Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitenköhän Silja sit suhtautuu ku kaikki näkee telkusta ettei ookkaan niin wau ku mitä antaa ylimuokatuillaan kuvillaan olettaa:/
Livenä Siljan nähneenä apteekissa, niin on aivan erinäköinen kuin kuvissaan. :D
Mäkin nähnyt sen muutaman kerran enkä ollut edes tunnistaa samaksi ihmiseksi kuin mitä blogissaan on.
Luulin sitä Tatua ihan erilaiseks :D ei uskois et sillä on lapsia.. ihan kauhee tyyppi, onnea vaan Siljalle :D!
Jeesus Kristus mitä hirveää näin tänään metroasemalla :D kaksin kappalein n. 2m×1m elektronisia mainosnäyttöjä missä vilkkui ainakim tatun ja jyrin kuvat siteerauksien kanssa. Tatulla oli "mieluummin takaa kuin edestä" ja Jyrin lausetta en muista tarkkaan mutta jotain laudasta ja reiästä siinä oli..
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus mitä hirveää näin tänään metroasemalla :D kaksin kappalein n. 2m×1m elektronisia mainosnäyttöjä missä vilkkui ainakim tatun ja jyrin kuvat siteerauksien kanssa. Tatulla oli "mieluummin takaa kuin edestä" ja Jyrin lausetta en muista tarkkaan mutta jotain laudasta ja reiästä siinä oli..
Apua, oikeasti?! :DD
Vierailija kirjoitti:
Haha voi ei! Mikä metris? Pakko kulkea huomenna ohi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa Jyrin potkut! Niitä odottikin jo varmaan koko firma.
T. Ex-kollegaJep, kiinnostaa muakin, vaikkakaan en yhtään ihmettele jos/kun on tullut potkut. Minä siis olen se, joka tuolla aiemmin ihmetteli, ettei Jyri ole saanut kenkää töistään... Mutta itse siis vaihdoin lentokentältä muihin duuneihin yli vuosi sitten, enkä tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut. Veikkaan että J on saanut pari varoitusta laiminlyönneistä ja/tai huonosta käytöksestä ja seuraavaksi on näytetty ovea... Mutta jos joku tietää syistä paremmin, niin kertokaa.
T: Ex-kollega myöskin
Valitettavasti ei ole antaa ensikäden tietoja. Ystäväni on lentokentällä töissä ja valotti sen verran, että mm. asiakkaiden läsnäollessa kertonut toistuvasti asiattomia panojuttuja yms. En tiedä mutta voisi kuvitella, että potkujen takana olisi muutakin kuin suunsoitto vai riittääkö teinimäinen käytös syyksi näyttää ovea..?
Hahhaa ootan niin tokaa jaksoa😂
Eikös tuo ollut silja tuossa joka pyörähteli Lucan tai Toffen kans? Tuossa kun näytettiin alussa pätkiä tulevasta
Rautatientorilla ainakin oli noi screenit :D
Semmosia punaisia välkkyviä juttuja on siinä alkuperäisessäkin ohjelmassa.
Mun mielestä ainakin brittiversio tästä ohjelmasta on myös tosi sekava ja mitään tilanteita ei näytetä kunnolla eikä mitään asioita selitetä vaan kaikki jää koko ajan jotenkin auki.. ja tosiaan puolet ohjelmasta on sitä että seuraavan exän saapumiseen näin ja näin paljon aikaa
Siljan nenää on paranneltu aika reippaasti valokuvissa, joistakin IG:n muiden lisäämistä kuvista huomaa sen, ei tosin niin hyvin kuin livenä. Silja varmaan hyväksyttää nekin ensin. Ihan perusnätti tyttö silti vaikkei tosiaan ihan kuviensa näköinen.
Tulee ärsyttään niiiin paljon jos sitä jennin breakdownia ei näytetä sitte yhtään!!!
Vierailija kirjoitti:
Siljan nenää on paranneltu aika reippaasti valokuvissa, joistakin IG:n muiden lisäämistä kuvista huomaa sen, ei tosin niin hyvin kuin livenä. Silja varmaan hyväksyttää nekin ensin. Ihan perusnätti tyttö silti vaikkei tosiaan ihan kuviensa näköinen.
Mä joskus mietin et miten silja on jonku Tatunki itselleen napannut, ennenku näki millanen tyyppi tää Tatu on :'D ei liian saalis
Kyllä huomaa ketkä tuollaisiin ohjelmiin haluaa. Kaikki jotain huomionhakusia tyrkkyjä joilla unelmana päästä seiskan kanteen!
Jenni kertoi haastattelussa että ei halua päätyä roskajulkkikseksi mutta kuitenkin hakee tuollaiseen paskaohjelmaan?! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa Jyrin potkut! Niitä odottikin jo varmaan koko firma.
T. Ex-kollegaJep, kiinnostaa muakin, vaikkakaan en yhtään ihmettele jos/kun on tullut potkut. Minä siis olen se, joka tuolla aiemmin ihmetteli, ettei Jyri ole saanut kenkää töistään... Mutta itse siis vaihdoin lentokentältä muihin duuneihin yli vuosi sitten, enkä tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut. Veikkaan että J on saanut pari varoitusta laiminlyönneistä ja/tai huonosta käytöksestä ja seuraavaksi on näytetty ovea... Mutta jos joku tietää syistä paremmin, niin kertokaa.
Valitettavasti ei ole antaa ensikäden tietoja. Ystäväni on lentokentällä töissä ja valotti sen verran, että mm. asiakkaiden läsnäollessa kertonut toistuvasti asiattomia panojuttuja yms. En tiedä mutta voisi kuvitella, että potkujen takana olisi muutakin kuin suunsoitto vai riittääkö teinimäinen käytös syyksi näyttää ovea..?
Ei oo todellista... Ja mies on kohta jo 30. Jos mä olisin työnantaja niin kyllä se, että noin puhuu asiakkaiden kuullen sais luvan riittää potkuihin. Lentokentällä kuitenkin turvatarkastuksiin on pakko suhtautua tosi vakavasti ja sitten siellä on joku tällanen vaan pelleilemässä.
Jotenkin tuli sellanen olo, että nää ei oo oikeesti ymmärtänyt, kuinka iso juttu tollanen tv-ohjelma on ja kuinka paljon siitä tulee julkisuutta ja näkyvyyttä eri medioissa. Varmaan niille on kerrottu, että kyse on pienen budjetit ohjelmasta esim nettilevitykseen vain. Tossahan on oikeesti ollut tosi pieni budjetti, että voi olla että aluksi on pitänyt tulla vähän pienempi muotoisempi juttu.
Jyrihän siis sai potkut koska oli nukkunut jossain valvontahuoneessa tms, ja ennen sitä saanut monta varotusta.
Jep, kiinnostaa muakin, vaikkakaan en yhtään ihmettele jos/kun on tullut potkut. Minä siis olen se, joka tuolla aiemmin ihmetteli, ettei Jyri ole saanut kenkää töistään... Mutta itse siis vaihdoin lentokentältä muihin duuneihin yli vuosi sitten, enkä tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut. Veikkaan että J on saanut pari varoitusta laiminlyönneistä ja/tai huonosta käytöksestä ja seuraavaksi on näytetty ovea... Mutta jos joku tietää syistä paremmin, niin kertokaa.