Nyt ne lokikset taas kännää ja leikkii vauvapuolella
ei siellä kyl ole kun pari onnetonta tapausta jotka jaksaa nolata itsensä kaikkien muiden edessä... säälittävää touhua, 9 sivua paskaa.
Kommentit (30)
Onko ne aikuisia ollenkaan? Ja voiko vauva sekoittaa joidenkin päät ihan totaalisesti???
Hankkikaa elämä ittellenne ja keskustelkaa ihan keskenään täällä OMISTA asioistanne.
Vierailija:
Hankkikaa elämä ittellenne ja keskustelkaa ihan keskenään täällä OMISTA asioistanne.
lokakuiset härnää ja katsoo kellosta kuinka nopeesti joku tollo aloittaa haukkumaketjun av:lla
Nillähän on jotain sisäpiirejä ja " me ei leikitä sun ja ton kanssa" -juttuja. Huoh.
Ei tarvi täällä roikkua ja ärsyttää av-mammoja.
näytit sitten ite mallia ja kirjoitit nimimerkillä vierailija.
;)
meillä muilla ois yksi naurunaihe vähemmän.
Jatkakaa siis pliiis!
Ja oikeastaan, mitä se mun persettä kutittaa, jos joillakin on tyhmät jutut? Hyvä, kun pysyvät siellä omiensa joukossa.
lumiboltsilla persiisiin ja naukkaa samalla toisella handulla viskiä. Jalalla hytkyttää vauvan sitteriä, jos ehtii. Ja muistaa!
Taitaa av-laiset olla vaan kateellisia, kun jollakin on hauskaa!!!
T: yksi jo vauvapuolelta poistunut tuplaäityli.
Onko se nyt niin pirun kamalaa jos toiset haluu pitää hauskaa? Antakaa muiden olla ja tehkää mitä lystäätte itse. Peiliin kattominen voisi auttaa aika paljon. Kateellisia te vaan olette kun muut osaa pitää hauskaa.
virtuaalilumipallojen ja alkon juominen. Teen sitä ihan todellisesti jos teen ;)
Samantyyppiset jutut.
Antaa kaikkien kukkien kuitenkin kukkia.
" olkaa hiljaa jos ei ole mitään oikeeta asiaa, me lokakuiset ollaan suvaitsevaisia ja kivoja tyyppejä, voi voi jos sua ei oteta mukaan, mitä sit ikinä tarkoititkin..." ja " taidat 15 kuulua joukkoon loukatut poisjääneet" ...
Kypsää kommenttia. Just tota mainitsemaani me-ei-leikitä-muiden-kuin-salakerhon-jäsenten-kanssa. Ja teidän pettymykseksenne, arvoisat 16 ja 17, pitää kertoa, etten ole lokamamma, onneksi. Omani sain keväällä.
Itseäni harmittaa ihan kamalasti, että nämä ihanat " surunkuuluisat" mammat vetäytyivät yhteisöönsä. Olin todella yllättynyt, ehkä jopa hiukan hämmästynyt, heidän uskalijaisuudestaan tulla vauvapuolelle lumisotasille. TÄYDEN KYMPIN SAKKIA!!! Kaikki sympatiat heille!!!
Halauksin: Kaipaamaan jäänyt taustailija
Ja muuten: LUKEKAA OTSIKKO, jos huumorin kukka on jäänyt kukkimatta :).
No, antaa lasten leikkiä.