Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Ja faktahan on, että Silja on monen mielestä kaunein nainen tässä ohjelmassa. Oli "ruma" nenä tai ei. Jos vertaa vaikka Siljaa ja Jenniä, niin he ovat kuin yö ja päivä. Jenniä ei oikein voi sanoa viehättäväksi naiseksi...toki nämä on makuasioita. Mutta mitä järkeä väitellä täällä monen sivun verran jonkun nenästä? 😅
Älä siellä yleistä ja vedä sun mielipidettä useimpien mielipiteeksi saati faktaksi.
Onks tääl joku yks ihminen jauhamassa koko ajan tosta miten Tatu on niin ihastunut ja rakastunut Siljaan :D
Ehkä silja ei halua puida julkisesti tuota gustisoppaa. Uskon että se on syynä että kun se oli aika hiljaa siinä jossa gusti ja jyri istuivat. En itsekään haluaisi ja tuolla kuitenkin ne kamerat kuvaa kokoajan ja varmasti tulisi tvseen jos alkaisi sanoa siitä jotain. Parempi muutenkin niin ettei julkisesti pui tuolla noita gustisoppia. Ällöttävä se gusti on silti. Hyi. Edes tatu ei oo niin ällö.
Onko täällä jengi kateellisia Gustille/Tatulle, vai mistä moiset katkerat tilitykset? Ne on panneet varmasti teitä kaikkia enemmän.
t. pleieri90
Hassua että tuota Siljaa monet pitävät niin kauniina. Johtuukohan siitä, jos ovat lukeneet hänen blogiaan ja sitä kautta jo vuosia muodostaneet käsitystä hänestä?
Itselleni ei ollut kukaan näistä naisista tuttuja, ei miehistäkään toki. Mielestäni Silja on toki nätti sillä tavalla että ei ole ruma tai mitään häiritseviä piirteitä, mutta en kutsuisi häntä kaunottareksi. Kauneimmat talossa ovat mielestäni Salla, Amanda ja Laura. Tykkään pyöreistä kasvoista ja pehmeähköistä piirteistä naisella.
Tätä sarjaa ois ollu paljon jännempi seurata jos ei tietäis et tatu ja silja päätyy yhteen!
On kyllä huonosti tehty toi ohjelma :D
Mun mielestä on hassua että silja sanoo ettei halua huomiota/julkisuutta mutta kuitenkin sitten lähtee tosi tv ohjelmaa ja pitää julkista blogia.
Mun mielestä Silja on kaunein ja olen yhden kerran kirjoittanut hänen ja Tatun kemiasta. Eli kyllä täällä joku muukin kirjoittaa kuin vain minä :D
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huonosti tehty toi ohjelma :D
Mun mielestä on hassua että silja sanoo ettei halua huomiota/julkisuutta mutta kuitenkin sitten lähtee tosi tv ohjelmaa ja pitää julkista blogia.
Ei se silti mikään tyrkkyjulkkis oon joten kyllä mä ymmärrän hyvin ettei halua mitään erikoista julkisuutta osakseen. Mites esim
se Junon ja kaikkien salarakas joka pyrkii kaikinkeinoin julkisuuteen? näitä likkoja stadissa pilvinpimein ja musta siljalla on ihan ok näihin verrattuna!
Mun mielestä kauneimmat naiset on Amanda ja se "toffen nainen" en muista nimeä. Ninnukin hyvännäköinen. Siljaa en pidä yhtään kauniina, tummalla tukalla vois olla ok mutta nyt ei nappaa ei yhtään..
Miehistä parhaimman näkönen on Toffe, tosin ei sekään ole mun makuun. Se Ode on tosi ällö!
Ihanku täällä palstalla olis Silja itse kehumassa kokoajan itseään? Apua :D
Vierailija kirjoitti:
Ihanku täällä palstalla olis Silja itse kehumassa kokoajan itseään? Apua :D
Niinhän se onki. Instassaki #vauvafi tägit käytössä
Musta on jotenki söpöä ku nuilla miehillä on jotai sellanen ihana "kaveria ei jätetä" asenne, siis tarkotan et ne puhaltaa yhteen hiileen ja on aina tsemppaamassa toisia. Ja aina pistävät kopoa ku joku tulee treffeiltä tms.
Ainaki Jyri, Tatu, Toffe näyttävät tulevan hyvin toimeen :) En tiiä onko siellä joku "tsemppari" joka saa pidettyä hyvän yhteishengen...
Tai tottakai on välillä ns. Kärhämää ku kuitenki aika tunteellinen formaatti kyseessä. Mut keskimäärin on pojat mun mielestä hyvin vetäny.
Jos vaan ulkonäköä katotaan niin mielestäni naisista kauneimpia ovat Laura ja Amanda. Ja Salla.Myös Ninnu ja Silja ovat kauniita. Ylipäänsä mielestäni kaikki ohjelman naiset on tosi kivannäkösiä, vaikea oikeastaan sanoa suosikkia.
Miehistä eniten mun makuun on ehdottomasti Toffe. Myöskin miehissä oli yllättävän hyvännäköstä porukkaa mielestäni. Oon miettiny että myös Luca saattas vaikuttaa komealta mut jotenki ku siitä sai heti ekojen jaksojen perusteella niin huonon kuvan nii ei osaa ajatelka sitä enää yhtään komeana..
Oletteko törmänneet näistä keneenkään?
Tietääkö kukaan mitä Jennille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan mitä Jennille kuuluu?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko törmänneet näistä keneenkään?
En.
Laura on ihan ehdottomasti kaunein, Ninnu samoin todella kaunis nainen. Silja ei ilman photoshoppausta näytä yhtään miltään!
:D
Katsojaluvut putoaa kuin lehmän häntä:
viikko 37 99000
viikko 38 74000
viikko 39 73000
ja viime viikolla enää 59000 :D
Sub saa paritusohjelmallaan sitä mitä ansaitsee.
Ja faktahan on, että Silja on monen mielestä kaunein nainen tässä ohjelmassa. Oli "ruma" nenä tai ei. Jos vertaa vaikka Siljaa ja Jenniä, niin he ovat kuin yö ja päivä. Jenniä ei oikein voi sanoa viehättäväksi naiseksi...toki nämä on makuasioita. Mutta mitä järkeä väitellä täällä monen sivun verran jonkun nenästä? 😅