Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tilanteessa jos tietäisitte perheen missä kaupataan huumeita ja perheessä pieniä lapsia 3

Vierailija
24.01.2023 |

Uskaltaisitteko tehdä lasua?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tekisin lasun. Myy varmaan sitä lastakin.

Vierailija
2/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset kuole nälkään, jos perheen tulot loppuvat lasun takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmianna poliisin vihjepuhelimeen huumekauppa. Poliisi puuttuu sitten tarvittaessa myös lasten tilanteeseen.

Vierailija
4/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tekisin.

Eräs läheiseni käytti huumeita silloin kun hänellä oli pienet lapset ja koko perhe eli jatkuvassa pelossa, mitä tapahtuu. Pelko loppui vasta, kun tämä läheinen kuoli yliannostukseen.

Vierailija
5/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti mietit tällaisia? Sinne vinkkipuhelimeen viestiä ja sano, että huoneistossa on lapsia niin menee lasun kanssa paikalle.

Vierailija
6/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietäisin perheen, mutta en tietäisi, missä myydään huumeita? En ymmärrä tekstiäsi lainkaan, siitä puuttuu ainakin piste ennen kysymyspronominia.

Vierailija
7/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pieniä lapsia? Mitä huumeita? Kaupataan vai käytetään vai sekä että? Oletko asiasta varma?

Vierailija
8/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ilmoitus sekä poliisille huumekaupasta, että lasulle lapsista

Vierailija
9/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myynti tarkoita käyttöä. Vai teettekö lasun alkon myyjistäkin?

Vierailija
10/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huumeita aloittaja suositteli lapsille?

Vierailija
11/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin olla tosi varma asiastani jos tekisin ilmoituksen, en minkään juorun varassa ainakaan

Vierailija
12/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne semmonen weeds tv sarjan tyyppinen perhe mikä yrittää selvitä toisen vanhemman kuolemasta ja taloudellista ahdingosta noin? Vai nykysuomen sähkölaskutko tähän jo ajaa?

Vierailija
13/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pieniä lapsia? Mitä huumeita? Kaupataan vai käytetään vai sekä että? Oletko asiasta varma?

kaksoset jotka 2 v ja 4 vuotias, en minä tiedä pienissä pussissa antoi jollekkin ukolle jotain pillereitä. Tuo homma kävi meidän kerrostalon pihassa ja todella nopeasti. Olen varma.

Vierailija
14/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaksoset jotka 2 v ja 4 vuotias, en minä tiedä pienissä pussissa antoi jollekkin ukolle jotain pillereitä. Tuo homma kävi meidän kerrostalon pihassa ja todella nopeasti. Olen varma.

Mistä tiedät että ne pillerit oli huumetta eikä vaikka buranaa?

Vierailija
15/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu ja myös ilmoitus poliisille. Molemmat.

Vierailija
16/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asui joskus semmonen jätkä jolla oli joku ehkä eskari-ikänen muksu. Hirveä huumejuttujen jauhaminen siinä parvekkeella aina kavereidensa kanssa vaikka ulkoisesti semmonen oikein wowinörtti, kuului siihen yläkerran parvekkeelle joka sana. Jossain vaiheessa se lapsi lakkasi käymästä, olisiko äitinsä korviin kantautunut tieto. Ihan ok naapuri oli sillei, että ei siitä koskaan mitään häiriötä ollut. Sit vuokrasivat taloyhtiössä monta asuntoa jotain nuorten tuettua asumista varten, oli puukotus rapussa. Muutin pois.

Vierailija
17/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ihan kantasuomalaisia?

Vierailija
18/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että ne pillerit oli huumetta eikä vaikka buranaa?

No ei kyllä ollut mitään buranaa. Jos olis ollut niin tuskinpa olisi silloin äkkiä pistänyt tai antanut pussia toiselle...

Vierailija
19/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ihan kantasuomalaisia?

kaksi suomalaista miestä.

Vierailija
20/46 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Pillerit pussissa on kieltämättä aika epäilyttävän olonen juttu, kiinnittäisi huomion varmasti itelläki. Moni kipulääke varmaan katukaupassa myy, ja jos on rahat lopussa niin varmasti helppo tapa rahoittaa lasten iltapalat. Toisaalta kai siihen voisi olla joku viattomampikin selitys, vaikka en nyt ihan äkkiseltään keksi että mikä.