Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Eiköhän kaikki meistä lisää nettiin ne kaikista parhaimmat kuvat. Itsellä ainakin välillä hieman huonossa kunnossa iho ja silloin en kyllä siitä mitään kuvia nettiin lisäile.
Häh munkin mielestä Salla näyttää samalta :D
Salla näyttää ihan samalta igssä! Mitä te oikein selitätte?
Jyri vaikuttaa ihan 18-vuotiaalta
Jyri on oikeasti vielä pahempi pelle kuin ekan jakson perusteella voisi olettaa. Ollaan oltu samassa paikassa töissä joskus. Jätkällä on toooodella isot luulot itsestään ja kuvittelee olevansa joka naisen märkä uni. Ei myöskään ole älynlahjoilla pilattu kyseistä miestä. P*llunkipeä ääliö, joka luulee kaatavansa kenet tahansa. Saatiin joskus hyvät naurut, kun työkaveri antoi Jyrille tylyt pakit. :D
Pitääkö joku muuten tuota hyvännäköisenä? Itsehän se luulee olevansa joku Mr Maailma, mutta ainakaan mun mielestä ei ole minkään näköinen. Siis ei ole hyvä kroppa, eikä komea naama.
Joo ei Jyri kyllä mikään hyvännäköinen ole! Ja tosiaan vaikuttaa tosi ylimieliseltä ja teiniltä, vaikka on kohta jo kolmekymppinen! Enää en yhtään ihmettele, miten on voinut olla Siljan kanssa samalla tasolla silloin kun Silja oli 14... Edelleen sopisi käytöksensä puolesta sen ikäisen kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jyri on oikeasti vielä pahempi pelle kuin ekan jakson perusteella voisi olettaa. Ollaan oltu samassa paikassa töissä joskus. Jätkällä on toooodella isot luulot itsestään ja kuvittelee olevansa joka naisen märkä uni. Ei myöskään ole älynlahjoilla pilattu kyseistä miestä. P*llunkipeä ääliö, joka luulee kaatavansa kenet tahansa. Saatiin joskus hyvät naurut, kun työkaveri antoi Jyrille tylyt pakit. :D
Pitääkö joku muuten tuota hyvännäköisenä? Itsehän se luulee olevansa joku Mr Maailma, mutta ainakaan mun mielestä ei ole minkään näköinen. Siis ei ole hyvä kroppa, eikä komea naama.
Sen nykyisessä työpaikassa, Lentokentällä se on ainakin tosi ylimielinen! Ei tee työtään ja seisoskelee vaan nenä pystyssä ja kattelee asiakkaita halveksuen. Tosi ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei Jyri kyllä mikään hyvännäköinen ole! Ja tosiaan vaikuttaa tosi ylimieliseltä ja teiniltä, vaikka on kohta jo kolmekymppinen! Enää en yhtään ihmettele, miten on voinut olla Siljan kanssa samalla tasolla silloin kun Silja oli 14... Edelleen sopisi käytöksensä puolesta sen ikäisen kanssa yhteen.
Joo jyri on kyllä 14 vuotiaan tasolla :D ahha en olis uskonut
Siis olen 22v nainen ja mulla on 14v serkkutyttö, vaikka muistan kyllä millaista on olla tuossa iässä, en minä pysty keskustelemaan hänen kanssaan "tyydyttävästi" asioista. Keskustelu ja ajanvietto on aina sitä että enemmän minä laskeudun asioissa hänen tasolleen. Eikä se siis haittaa, rakas ihminen on, mutta ihan puhtaasti ikäero asiaa miettien kun jyri on ollut niin paljon vanhempi.. En sinäänsä "voi" verrata tilannetta siihen että seurustelisin rippikouluun menevän pojan kanssa kun onhan se joku vallitseva yleistys että miehen pitäisi olla vanhempi... mutta jos ajattelenkin asiaa niin yäk!
miten se on voinut kiihottua sellasesta pikkutytöstä?? Tai ylipäätänsä löytää riittävästi yhteistä parisuhteen muodostamiseen?
Siljahan on vaan ollu mielissään. Leikkinyt aikuista. Leikki jäänyt vähän päälle, kun nyt on äitipuolena kahdelle lapselle ilman työpaikkaa, pelkkä peruskoulu pohjalla. On meitä moneen junaan, harmi että osa jää asemalle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joku muuten tuota hyvännäköisenä? Itsehän se luulee olevansa joku Mr Maailma, mutta ainakaan mun mielestä ei ole minkään näköinen. Siis ei ole hyvä kroppa, eikä komea naama.Sen nykyisessä työpaikassa, Lentokentällä se on ainakin tosi ylimielinen! Ei tee työtään ja seisoskelee vaan nenä pystyssä ja kattelee asiakkaita halveksuen. Tosi ärsyttävää.
Samasta paikasta minäkin sen siis tiedän, mutta en ole itse ollut lentokentällä enää yli vuoteen. Kuulostaa tutulta touhulta! Joskus ihmettelin, ettei ole vielä saanut kenkää duunista, kun asenne työn tekoa kohtaan oli melkoisen hälläväliä...
