Mies huusi keskellä puistoa
Häpesin silmät päästäni ja lähes itkin. Puisto oli ihan täynnä lapsia ja vanhempia. Varsinkin miehiä oli paljon.. Meidän tyttö tippui kiipeilytelineestä ja mies alkoi huutaa minulle, että miksi olen niin flegmaattinen ja huolimaton. Sanoi, että nyt lähdetään ja jotenkin vielä veti mua kädestä. Otti toisen lapsen syliin ja minä yritin lohduttaa toista.. En sitten kehdannut järjestää mitään kohtausta niin lähdin. Hävettää! Vielä lähipuisto ja sellaisia vanhempia joita moikataan. Varmaan ajattelevat, että mies on joku vaimonhakkaaja.. Oikeasti hävettää! Mitä ajattelisitte?
Kommentit (28)
Onko se vaimonhakkaaja? Älä miehesi puolesta häpeä, hänhän se oli väkivaltainen ja kohtuuton.
Olit puistossakin av-palstailemassa , ja paskat nakkasit omista kakaroistasi?
En ihmettele, että miehelläsi kiehahti.
Minkälainen keli Porvoossa muuten nyt on? 1/5. Saat ainakin palstamammat taas kiehumaan miesvihakiimaliemissään, sehän oli tarkoituksesikin.
No jos ei ole hakkaaja, niin pakotat vihanhallinta kurssille. Jos ei mene, niin suosittelen erokeskusteluja. Tai sitten sinun pitää rakentaa niin vahva suojakuori, ettet välitä tippaakaan miehen riehumisesta(lapsiin tulee kyllä vaikuttamaan).
En edes ollut puhelimella, mutta en olisi mitenkään voinut auttaa, kun tyttö tippui sieltä ylhäältä raosta. On siellä ennenkin kiipeillyt, niin ehkä en osannut varautua... Tarviiko silti huutaa? Ovat nuo ennenkin kaatuileet yms. Ei ole vaimonhakkaaja todellakaan. Mutta aika temperamenttinen eikä kestä jos sanon jostain takaisin, jos hän on tuollainen.
Ap
Siis kun hävettää niin paljon etten kehtaa mennä sinne enää.. Muistelisitteko te tuollaista välikohtausta jos näkisitte? Ja sitten jos tultaisiin puistoon uudelleen vaikka viikon päästä? Sunnuntaisin tapana on ollut olla siellä, ellei ole muuta.. Sanoin kyllä miehelle etten enää ikinä lähde hänen kanssaan minnekään.
Ap
Meidän lähipuistossa käy ajoittain ulkomaalainen nainen lastensa kanssa. Kaksi isompaa rellestää ihan hulluina, kusee keskelle puistoa ja keinuvat vauvakeinujen reunoilla seisten. Aika ajoin, ilmeisesti melkein joka kerta jos muita puistoilijoiden puheita on uskominen, sattuu noille isommille lapsille isojakin pipejä.
Viime kerralla toinen juoksi keinun takaa ja toinen vauvakeinulla rysäytti päin naamaa. Pikkupoika oikein lensi iskusta ja huuto oli korvia raastavaa. Mitä teki tämä äiti? Meni viereen seisomaan ja silitti selkää. Ei kysynyt toiselta lapselta mitä tapahtui tai ottanut itkevää poikaa syliin. Kun puolen tunnin päästä huuto vaimeni, veti äiti lapset syrjään ja puhui hyvin vihaisella äänellä. Puhettansa en ymmärtänyt, mutta sääli kävi vielä nikottelevaa poikaa joka nyt sai osakseen vielä huutoa.
Kyllä, nämä tällaiset jää kyllä mieleen. Toisaalta niitä itsekin pikkulasten vanhempana ehkä paremmin ymmärtää, kuin mitä lapsettomana ymmärtäisin. Siis että väsyneenä sitä joskus käyttäytyy tavoin, miten ei haluaisi. Huutaa sitten puistossa puolisolleen tai kotona lapsilleen. Oikein se ei missään tapauksessa ole ja aikuisen pitäisi väsyneenäkin pystyä pitämään tunteensa hallussaan.
