Tuijottava mies
Olen saanut työkaverimiehen useamman kerran kiinni tuijottamasta rintojani, takapuoltani tai sääriäni. Joskus tekee päästä varpaisiin -skannauksen. En oikein tiedä, miten tähän pitäisi suhtautua. Muutoin käyttäytyy asiallisesti. Onko mies törkimys vai eikö oikeasti tajua, että huomaan?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehestä muuten noloa jäädä perseen tai tissien tuijottamisesta kiinni?
Mitä noloa siinä on? Itseasiassa mä haluan et sä tiiät et haluun sun nektaria ja kuivakakkua!
Entä tuijottava nainen sitten? Yksi (käsittääkseni) hetero nainen skannailee minua siinä missä miehetkin. Itse asiasssa nyt kun mietin, niin yksi toinenkin nainen jää väliin palaveripöydässä tuijottamaan. Ja on muuten yhden tuijotussession yhteydessä kehunut ulkonäköänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on? Itseasiassa mä haluan et sä tiiät et haluun sun nektaria ja kuivakakkua!
Mille kuivakakku on kiertoilmaus tässä asiayhteydessä? Kuulostaa ankealta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille kuivakakku on kiertoilmaus tässä asiayhteydessä? Kuulostaa ankealta :D
Persereikä, peppureikä, peräsuoli, anus, aunus, anu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinua ei nolota, että joka päivä tapaamasi työkaverin mielestä olet alapäällään ajatteleva törkimys, joka ei hallitse ihan yksinkertaisia käytöstapoja? Ja että todennäköisesti sana sinun vastenmielisistä tapipumuksistasi on jo kiertänyt työyhteisössänne, joten kukaan ei enää ota sinua ammatillisesti vakavasti, koska olet limaisen setämiehen maineessa? Ylennykset ja palkankorotukset menevät sinulta aina ohi, eikä vieläkään hälytyskellot soi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinua ei nolota, että joka päivä tapaamasi työkaverin mielestä olet alapäällään ajatteleva törkimys, joka ei hallitse ihan yksinkertaisia käytöstapoja? Ja että todennäköisesti sana sinun vastenmielisistä tapipumuksistasi on jo kiertänyt työyhteisössänne, joten kukaan ei enää ota sinua ammatillisesti vakavasti, koska olet limaisen setämiehen maineessa? Ylennykset ja palkankorotukset menevät sinulta aina ohi, eikä vieläkään hälytyskellot soi?
Olen nuorimies, jota ei kiinnosta maireet tittelit tai korotukset, haluun vaan sun hunajareisiä ja makupalakoloa.
Mistä tiedät, että hän tuijottaa takapuoltasi?
Mua ei haittaa, en mä katsomalla kulu. Saa katsoa, jos kokee, että on jotain katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä tuijottava nainen sitten? Yksi (käsittääkseni) hetero nainen skannailee minua siinä missä miehetkin. Itse asiasssa nyt kun mietin, niin yksi toinenkin nainen jää väliin palaveripöydässä tuijottamaan. Ja on muuten yhden tuijotussession yhteydessä kehunut ulkonäköänikin.
Varmasti hämmentävää.Ehkä myös naistuijottajat ovat kiinnostuneita seksuaalisesti,tai sitten ulkonäössäsi on vain jotain kiinnostavaa.Itse en varsinaisesti tuijota,mutta vilkuilen vaivihkaa ihmisiä,joilla on hyvällä tavalla erikoinen tyyli.Joskus saan ihmisten katselusta inspiraatiota johonkin uuteen kampaukseen tai pukeutumisjuttuun.(Viime kesänä näin kaksi kertaa bussissa jollain tytöllä aivan ihanan paljettirepun.Pidin sitä suunnilleen kohtalon merkkinä ja etsin netistä samanlaisen,mutta väriltään minua miellyttävän repun,joka on saanut paljon positiivista huomiota.)
Mulla myös.En kyllä tiedä kumpi on kamalampaa,uhkaavasti tuijottava koira,vai himokkaasti tuijottava mies.