Montako kertaa olet katsonut GoT: in läpi?
Itse katson toista kertaa ja täytyypä sanoa, että hurjasti meni asioita "ohi" ekalla katselukerralla.
Kommentit (12)
Musta koko sarja on ihan yliarvostettu. Jos ei seuraa silmä kovana, ei todellakaan pysy kärryillä. Eikä se nyt oikeasti ole NIIN HYVÄ että pitää koko ajan hehkuttaa ja ylistää ja kehua kun on perkeleen hyvä ja paras sarja koskaan! Kyllä sitä paria ekaa kautta katsoi, mut sit meni ihan naurettavaks enkä viimeisintä kautta ole katsonut kuin ekan jakson alun ja senkin puoliväkisin kun ei ollut muuta katsottavaa
Yksittäisiä jaksoja lukuunottamatta kerran. Ihan hyvä sarja varsinkin alussa, mutta ei sitä kyllä useampaa kertaa jaksa katsoa.
Höh, ei ollut vaihtoehtoa 0. En siis ole katsonut sekuntiakaan tästä yliarvostetusta sarjasta. EVVK!
Yritin katsoa, mutta oli niin säälittävää läpertämistä kirjoihin verrattuna, että ei pystynyt muutamaa jaksoa enempään. Meni kuten suunnilleen aina, siis.
Oon katsonu kerran. Kirjat oon lukenu pari kertaa ja aion varmaan lukea kolmannenkin kerran ennenkuin seuraava kirja ilmestyy.
Kokonaan olen katsonut vain yhden kerran, mutta jotain yksittäisiä jaksoja on tullut katsottua useita kertoja.
Onhan se juoni aika huikea. Itse nautiskelen kun alan tajuta kuinka pikkusormi, -sivuhenkilö,pyörittää koko showta..
Vierailija kirjoitti:
GoT?
Mikäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoT?
Mikäs sitten?
Game of Thrones= GoT.
Eka kerralla en saanut mitään tolkkua näistä suvuista, äpäristä ym. Katsoin kesällä eka kertaa läpi ykköskaudesta kutoseen.