Tietääkö kukaan, missä vaiheessa Silja tulee paikalle? Joku täällä ainakin tiesi sanoa, että oli ihan harmaa hiiri talossa, joten onkohan tästä jotain materiaalia vai oliko ihan heitto vain?
Voiko jaksoja katsoa etukäteen mistään?
Mua niin kiinnostais miten tää haku on mennyt. Tietääkö kukaan? Ainakin exät kyselty haastattelussa, mutta mitä muuta? Miten toi Salla on tuolla jos ei Jyri siitä itse ole maininnut? Eikai ne nyt ulkopuolisilta mene kyselemään, että hei kenen kanssa Jyri on seukannut?
Siis...
Jostain nuo "eksät" on kuitenkin haalittu, eikö joskus joku maininnut, että ohjelman hakulomakkeessa olisi kysytty eksiä, jotka voisivat "kertoa jotain hakijasta" tms? Miksi Jyri olisi siihen, tai joskus muulloin, maininnut naisesta, jota on poskelle vain pussannut :D Eihän siinä olisi mitään järkeä. Itselläkin olisi tuollaisia eksiä joku miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Siis...
Jostain nuo "eksät" on kuitenkin haalittu, eikö joskus joku maininnut, että ohjelman hakulomakkeessa olisi kysytty eksiä, jotka voisivat "kertoa jotain hakijasta" tms? Miksi Jyri olisi siihen, tai joskus muulloin, maininnut naisesta, jota on poskelle vain pussannut :D Eihän siinä olisi mitään järkeä. Itselläkin olisi tuollaisia eksiä joku miljoona.
Joo Jyri huijaa! Haha voi ei, toivottavasti sitä edes hävettää nyt jälkikäteen katsoa noita jaksoja. Kaikkihan tajuaa, että jossain vaiheessa Jyri itse tuonut Sallan nimen julki. Eikai se nyt voi edes väittää, että Salla olis ite tonne ohjelmaan hakenut esittämään Jyrin exää. Ihme käytöstä aikuiselta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joku muuten tuota hyvännäköisenä? Itsehän se luulee olevansa joku Mr Maailma, mutta ainakaan mun mielestä ei ole minkään näköinen. Siis ei ole hyvä kroppa, eikä komea naama.Sen nykyisessä työpaikassa, Lentokentällä se on ainakin tosi ylimielinen! Ei tee työtään ja seisoskelee vaan nenä pystyssä ja kattelee asiakkaita halveksuen. Tosi ärsyttävää.
Samasta paikasta minäkin sen siis tiedän, mutta en ole itse ollut lentokentällä enää yli vuoteen. Kuulostaa tutulta touhulta! Joskus ihmettelin, ettei ole vielä saanut kenkää duunista, kun asenne työn tekoa kohtaan oli melkoisen hälläväliä...
Muistan kuinka silja oli niin salamyhkäinen ja samaan aikaan "rikkaalla miehellä pröystäilevä" ennekuin paljastui että jyri teki kahta duunia, ajaa taksia ja lentokentällä. Kummassakaan, saati kahden työn painamisessa ei ole _mitään_ pahaa, vaan sehän oli siljan imagoon epäsopivaa
Katsoin ohjelmaa ja mietin pitkään, mistä tää Jyri on tuttu. En siis lue blogeja ja muutenkin toi somemaailma vähän hakusessa sen verran, että kaikkien exät tunnistaisin. Nyt kun tuli kuitenki ilmi, että hän on kentällä duunissa ja niin tajusin heti, että täähän on se mulkku sieltä turvatarkastuksesta, jonka naamaa joudun lähes päivittäin katsomaan. Usein tosi epäasiallista käytöstä häneltä. Ollaan jopa yhdessä työporukan kesken keskusteltu siitä, miten on mahdollista, että tämä sama julli on siellä päivästä toiseen tiuskimassa meille ja nuoremmille tytöille lirkuttelemassa asiattomuuksia työajalla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ohjelmaa ja mietin pitkään, mistä tää Jyri on tuttu. En siis lue blogeja ja muutenkin toi somemaailma vähän hakusessa sen verran, että kaikkien exät tunnistaisin. Nyt kun tuli kuitenki ilmi, että hän on kentällä duunissa ja niin tajusin heti, että täähän on se mulkku sieltä turvatarkastuksesta, jonka naamaa joudun lähes päivittäin katsomaan. Usein tosi epäasiallista käytöstä häneltä. Ollaan jopa yhdessä työporukan kesken keskusteltu siitä, miten on mahdollista, että tämä sama julli on siellä päivästä toiseen tiuskimassa meille ja nuoremmille tytöille lirkuttelemassa asiattomuuksia työajalla.
Tän on pakko olla joku meidän finskin kapteeneista! Ollaan nimittäin oikeasti juteltu tästä henkilöstä ja sen ylimielisestä käytöksestä henksuturvassa :D terkkuja sinne!
Mitä ihmettä, mun mielestä ihan saman näköinen instassa ja tv:ssä :D heti kun näin telkussa muistin, että joskus oon ton tytön instas selaillut :D mutta söpö tyttö joka tapauksessa