Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oisko kellään listata kaikkien ig:t yhteen viestiin?
Voi tätä avuttomuuden ja laiskuuden määrää...
Juu tai sitten ei jaksa selata yli sataa sivua mamma palstaa tämän tiedon etsimiseksi. Ja kyllä googlailin enkä löytänyt kaikkia.
Onks jyrillä nykyää juttua tän träshhh wannabe julkkiksen kans https://www.instagram.com/adebis/?hl=en ?
Vierailija kirjoitti:
Onks jyrillä nykyää juttua tän träshhh wannabe julkkiksen kans https://www.instagram.com/adebis/?hl=en ?
Mietin samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tai sitten ei jaksa selata yli sataa sivua mamma palstaa tämän tiedon etsimiseksi. Ja kyllä googlailin enkä löytänyt kaikkia.
Jos googlella ei löydä mistään päin nettiä niin tuskin niitä sitten kukaan muukaan tietää. Ps. löysin itse kaikki googlettamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kwaak! :D
Eikö tuo Adeliina olekaan enää Dubaissa?
Vierailija kirjoitti:
Gusti varmaa tietää Siljasta jotain ja Silja pelkää et se kertoo kun poras siel keittiös:"Mä tiiän etse menee puhuu kameroille musta paskaa ja valehtelee ja pilaa mun elämän'"
Eli silja yritti käännyttää katsojia ja muita et Gusti valehtelee jos se sanoo Siljasta jotain.. eli Siljal pelko persiis.
Hyvä Gustu!
Papilloomavirus jyrää rantaexillä:D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollu vuosia tän kaveri fb:ssä ja järkytyksellä seurannu muodonmuutosta muoviseks tusinabimboks. Ainakaan fb seinästä ei saanu irti mitään sen ja jyrin väleistä.
Jyrin ja Tatun bromance on ihana! :D Ja Siljan ja Tatun välillä näkyy ihan erilaista, luonnollista kemiaa kuin vaikka Tatun ja Sallan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Adeliina olekaan enää Dubaissa?
Ehkä tuli ikävä töihin mäkkärin kassalle. ;) Eipä siinä, ihan kunniallinen duuni se on verrattuna, ettei tekisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos googlella ei löydä mistään päin nettiä niin tuskin niitä sitten kukaan muukaan tietää. Ps. löysin itse kaikki googlettamalla.
Mikä Oden IG on?
Enpä ois oikinä uskonut, että ajattelen näin, mutta tulin jotenkin hirmu hyvälle tuulelle siitä, kuinka selkeästi lääpällään Silja ja Tatu olivat toisiinsa. Ja ne olivat myös tavallaan tosi ihania ja aidonoloisia yhdessä.
Joo Tatusta kyllä huomaa että on oikeesti erilailla ihastunu, vähä sellanen ujohko. Vaikka siellä rannala ku tulivat sieltä riippuliitämästä. Tuollanen mies on yleensä jos on oikeesti ihastunu...
Ode näyttää ihan Sara Forsbergiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Oden IG on?
Hiljeni tämä ''googletin niin löysin kyllä kaikki senkin aivottomat laiskiaiset''-tyyppikin.
Niin myötähäpeä Sallaa kohtaa ennakkomaksun perusteella taas :D ja Lucaa kohtaa kans kokoajan ollukki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai miten ois liuotin? Syövyttää anyhow, todella järkevää. Kunnon nistimeininki, pystyy ilmeisesti vetämään hihaankin. Onnea valitsemalleen tielle.
En todellakaan puolustele huumeiden käyttöä, mutta onhan alkoholikin liuotin, ja kova liuotin onkin. Aivot saavat kyytiä baarissa.
Pikkasen eri asia kun tää huju pysäyttää parista millistä sydämen.