Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuijottava mies

Vierailija
28.08.2016 |

Olen saanut työkaverimiehen useamman kerran kiinni tuijottamasta rintojani, takapuoltani tai sääriäni. Joskus tekee päästä varpaisiin -skannauksen. En oikein tiedä, miten tähän pitäisi suhtautua. Muutoin käyttäytyy asiallisesti. Onko mies törkimys vai eikö oikeasti tajua, että huomaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli tästä ensimmäisenä mieleen se ketju naapurin tuijottavasta koirasta. Ei muuta.

Mulla myös.En kyllä tiedä kumpi on kamalampaa,uhkaavasti tuijottava koira,vai himokkaasti tuijottava mies.

Vierailija
22/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehestä muuten noloa jäädä perseen tai tissien tuijottamisesta kiinni?

Mitä noloa siinä on? Itseasiassa mä haluan et sä tiiät et haluun sun nektaria ja kuivakakkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tuijottava nainen sitten? Yksi (käsittääkseni) hetero nainen skannailee minua siinä missä miehetkin. Itse asiasssa nyt kun mietin, niin yksi toinenkin nainen jää väliin palaveripöydässä tuijottamaan. Ja on muuten yhden tuijotussession yhteydessä kehunut ulkonäköänikin.

Vierailija
24/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noloa siinä on? Itseasiassa mä haluan et sä tiiät et haluun sun nektaria ja kuivakakkua!

Mille kuivakakku on kiertoilmaus tässä asiayhteydessä? Kuulostaa ankealta :D

Vierailija
25/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille kuivakakku on kiertoilmaus tässä asiayhteydessä? Kuulostaa ankealta :D

Persereikä, peppureikä, peräsuoli, anus, aunus, anu.

Vierailija
26/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinua ei nolota, että joka päivä tapaamasi työkaverin mielestä olet alapäällään ajatteleva törkimys, joka ei hallitse ihan yksinkertaisia käytöstapoja? Ja että todennäköisesti sana sinun vastenmielisistä tapipumuksistasi on jo kiertänyt työyhteisössänne, joten kukaan ei enää ota sinua ammatillisesti vakavasti, koska olet limaisen setämiehen maineessa? Ylennykset ja palkankorotukset menevät sinulta aina ohi, eikä vieläkään hälytyskellot soi?

Vierailija
27/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinua ei nolota, että joka päivä tapaamasi työkaverin mielestä olet alapäällään ajatteleva törkimys, joka ei hallitse ihan yksinkertaisia käytöstapoja? Ja että todennäköisesti sana sinun vastenmielisistä tapipumuksistasi on jo kiertänyt työyhteisössänne, joten kukaan ei enää ota sinua ammatillisesti vakavasti, koska olet limaisen setämiehen maineessa? Ylennykset ja palkankorotukset menevät sinulta aina ohi, eikä vieläkään hälytyskellot soi?

Olen nuorimies, jota ei kiinnosta maireet tittelit tai korotukset, haluun vaan sun hunajareisiä ja makupalakoloa.

Vierailija
28/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että hän tuijottaa takapuoltasi?

Vierailija
29/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, en mä katsomalla kulu. Saa katsoa, jos kokee, että on jotain katsottavaa.

Vierailija
30/30 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tuijottava nainen sitten? Yksi (käsittääkseni) hetero nainen skannailee minua siinä missä miehetkin. Itse asiasssa nyt kun mietin, niin yksi toinenkin nainen jää väliin palaveripöydässä tuijottamaan. Ja on muuten yhden tuijotussession yhteydessä kehunut ulkonäköänikin.

Varmasti hämmentävää.Ehkä myös naistuijottajat ovat kiinnostuneita seksuaalisesti,tai sitten ulkonäössäsi on vain jotain kiinnostavaa.Itse en varsinaisesti tuijota,mutta vilkuilen vaivihkaa ihmisiä,joilla on hyvällä tavalla erikoinen tyyli.Joskus saan ihmisten katselusta inspiraatiota johonkin uuteen kampaukseen tai pukeutumisjuttuun.(Viime kesänä näin kaksi kertaa bussissa jollain  tytöllä aivan ihanan paljettirepun.Pidin sitä suunnilleen kohtalon merkkinä ja etsin netistä samanlaisen,mutta väriltään minua miellyttävän repun,joka on saanut paljon positiivista huomiota.)