Mitä tekisitte tilanteessa jos tietäisitte perheen missä kaupataan huumeita ja perheessä pieniä lapsia 3
Kommentit (46)
Eikö lapset kuole nälkään, jos perheen tulot loppuvat lasun takia?
Ilmianna poliisin vihjepuhelimeen huumekauppa. Poliisi puuttuu sitten tarvittaessa myös lasten tilanteeseen.
Totta kai tekisin.
Eräs läheiseni käytti huumeita silloin kun hänellä oli pienet lapset ja koko perhe eli jatkuvassa pelossa, mitä tapahtuu. Pelko loppui vasta, kun tämä läheinen kuoli yliannostukseen.
Ihan oikeasti mietit tällaisia? Sinne vinkkipuhelimeen viestiä ja sano, että huoneistossa on lapsia niin menee lasun kanssa paikalle.
Siis tietäisin perheen, mutta en tietäisi, missä myydään huumeita? En ymmärrä tekstiäsi lainkaan, siitä puuttuu ainakin piste ennen kysymyspronominia.
Miten pieniä lapsia? Mitä huumeita? Kaupataan vai käytetään vai sekä että? Oletko asiasta varma?
Kyllä. Ilmoitus sekä poliisille huumekaupasta, että lasulle lapsista
Ei myynti tarkoita käyttöä. Vai teettekö lasun alkon myyjistäkin?
Mitä huumeita aloittaja suositteli lapsille?
Mä ainakin haluaisin olla tosi varma asiastani jos tekisin ilmoituksen, en minkään juorun varassa ainakaan
Onko ne semmonen weeds tv sarjan tyyppinen perhe mikä yrittää selvitä toisen vanhemman kuolemasta ja taloudellista ahdingosta noin? Vai nykysuomen sähkölaskutko tähän jo ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten pieniä lapsia? Mitä huumeita? Kaupataan vai käytetään vai sekä että? Oletko asiasta varma?
kaksoset jotka 2 v ja 4 vuotias, en minä tiedä pienissä pussissa antoi jollekkin ukolle jotain pillereitä. Tuo homma kävi meidän kerrostalon pihassa ja todella nopeasti. Olen varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaksoset jotka 2 v ja 4 vuotias, en minä tiedä pienissä pussissa antoi jollekkin ukolle jotain pillereitä. Tuo homma kävi meidän kerrostalon pihassa ja todella nopeasti. Olen varma.
Mistä tiedät että ne pillerit oli huumetta eikä vaikka buranaa?
Tee lasu ja myös ilmoitus poliisille. Molemmat.
Mun naapurissa asui joskus semmonen jätkä jolla oli joku ehkä eskari-ikänen muksu. Hirveä huumejuttujen jauhaminen siinä parvekkeella aina kavereidensa kanssa vaikka ulkoisesti semmonen oikein wowinörtti, kuului siihen yläkerran parvekkeelle joka sana. Jossain vaiheessa se lapsi lakkasi käymästä, olisiko äitinsä korviin kantautunut tieto. Ihan ok naapuri oli sillei, että ei siitä koskaan mitään häiriötä ollut. Sit vuokrasivat taloyhtiössä monta asuntoa jotain nuorten tuettua asumista varten, oli puukotus rapussa. Muutin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan kantasuomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että ne pillerit oli huumetta eikä vaikka buranaa?
No ei kyllä ollut mitään buranaa. Jos olis ollut niin tuskinpa olisi silloin äkkiä pistänyt tai antanut pussia toiselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan kantasuomalaisia?
kaksi suomalaista miestä.
No joo. Pillerit pussissa on kieltämättä aika epäilyttävän olonen juttu, kiinnittäisi huomion varmasti itelläki. Moni kipulääke varmaan katukaupassa myy, ja jos on rahat lopussa niin varmasti helppo tapa rahoittaa lasten iltapalat. Toisaalta kai siihen voisi olla joku viattomampikin selitys, vaikka en nyt ihan äkkiseltään keksi että mikä.
Todellakin tekisin lasun. Myy varmaan sitä lastakin.