Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö katsomaan keskenmennyttä vauvaasi? Tämä äiti pystyy ja jakaa kuvan myös muille.

Vierailija
28.08.2016 |

Kuva ei herkille. Mulle tuli huono olo kuvasta. 🤒

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/ei-herkimmille-aiti-j…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pystyin katsomaan ihan hyvin viikolla 20 vakavan kehityshäiriön vuoksi abortoimaani lasta. Hyvästelinkin häntä sylissäni pari tuntia, joiden muisto on minulle yksi elämäni arvokkaimpia.

Vierailija
22/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee lähinnä mieleen vastasyntynyt, kalju hiiri. En kuitenkaan vauvaksi kutsuisi, solumöykky

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni tehtiin lääkkeellinen tyhjennys kun sikiön sydänääniä ei kuulunut. Viikkoja silloin 12. Olin hänen kanssaan kotona ja "vastaanotin" aika samannäköisen pienen pienen taimen. Hautasimme sen ruusupuskan alle. Ei tehnyt pahaa sen pienen näkeminen. Kaikki muu suru yms. tottakai sattui.

Vierailija
24/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin surulliseksi tuosta kuvasta :(

Vierailija
25/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pakollinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei pakollinen kirjoitti:

Aika jännää kutsua noin keskeneräistä sikiötä vauvaksi ja sanoa tällä olleen elämä.. yhtään väheksymättä keskenmenoa tai kuolleena syntynyttä vauvaa, mutta oikeasti noin vain joskus tapahtuu. Valitettavasti.

Niin virallisestihan sikiöstä tulee vauva vasta syntymän jälkeen, joten täytyypä ruveta loppuraskaudessakin puhumaan, että sikiö potkii, sikiö varmasti syntyy pian jne... Eiköhän jokainen saa käyttää sitä nimitystä, jonka parhaaksi kokee. Sori ohis...

Sinä sen sanoit, en minä..virallisesti.

Ei väliä kuka, kunhan sulla on nyt tyytyväinen mieli :)   ohis

Eli erimieltä saa olla, kunhan näkemys on mahdollisimman lähellä omaasi?

Vierailija
26/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen pieni ihminen. Ei mikään solukasa tai limaklimppi, kuten abortissa olleet yrittävät vakuutella.

Ei se ole täydellinen, mutta ihan kaunis kuva. Ei kyllä minua (lapseton) hetkauttanut tunnepuolella suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
27/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen pieni ihminen. Ei mikään solukasa tai limaklimppi, kuten abortissa olleet yrittävät vakuutella.

Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen ollut abortissa enkä yritä vakuutella moista.

T. pro-life

Vierailija
28/31 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noilla viikoilla tehdään abortteja :(

Vierailija
29/31 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ihmisen alku. Ei mitenkään pelottava.

On hyvä että asiat tuodaan faktana esille. Sikiö ei ole noilla viikoilla enää mikään solumöykky.

Vierailija
30/31 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköistä raskausmateriaalia. Ei hetkauta minua suuntaan tai toiseen.

Vierailija
31/31 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin.

Itse asiassa kaksi kertaa olen tämän joutunut/saanut tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme