Pystyisitkö katsomaan keskenmennyttä vauvaasi? Tämä äiti pystyy ja jakaa kuvan myös muille.
Kuva ei herkille. Mulle tuli huono olo kuvasta. 🤒
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/ei-herkimmille-aiti-j…
Kommentit (31)
Tuosta tulee lähinnä mieleen vastasyntynyt, kalju hiiri. En kuitenkaan vauvaksi kutsuisi, solumöykky
Ystävälleni tehtiin lääkkeellinen tyhjennys kun sikiön sydänääniä ei kuulunut. Viikkoja silloin 12. Olin hänen kanssaan kotona ja "vastaanotin" aika samannäköisen pienen pienen taimen. Hautasimme sen ruusupuskan alle. Ei tehnyt pahaa sen pienen näkeminen. Kaikki muu suru yms. tottakai sattui.
tulin surulliseksi tuosta kuvasta :(
Vierailija kirjoitti:
ei pakollinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei pakollinen kirjoitti:
Aika jännää kutsua noin keskeneräistä sikiötä vauvaksi ja sanoa tällä olleen elämä.. yhtään väheksymättä keskenmenoa tai kuolleena syntynyttä vauvaa, mutta oikeasti noin vain joskus tapahtuu. Valitettavasti.
Niin virallisestihan sikiöstä tulee vauva vasta syntymän jälkeen, joten täytyypä ruveta loppuraskaudessakin puhumaan, että sikiö potkii, sikiö varmasti syntyy pian jne... Eiköhän jokainen saa käyttää sitä nimitystä, jonka parhaaksi kokee. Sori ohis...
Sinä sen sanoit, en minä..virallisesti.
Ei väliä kuka, kunhan sulla on nyt tyytyväinen mieli :) ohis
Eli erimieltä saa olla, kunhan näkemys on mahdollisimman lähellä omaasi?
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen pieni ihminen. Ei mikään solukasa tai limaklimppi, kuten abortissa olleet yrittävät vakuutella.
Ei se ole täydellinen, mutta ihan kaunis kuva. Ei kyllä minua (lapseton) hetkauttanut tunnepuolella suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen pieni ihminen. Ei mikään solukasa tai limaklimppi, kuten abortissa olleet yrittävät vakuutella.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen ollut abortissa enkä yritä vakuutella moista.
T. pro-life
Ja noilla viikoilla tehdään abortteja :(
Kaunis ihmisen alku. Ei mitenkään pelottava.
On hyvä että asiat tuodaan faktana esille. Sikiö ei ole noilla viikoilla enää mikään solumöykky.
Ihan tavallisen näköistä raskausmateriaalia. Ei hetkauta minua suuntaan tai toiseen.
Katsoin.
Itse asiassa kaksi kertaa olen tämän joutunut/saanut tehdä.
No minä pystyin katsomaan ihan hyvin viikolla 20 vakavan kehityshäiriön vuoksi abortoimaani lasta. Hyvästelinkin häntä sylissäni pari tuntia, joiden muisto on minulle yksi elämäni arvokkaimpia.