Miksi naiset ei huoli köyhää miestä?
Pitää aina olla se yli 5000e/kk tienaava. Raha on siis tärkein.
Kommentit (33)
Rikas ei tarvitse olla. Mutta ei saa olla laiska eikä saamaton.
Ketkäs niiden kaikkien duunarien kanssa on aviossa?
Koska en halua elää aina sen köyhemmän elintason mukaan enkä myöskään olla aina se joka maksaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua elää aina sen köyhemmän elintason mukaan enkä myöskään olla aina se joka maksaa kaiken.
Kyllä perus duunari pystyy välillä tarjoamaan.
Naiset ovat tutkitusti onnellisempia ja elävät pidempään ilman miestä.
Ja sitten pitäisi vielä elättää sitä miestä.
Koska miehillä ei ole mitään väliä. Miesten ongelmat on miesten omia ongelmia joihin ei kenenkään muun kuulu edes puuttua. Ei miehet ole naisia joiden ongelmat on koko yhteiskunnan ongelmia mihin kaikkien kuuluukin puuttua
Äitini neuvoi, kun olin parikymppinen, ettei varatonta miestä kannatta ottaa. Elämä on helpompaa, jos ei tarvi aina taloutta murehtia.
Ite olin köyhä kun aloimme vaimon kanssa seurustelemaan, mutta mulla onkin iso, se.
Ja nykyään myös pankkitilin saldo on iso
Miehen ainoa arvo on taloudellinen arvo. Miehillä ei ole mitään arvoa ihmisenä niin jos miehellä ei ole rahaa niin miehellä ei ole mitään arvoa
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tutkitusti onnellisempia ja elävät pidempään ilman miestä.
Ja sitten pitäisi vielä elättää sitä miestä.
Kummankaan ei pitäisi joutua elättämään toista. Kyllä perus duunarit tienaa ihan hyvin. Ellei sitten juo kaikkia rahojaan.
tyhjästä on molemmat lähdetty elämän polulle ja yhdessä on hankittu maallista hyvää sen verran ettei huolta huomisesta, se riittää
Vierailija kirjoitti:
Äitini neuvoi, kun olin parikymppinen, ettei varatonta miestä kannatta ottaa. Elämä on helpompaa, jos ei tarvi aina taloutta murehtia.
Kunnes tulee konkurssi tai syöpä tms.
Vierailija kirjoitti:
Niin niin. Rikas ei tartte olla mutta vähintään ferrari pitää pihassa olla. Kyllä me nää naisten kiertoilmaisut tiedetään.
Mulla on köyhä mies, mutta en halua lapsia. Jos haluaa perheen ja lapsia varmaan ajatteleekin eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin. Rikas ei tartte olla mutta vähintään ferrari pitää pihassa olla. Kyllä me nää naisten kiertoilmaisut tiedetään.
Ja taas kerran, trollaus onnistuu paremmin jollet liioittele niin mahdottomasti. Monikohan mamma on edes nähnyt Ferrarin läheltä?
No onhan se järkevää perustaa perhe miehen kanssa joka pystyy siitä myös huolehtimaan,eikö vaan? Miksi valita tyyppi jonka varat ei riitä perheen elatukseen jos nainen huolehtii lapsista kotona? Perustele.
Vierailija kirjoitti:
tyhjästä on molemmat lähdetty elämän polulle ja yhdessä on hankittu maallista hyvää sen verran ettei huolta huomisesta, se riittää
Tämä
Huolisin kyllä, olenhan itsekin. Mutten usko, että yksikään mies haluaa näin rumaa ja sairasta naista.
Eihän 5000 edes pärjäisi. Siinä mielessä sitten mielummin yksin jos vaihtoehto on heikommin tuloja kuin itsellä. Jatkuva rahapula on stressiä aiheuttava elintapa.
Ei tarvitse. Lopeta valehtelu.