Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
781/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, Silja sanoo toiseksi uusimman postauksensa kommenteissa painavansa 67kg :D Mä oon Siljaa paljon pidempi ja painan saman verran ja oon oikeasti aika pyöreä :D Onkohan tohon tullut vahingossa 20kg liikaa?

Vierailija
782/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotonta taitaa saada ja mojovat sakot päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, Silja sanoo toiseksi uusimman postauksensa kommenteissa painavansa 67kg :D Mä oon Siljaa paljon pidempi ja painan saman verran ja oon oikeasti aika pyöreä :D Onkohan tohon tullut vahingossa 20kg liikaa?

Näppäilyvirhe, joskus kertoi painaneensa 47 kg

Vierailija
784/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siljalla, mutta voi olla toisella lihasta ja sinulla rasvaa.

Vierailija
785/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä miten täällä aletaan innoissaan täysin tyhjästä hekumoimaan Siljan ja Tatun erolla vaikka merkkiäkään ei näy kyseisestä tapahtumasta :D Hei oikeasti, munkin mielestä Tatu on idiootti ja Siljan kannattaisi etsiä parempaa seuraa, mutta enpä usko että ovat eroa tekemässä. En ole nähnyt yhden yhtä merkkiä eikä ole kukaan muukaan.

Vierailija
786/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Silja ollut ~16v, eikä 14, kun alkoi seurustella Jyrin kaa? Ohjelmassakin 19 vuotiaana sanoi seurustelun kestäneen 3 vuotta.

Vierailija
787/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä miten täällä aletaan innoissaan täysin tyhjästä hekumoimaan Siljan ja Tatun erolla vaikka merkkiäkään ei näy kyseisestä tapahtumasta :D Hei oikeasti, munkin mielestä Tatu on idiootti ja Siljan kannattaisi etsiä parempaa seuraa, mutta enpä usko että ovat eroa tekemässä. En ole nähnyt yhden yhtä merkkiä eikä ole kukaan muukaan.

Toivottavasti eivät eroa, ovat mielestäni täydelliset toisilleen. Yhtä ällöttäviä.

Plus pitävätpähän toisensa pois muiden "markkinoilta", ei tarvi pelätä että päätys haksahtaa jonku muun riesaksi

Vierailija
788/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puit sanoiksi minun ajatukseni, olen miettinyt täysin samaa!! Ihmiset on hassuja.

Vierailija
789/3151 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Silja ollut ~16v, eikä 14, kun alkoi seurustella Jyrin kaa? Ohjelmassakin 19 vuotiaana sanoi seurustelun kestäneen 3 vuotta.

Ei ollut 16-vuotias, mut tuskin sitä viittii ihan julkisesti tv:ssä kertoa että poikaystävä on seurustellut 22-vuotiaana sakkolihan kanssa :D Muistan että se oli aikamoinen kohun aihe aikoinaan ku alkovat seurustelemaan, oon siis Siljan kanssa saman ikänen ja pyörittiin samoissa porukoissa noihin aikoihin. Varmaan blogin alkuajoilta löytyy tarkemmin juttua.

Vierailija
790/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut 16-vuotias, mut tuskin sitä viittii ihan julkisesti tv:ssä kertoa että poikaystävä on seurustellut 22-vuotiaana sakkolihan kanssa :D Muistan että se oli aikamoinen kohun aihe aikoinaan ku alkovat seurustelemaan, oon siis Siljan kanssa saman ikänen ja pyörittiin samoissa porukoissa noihin aikoihin. Varmaan blogin alkuajoilta löytyy tarkemmin juttua.

http://lifeofsilja.indiedays.com/2012/10/20/sin-ti-no-soy-nada/#comments

Tossa on ainakin postaus, jossa olivat juhlimassa vuosipäivää ja silja täytti 2012 vuonna 17, eli edellisenä vuonna samaan aikaan on ollut 15-vuotias.

Eli ainakin hetken heillä on ollut laiton suhde.

Vierailija
791/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni saa korkeintaan sakkoa ja ehdollista. Ei noista ainakaan yksittäisinä saa enempää ainakaan rikoslain mukaan.

Petoksesta maksimirangaistus 2 vuotta ehdotonta, tavallisin vankeusrangaistus alle 7000 euron petoksesta kuitenkin vain 5-30 päivää.

Vierailija
792/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että täysin tyhjästä myös kaikki nämä muut syytökset täällä näitä henkilöitä kohtaan. Itse en ainakaan usko sanaakaan mitä tällä palstalla jauhetaan.

Vierailija
793/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että täysin tyhjästä myös kaikki nämä muut syytökset täällä näitä henkilöitä kohtaan. Itse en ainakaan usko sanaakaan mitä tällä palstalla jauhetaan.

Mitkä muut syytökset?

Vierailija
794/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kertoa vielä koulukiusaamiskokemuksia? Olin eri luokka-asteella yläkoulussa eli ei oltu missään tekemisissä, mutta koulussa lähti kiertämään juttua siitä että olen lesbo (mikä oli täysin totta mutta olin tuolloin aika kaapissa) ja sain kuulla Jenniltä ja Siljalta huutelua ja vittuilua aiheesta. Samaan aikaan ainakin Jenni julisti blogissaan, miten on biseksuaali ja kaikkien pitäisi voida olla ylpeästi omia itsejään, mutta ilmeisesti se ei koskenut minua koska en ollut cool ja suosittu.

Vierailija
795/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meille on luvassa jänskä ilta, kun exät rannalla taas seikoilee meidän iloksemme:D

Vierailija
796/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään meille on luvassa jänskä ilta, kun exät rannalla taas seikoilee meidän iloksemme:D

Tänään luvassa sitä ihkaa aitoa sontaa luukusta klo 22. Pitäkää toosat auki:D

Vierailija
797/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Jykä sai töitä?

Vierailija
798/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ku se kolmas jakso tulee vasta klo. 23 kieppeillä... ja jos ees toimii, viimeviikolla ei oikein vissiin toiminu katsomo. Ei oo tää palsta enään oikeen auki sitte. Ois muutenki siisti jo kaikki näkis tän yhtäaikaa nii vois reaaliaikasena kommentoija 😄 Toki kaikki ei oo viä kahtonu sitä toistakaan jaksoa...

Vierailija
799/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ku se kolmas jakso tulee vasta klo. 23 kieppeillä... ja jos ees toimii, viimeviikolla ei oikein vissiin toiminu katsomo. Ei oo tää palsta enään oikeen auki sitte. Ois muutenki siisti jo kaikki näkis tän yhtäaikaa nii vois reaaliaikasena kommentoija 😄 Toki kaikki ei oo viä kahtonu sitä toistakaan jaksoa...

Toka jaksoa oottelen.... ja toivon, että te, jotka katsotte jo kolmatta jaksoa, niin virittäkääpä keskustelua sitten... niin tiedämme mitä odottaa seuraavaksi viikoksi, kun Pelle Exät pistävät itseään halvalla rannalla:D

Vierailija
800/3151 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me pidetään hauskaa näitten tv-pellejen kustannuksella. Naurulla ei ole rajaa, kun revetään me kunnolla. Miten jotku mitätöi noin halventavasti itseään! Kyllä tolla menolla saa kauas kantoisen negatiivisen leiman, mutta sitä saa mitä tilaa. Se, joka leikkiin ryhtyy, niin leikin kestäköön!

Ketju on lukittu.