Ap mene vaan rohkeasti sinne puistoon. Hälvenee paremmin tuo tapahtuma. Ettei käy niin, ettei ole sitä yhtä perhettä näkynyt sen jälkeen, kun lapsi putosi ja mies huusi...
Lapsiperheissä joskus sattuu ja tapahtuu.
Tsemppiä :)
Kiva mies sulla, onks lainassa vai ihan omaksiko olet hankkinut?
Saitko kunnon alennuksen kun on viallinen?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen keli Porvoossa muuten nyt on? 1/5. Saat ainakin palstamammat taas kiehumaan miesvihakiimaliemissään, sehän oli tarkoituksesikin.
Sinun vastauksesi sen tekee paremminkin. Sorry vaan.
Jokaisella vanhemmalla palaa hihat joskus ja huutavat sitten kuin hinaaja. Jotkut karjuu kun säikähtävät.
Älä nyt tuosta ala suotta ruokkimaan mitään traumaa.
Unohda.
Mutta jos ukko tykkää kommunikoida karjumalla niin homma sille kuonokoppa, noin niin kuin vinkkinä.
Missäs se mies oli kun lapsi putosi? Miksi itse on niin flegmaattinen? Peitteli omaa laiskuuttaan huutamalla lujaa muille. Mikä sika. Jätä se.
Mun mieheni raivoaa mulle esim pihalla. Kauhean noloa, kun huutaa kaikkia asioita kuin mikäkin juntti!
No mies oli toisen lapsen kanssa. Ja olen kyllä välillä vähän poissaoleva, mikä johtuu univelasta ja jälkitautikierteestä.. Eli ihan aiheesta periaatteessa sanoi, mutta oikeasti kaikki siellä katsoi. Jopa lapset.
Mies on yleensä iloinen ja sosiaalinen, mutta on pari viikkoa ollut aivan kamala ja stressaantunut töistä. Myös itsellä ihan liikaa töitä, mutta nyt jo odotan huomista työpäivää.
Tytölle ei siis käynyt mitenkään pahasti, hetken itki.. Ei ole korkea pudotus ja paljon hiekkaa alla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun vastauksesi sen tekee paremminkin. Sorry vaan.
Hienoa, jos edes joku palstamamma kostuu joskus, vaikkakin sitten edes miesvihakiimasta.
Miestähän teillä miesvihaajilla tuskin on.
Voi kuule on ja pitkäaikainen sellainen, jälkikasvuakin on siunaantunut, mutta tosiasia on , että sun kaltaiset saa vereni kiehumaan, pilaat Miesten maineen.
Hävettäis muakin. Nyt jo hävetti kaupassa kun mies murjotti vaikka mulla ja lapsilla oli hauskaa. Huokaili koska lähdetään ja valitti ja nalkutti. Hyi!!! Kumpparitkin pitäis ostaa käytettynä Huoh.
Mies-huusi keskellä puistoa, eikö se haise aika pahalle? Onko Naisilla oma puiston laidalla?
Keskustele nyt tuo asia miehen kanssa kunnolla, kerro miltä sinusta tuntui ja et koskaan halua kokea tuollaista nöyryytystä enää, anteeksi pitäisi pyytää...
Vierailija kirjoitti:
En edes ollut puhelimella, mutta en olisi mitenkään voinut auttaa, kun tyttö tippui sieltä ylhäältä raosta. On siellä ennenkin kiipeillyt, niin ehkä en osannut varautua... Tarviiko silti huutaa? Ovat nuo ennenkin kaatuileet yms. Ei ole vaimonhakkaaja todellakaan. Mutta aika temperamenttinen eikä kestä jos sanon jostain takaisin, jos hän on tuollainen.
Ap
Ei kestä jos sanot takaisin? Mitäs sitten tapahtuu?
Hävettää myös oma käytös, kun kiltisti kipitin miehen perässä.. Jotenkin vaan pelkäsin, että nolaa meidät vielä pahemmin jos alan siinä riitelemään. Mitä olisitte tehneet??
Ap