Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Siljan miesmakua, kauheet luonteet ja kaikenlisäks vielä tosi junttimaisia ja ei kedon kauneimpia kukkasia muutenkaan.. en itse olisi koskaan kummankaan kanssa noista. Siljalle sopis joku tumma ja kohtelias ihana mies, mutta noi on kyllä jotain aika kamalaa! :D
Mä luulen että kukaan kohtelias ja ihana mies ei haluais olla Siljan kanssa mikäli arvostaa muutakin kun ulkokuorta :D Onhan Silja tosi nätti mut ihan pelkkää paskaa sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Siljan miesmakua, kauheet luonteet ja kaikenlisäks vielä tosi junttimaisia ja ei kedon kauneimpia kukkasia muutenkaan.. en itse olisi koskaan kummankaan kanssa noista. Siljalle sopis joku tumma ja kohtelias ihana mies, mutta noi on kyllä jotain aika kamalaa! :D
Siljalle sopii just eikä melkeen tuollainen mies. Ansaitsevat toisensa
Silja on varmaan tosi tylsä ja persoonaton, Jenniä seuraan kyllä todella mielenkiinnolla! Varmasti jotain tapahtuu :D
Ei mulla muuta mut silja vois opetella kouluttamaan rakkinsa. Tuli reilu vuos sit hipon kanssa mua ja mun collieta vastaan haltialan läheisillä lenkkipoluilla ja ihana hippohan kävi mun koiran päälle :) no, ei se koiran vika oo jos omistaja on tyhjäpää. Vituttaa vaan että otetaan koiria siks että miellyttää silmää eikä perehdytä siihen millanen rotu on kyseessä jos ei osaa kouluttaa.
Oli kyllä harvinaisen tylsä ohjelma. Näistä tosi tv ohjelmista parhaiten on tuotettu yleensä Temptation Island. :D kaikki muut on ihan kuraa esim. paratiisihotellikin oli aivan uskomaton floppi...
Mikä se taustaääni on joka kailottaa koko ohjelman ajan? ja se punainen ''veri'' näyttää aivan kaamealta. Tossa ohjelmassa pitäis ehdottomasti olla JUONTAJA!
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta mut silja vois opetella kouluttamaan rakkinsa. Tuli reilu vuos sit hipon kanssa mua ja mun collieta vastaan haltialan läheisillä lenkkipoluilla ja ihana hippohan kävi mun koiran päälle :) no, ei se koiran vika oo jos omistaja on tyhjäpää. Vituttaa vaan että otetaan koiria siks että miellyttää silmää eikä perehdytä siihen millanen rotu on kyseessä jos ei osaa kouluttaa.
Asuivat ennen meidän naapurissa ja paljon voisi olla sanottavaa heistä, mutta koiransa ovat kyllä ihan pennusta saakka kouluttaneet juuri niinkuin pitääkin. Siljalla esim instassakin jotain vanhoja videoita, joissa Hipon kanssa leikkii (paikka, ei saa ottaa yms juttuja) ja niissä videoissa Hippo ollut heillä vasta reilu 1kk ajan. Muutenkin Hippo todella hyväkäytöksinen, ei esim hauku sisällä ja käytävissä kuten taloyhtiön muut koirat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se taustaääni on joka kailottaa koko ohjelman ajan? ja se punainen ''veri'' näyttää aivan kaamealta. Tossa ohjelmassa pitäis ehdottomasti olla JUONTAJA![/
Joo ihan järkyttävä. Miksi tällaista on pitänyt tehdä?muutenkin koko ohjelmasta puolet oli tota kuka saapuu seuravaaks soopaa
Ot mutta hippo on hyvin koulutettu kyllä
mitenköhän Silja sit suhtautuu ku kaikki näkee telkusta ettei ookkaan niin wau ku mitä antaa ylimuokatuillaan kuvillaan olettaa:/
Vierailija kirjoitti:
Oletteko siis nähneet muitakin jaksoja kuin sen yhden ennakon? Vai tunnetteko henkilöt muuten?
Vierailija kirjoitti:
mitenköhän Silja sit suhtautuu ku kaikki näkee telkusta ettei ookkaan niin wau ku mitä antaa ylimuokatuillaan kuvillaan olettaa:/
Livenä Siljan nähneenä apteekissa, niin on aivan erinäköinen kuin kuvissaan. :D
Nyt on eka jakso katottu. Kauhee se tatu :D hyi ja samoin jyri. Jyri on kyllä kaappihomo aivan varmasti :D
Mullakin tuli Jyristä kaappivibat.. oiskos siinä syy erolle ja sillekin miksi on niin helppoa olla superhyvä ystävä eksän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Life of silja
Kiitos! Miksi en huomannut häntä tuossa ennakkojaksossa? Neljä perusmuijaa, viides ex. Jotenkin todella sekava tai sitten johtuu siitä, että täällä vaan aina tiedetään enemmän. :D
En saanu ekasta jaksosta mitään irti.. rehellisesti sanottuna en tiedä mitä siellä edes tapahtui? Kaikki jäi ihan auki, mitään tapahtumia ei näytetty ainoastaan pikkupätkiä.. puolet ohjelmasta oli ''kenen eksä saapuu seuraavaksi'' soopaa ja jatkuvaa selitystä ''Jyrin eksä Salla saapui paikalle'' ja blaablaablaa ja näytetään ''veristä'' merta joka kyllä oikeasti näyttää kamalalta. TIS:issä ainakin näytetään aina kunnolla tapahtumia ja asiat kolutaan läpi ja ohjelma on hyvin tuotettu -> helppo katsoa. Tää ohjelma oli aivan yks sekasotku, eihän tää vissiin meinannu edes tulla alunperin..?
Oli kyllä kummallisesti tuotettu ohjelma, toivottavasti paranee muuten en jaksa katsoa :D
Mä en voi edes kuvitella sitä häpeän ja kuvotuksen määrää mikä mulle tulis jos mun isä olis telkkarissa puhumassa munansa koosta. Ei voi ku sääliä Tatun lapsia. Hyh, puistattavaa.