Okei, eli siis poika kusee mua silmään -aikoo mennä ammattikouluun. Sopiva rangaistus himasta pois heitto?
Meidän suvussa on vain lääkäreitä ja tuomareita. Miten saan rankaistus poikaa erittäin kovasti leikkikouluun menemisestä!
Kommentit (11)
Tuollaista tapahtuu usein siellä Porvoossa.
Akateemisia kaikki ja sä itse et edes osaa kirjoittaa?
Meil ei perjantain amikses kukaa osannu jako kulmaa eikä ope jaksan opetta ni pelattii afrikantähtee vaa :D
Yittäisit nyt edes. Valitettavasti aina löytää joku debiili, joka tarttuun näinkin paskaan provoon.
Vierailija kirjoitti:
Meil ei perjantain amikses kukaa osannu jako kulmaa eikä ope jaksan opetta ni pelattii afrikantähtee vaa :D
Just tätä mä pelkään.
Ap
Lääkäreitä ja tuomareita. Pah. Oli jo aikakin, että tulee räätäleitä ja juomareita.
Koko suku teillä kirjoittelee sitten Vauva-sivulla, kun näitä samanlaisia juttuja tulee niin usein?
Raknaise pokaa ja ota slitä aiphöne pois kuukauvveksi.
Sä et ainakaan taida olla lääkäri tai tuomari, tai sitten siellä ei kirjoitustaidolla ole niin väliä. Mutta ammattikoulussa useilla linjoilla on tällä hetkellä todella hyvä työllisyys- ja palkkatilanne, joten ei huolta omasta osaamisestasi - poikasi voi elättää sinut tulevaisuudessa!
Ei se taida olla laillista?