Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä näytän nololta nukkuessani

Vierailija
28.08.2016 |

Mieheni on usein naureskellut, että nukun oudosti, kun mulla on joskus suu raollaan nukkuessani. Seurustelun alkuaikoina hän joskus otti musta kuvia nukkuessani ja naureskeli niille, kun olen niin nolon näköinen sekä alkoi vertailla, että hänen äitinsäkin kuulemma joskus nukkuu samalla tavalla, mutta yleensä kuulemma ihmiset nukkuvat hallitun näköisesti ja suu kiinni. Tuli koko juttu mieleen siitä ketjusta, jossa mies oli naureskellut naiselleen, kun tämä oli saanut orgasmin.

Nimittäin seksinkin aikana mieheni on ollut hieman samantyylinen: hän saattaa alkaa haukkua kroppaani kesken seksin (raskausarvet vatsani ihossa ovat oksettavia ja raskauden jäljiltä vatsani oli niin ruma, että se piti aina peittää, vaikka olen hoikka/normaalipainoinen) ja jos hänellä hiipuu erektio, niin mies on joskus ruvennut todella väkivaltaiseksi ja aggressiiviseksi kesken seksin sekä ruvennut haukkumaan ulkonäköäni ja "asenteen puutetta", vaikka tuolloin olin vielä ihan lääpälläni mieheeni ja tosiaankin aktiivinen. Nyt siis ei ole ollut enää noin viimeisimpien kolmen vuoden aikana enää seksiä lainkaan.

Mies myös haukkuu mua "rillipiruksi" ja alkaa väännellä naamaansa ja ikäänkuin matkia mua kuin pahainen koulukiusaaja, jos käytän joskus sinänsä ihan moderneja ja tyylikkäitä silmälasejani (yleensä käytän piilolinssejä). Sitten kun sanon, että haluaisin mennä omilla rahoillani silmäleikkaukseen, niin mies sanoo, ettei enää tässä iässä kannata, kun ei enää tänikäisellä ole mitään väliä eikä tämänikäisiä kukaan enää katsele "sillä silmällä". Olen siis 38 ja mies on 39-vuotias. Miltä kuulostaa? :/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että jätä se hullu mies! Miksi olette yhdessä?

Vierailija
2/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jalat tyynylle.

Vierailija
4/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mikä jssap

Vierailija
5/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea mies :(

Vierailija
6/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus on totta eikä provo, ihmettelen miksi kirjoittaja on vielä tuollaisen moukan kanssa. Rakastava kumppani ei  kommentoi puolisoaan kuten kirjoittajan mies tekee.

Vierailija
7/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus ei ole provo, niin suosittelen AP:ta lukemaan viestinsä siltä näkökannalta, että joku muu olisi sen kirjoittanut. Miltä kuulostaa, mitä antaisit neuvoksi?

Vierailija
8/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin terveeltä parisuhteelta kuullosta...Aina sanotaan että naiset on verbaalisesti pahempia ja ilkeämpiä kuin miehet..Omasta kokemuksesta voin sanoa,että en ole ikinä naisen suusta kuullut mitään vastaavaa.Jokainen loukkaus ja ulkonäön arvostelu on tähän mennessä tullut mieheltä.Toivotan ap:lle voimia hankkiutua eroon moisesta siasta.

9/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henmettiä mä just luin?!

Anna kun arvaan: oot sen kanssa koska se on muuten niin ihana? Pikku miinuksina vain että se ei kunnioita eikä arvosta sua, ja käyttää mielellään henkistä väkivaltaa.

Keräähän itsekunnioituksesi, lapsesi, kimpsusi ja kampsusi ja suunnista uuteen elämään ilman tuota torveloa.

Vierailija
10/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat ne asiat, jotka pitävät teidät yhdessä?

Vierailija
11/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet vielä miehesi kanssa? Mä nukun suu auki, kuolaan tyynyn märäksi, narskuttelen hampaita ja piereskelen unissani ja mies vaan hyväntahtoisesti naureskellen sanoo sitä söpöksi.

Vierailija
12/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nolo mies. Mä en kehtaisi olla tuollaisen yli-ikäisen moukan kanssa.

Vierailija
13/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aika monen mies ole tuollainen? Ei ehkä yhtä paha, mutta arvosteleva.

Vierailija
14/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SouthernGrove kirjoitti:

Mitä henmettiä mä just luin?!

Anna kun arvaan: oot sen kanssa koska se on muuten niin ihana? Pikku miinuksina vain että se ei kunnioita eikä arvosta sua, ja käyttää mielellään henkistä väkivaltaa.

Keräähän itsekunnioituksesi, lapsesi, kimpsusi ja kampsusi ja suunnista uuteen elämään ilman tuota torveloa.

Mies on sanonut jälkikäteen (kertoi tänään mm. istuessamme autossa), että yritti alkuaikoina vihjailla mulle siten, että olisin lähtenyt ja kuulemma halusi vain olla kanssani, jotta saa lisää kokemusta naissuhteista. Ja sitten se suhde vain jatkui kuitenkin, sillä olin itse alkuaikoina liian ihastunut. Mies tunnusti, että se oli hänen mielestään vain outoa kaikin puolin. Kuulemma hän oli deittaillut jotain itseäni varakkaampaa menestyjätyyppiä ja ko. naisen kanssa suhde oli ollut täydellinen, mutta oli lopahtanut kuitenkin naisen aloitteesta. Ilmeisesti ne naiset yleensä lopettivat tapailun parin viikon jälkeen ja viimeistään muutaman kuukauden jälkeen. Ei mun mieheni ole enää mielestäni lainkaan ihana, mutta lasten vuoksi ollaan yhdessä. Miehelle musta on myös taloudellista hyötyä, hoidan lapset ja kotia. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi