myöskään sinkkuaikana kokenut selibaattia minään houkuttelevana vaihtoehtona. Ehkä siksi niin nopeasti hyvän miehen löysinkin? :D (Suhteemme alkoi yhden yön juttuna, jatkui niin, että mies pyysi seuraavana päivänä treffeille, jne.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä