Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huusi keskellä puistoa

Vierailija
28.08.2016 |

Häpesin silmät päästäni ja lähes itkin. Puisto oli ihan täynnä lapsia ja vanhempia. Varsinkin miehiä oli paljon.. Meidän tyttö tippui kiipeilytelineestä ja mies alkoi huutaa minulle, että miksi olen niin flegmaattinen ja huolimaton. Sanoi, että nyt lähdetään ja jotenkin vielä veti mua kädestä. Otti toisen lapsen syliin ja minä yritin lohduttaa toista.. En sitten kehdannut järjestää mitään kohtausta niin lähdin. Hävettää! Vielä lähipuisto ja sellaisia vanhempia joita moikataan. Varmaan ajattelevat, että mies on joku vaimonhakkaaja.. Oikeasti hävettää! Mitä ajattelisitte?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mies se oikein oli? Miksi lähdit sen mukaan?

Vierailija
22/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että ehkä mies säikähti niin paljon että purki säikähdyksensä sinulle huutamiseen? Jos siis ei ole jokin väkivaltainen hullu? Ennen vanhaan monet vanhemmat saattoivat ruveta sätimään lapsiaan näiden kaaduttua tai muuten saadessa vahingon. Siis lohdutuksen sijasta. Siinä varmaan sekoittui säikähdystä ja häpeää siitä, että lapsi kiinnittää muiden huomion. Jos miehesi on saanut tuollaisen kasvatuksen? Niin sitten väsyneenä se reaktio tulee selkäytimestä, sai vaan käännettyä sen sinuun lapsen sijasta. Toivottavasti mies pystyy analysoimaan käytöstään, että mistä johtuu. Mutta kannattaa vain rohkeasti mennä uudelleen puistoon. En minä ainakaan jaksa/ehdi miettiä tuntemattomien käyttäytymistä puistoissa tai muualla, on ihan kädet täynnä omien ipanien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni raivoaa lähes aina mulle tuolla tavalla julkisilla paikoilla ja hän on vaimonhakkaajakin sitten neljän seinän sisällä. :(

Vierailija
24/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
25/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ollut puhelimella, mutta en olisi mitenkään voinut auttaa, kun tyttö tippui sieltä ylhäältä raosta. On siellä ennenkin kiipeillyt, niin ehkä en osannut varautua... Tarviiko silti huutaa? Ovat nuo ennenkin kaatuileet yms. Ei ole vaimonhakkaaja todellakaan. Mutta aika temperamenttinen eikä kestä jos sanon jostain takaisin, jos hän on tuollainen.

Ap

Ei kestä jos sanot takaisin? Mitäs sitten tapahtuu?

No jatkaa riitelyä.. Jos olisin sanonut jääväni ja käskenyt hänen lähteä, olisi varmasti jatkanut riitaa mikä olisi ollut vielä nolompaa.

Sanoi olevansa pahoillaan huutamisesta, mutta käski minun samaan lauseeseen ottaa seuraavalla kerralla kahvia mukaan. Olis mennyt huudoksi jälleen, käskin viedä telineen alle trampoliinin ja koko riita muuttui lapselliseksi.. Lähdin lenkille. Lopputulema on, että yritän kuulemma virittää jäätävää kulissia. Voi luoja! En tosiaan katsele tuota ukkoa enää kauaa. Samaan aikaan tiedän, että katselen... 😞

Ap

Vierailija
26/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa ihan rauhallisesti sanoa miehellesi ettei hänen reaktionsa ollut normaali. Ja voisiko hän miettiä mistä johtui. Mitä paremmin pystyt pitämään oman rauhallisuutesi, sen parempi. Ihmisillä on tapana heijastaa takaisin sitä toisen tunnetilaa. Ja ihan tyynenä kerrot myös ettet tule sietämään tuollaista kohtelua, et julkisesti tai muutenkaan. Jos mies vinkuu että haluat ylläpitää kulisseja, niin sanot ettet ole myöskään neljän seinän sisällä kenenkään tunteiden kaatopaikka. Jos rupeat sietämään huutoa kotonasi tai julkisilla paikoilla, se on hyvin äkkiä myös fyysistä. Sillä toinen ikäänkuin alkaa pitämään itsestään selvänä, että sulle saa huutaa ja suhun saa purkaa oman huonon olonsa.

Vierailija
27/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hakenut kukkia!! Ehkä me selvitään. Ehkä vielä kehtaan mennä sinne, mutta miestä en ota pariin viikkoon mukaan 😁 Ei ikinä osta kukkia, joten olen salaa vähän myyty. Kiitos vastauksista.

Ap

Vierailija
28/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ollut puhelimella, mutta en olisi mitenkään voinut auttaa, kun tyttö tippui sieltä ylhäältä raosta. On siellä ennenkin kiipeillyt, niin ehkä en osannut varautua... Tarviiko silti huutaa? Ovat nuo ennenkin kaatuileet yms. Ei ole vaimonhakkaaja todellakaan. Mutta aika temperamenttinen eikä kestä jos sanon jostain takaisin, jos hän on tuollainen.

Ap

Ei kestä jos sanot takaisin? Mitäs sitten tapahtuu?

No jatkaa riitelyä.. Jos olisin sanonut jääväni ja käskenyt hänen lähteä, olisi varmasti jatkanut riitaa mikä olisi ollut vielä nolompaa.

Sanoi olevansa pahoillaan huutamisesta, mutta käski minun samaan lauseeseen ottaa seuraavalla kerralla kahvia mukaan. Olis mennyt huudoksi jälleen, käskin viedä telineen alle trampoliinin ja koko riita muuttui lapselliseksi.. Lähdin lenkille. Lopputulema on, että yritän kuulemma virittää jäätävää kulissia. Voi luoja! En tosiaan katsele tuota ukkoa enää kauaa. Samaan aikaan tiedän, että katselen... 😞

Ap

Jos miehesi haluaa kahvia, ottaa ihan itse mukaan.