Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein petin miestäni

Vierailija
28.08.2016 |

Vähän pohjaa : meillä on mennyt huonosti miehen kanssa, ei ole ollut läheisyyttä, hellyyttä tai seksiä. Elämän ruuhkavuodet menossa lasten ja töiden kanssa, mies on jotenkin unohtanut minut. Vuoden verran olen usein yrittänyt asiasta keskustella mutta tuloksetta. Ei en yritä vähätellä sitä kuinka perseestä olen, tai sysätä syytä mieheni niskoille. Hän on tapahtumiin täysin syytön. Viikonloppuna baarireissulla sitten juttelin puolitutun miehen kanssa, hän oli hurmaava, älykäs, komea ja kiinnostunut minusta. Ja niin siinä sitten kävi että päädyin melkein pettämään miestäni, pysäytin tilanteen kuitenkin kun moraali iski väliin ja mitään peruuttamatonta ei ehtinyt tapahtua. Pitäisikö tästä kertoa miehelle vai ei? Itse en välttämättä tahtoisi tietää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, aiheutat vain turhaa mustasukkaisuutta

Vierailija
2/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvailet, että "mies on jotenkin unohtanut sinut". Eikö kyseessä ole ihan molemminpuolinen ruuhkavuosien arjen "unohdus". Miksi sinun osuutesi jää tarinasta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sä petit sitä vaikka et nussimaan ehtinytkään. Kerrot tietenkin jos haluat asiat muuttuvan.

Vierailija
4/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvailet, että "mies on jotenkin unohtanut sinut". Eikö kyseessä ole ihan molemminpuolinen ruuhkavuosien arjen "unohdus". Miksi sinun osuutesi jää tarinasta pois?

Ei ole, minä olen yrittänyt keskustella, yrittänyt mennä lähelle, yrittänyt harrastaa seksiä, yrittänyt järjestää yhteistä aikaa. Minä en ole unohtanut häntä. Viikonlopun tapahtumien jälkeen tajusin miten paljon häntä rakastan ja kaipaan. Ap

Vierailija
5/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuosta on kertoa. Nyt kunnon keskustelu miehen kanssa. Tuo toimi hyvänä herätyksenä että näin ei voi jatkua.

Vierailija
6/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro, aiheutat vain turhaa mustasukkaisuutta

Jos ap olisi mies, hänet tuomittaisiin lihanjalostukseen kelpaavana sorkkaeläimenä puolisonsa hylkäyksen ansaitsevaksi. Koska ap:llä on vagina, hän saa synninpäästön.

Vierailija
7/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein petit, melkein kerrot.

Vierailija
8/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pohjaa : meillä on mennyt huonosti miehen kanssa, ei ole ollut läheisyyttä, hellyyttä tai seksiä. Elämän ruuhkavuodet menossa lasten ja töiden kanssa, mies on jotenkin unohtanut minut. Vuoden verran olen usein yrittänyt asiasta keskustella mutta tuloksetta. Ei en yritä vähätellä sitä kuinka perseestä olen, tai sysätä syytä mieheni niskoille. Hän on tapahtumiin täysin syytön. Viikonloppuna baarireissulla sitten juttelin puolitutun miehen kanssa, hän oli hurmaava, älykäs, komea ja kiinnostunut minusta. Ja niin siinä sitten kävi että päädyin melkein pettämään miestäni, pysäytin tilanteen kuitenkin kun moraali iski väliin ja mitään peruuttamatonta ei ehtinyt tapahtua. Pitäisikö tästä kertoa miehelle vai ei? Itse en välttämättä tahtoisi tietää.

Tätä en miehenä koskaan ymmärrä. Tottakai se arkea naisen kanssa elämätön, viihteellä tavattua, seksiseuraa hakeva mies on kiinnostunut, tekee parhaansa hurmatakseen. Miksi se perhearki tämän miehen kanssa olisi yhtään sen helpompaa. Miksi tämä on naisille joku vapaalippu pettämiseen (melkein tai taysin). Saako se ruuhkavuosia viettävä mies mennä pikkujouluissa pettämään sen toimiston Jessican kanssa, joka oli juhlissa upea, kaunis, naisellinen ja kiinnostunut?

Eikö missään vaiheessa sitä "piiritystä" tule mieleen, mikä ero sen baarissa olon ja sen arjen välillä on? Eikö se merkitse naiselle mitään? Miksi nainen saa antaa periksi heikolle hetkelle ja se on sitten asia josta ei tarvitse miehelle kertoa, mutta päinvastoin ollaan vaatimassa lusikoita jakoon ja pettäjäsikaa pihalle, kun ei osaa pitää housujaan jalassa.

Tuplastandardit pois, jos halutaan olla tasa-arvoisia

Vierailija
9/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en miehenä koskaan ymmärrä. Tottakai se arkea naisen kanssa elämätön, viihteellä tavattua, seksiseuraa hakeva mies on kiinnostunut, tekee parhaansa hurmatakseen. Miksi se perhearki tämän miehen kanssa olisi yhtään sen helpompaa. Miksi tämä on naisille joku vapaalippu pettämiseen (melkein tai taysin). Saako se ruuhkavuosia viettävä mies mennä pikkujouluissa pettämään sen toimiston Jessican kanssa, joka oli juhlissa upea, kaunis, naisellinen ja kiinnostunut?

Eikö missään vaiheessa sitä "piiritystä" tule mieleen, mikä ero sen baarissa olon ja sen arjen välillä on? Eikö se merkitse naiselle mitään? Miksi nainen saa antaa periksi heikolle hetkelle ja se on sitten asia josta ei tarvitse miehelle kertoa, mutta päinvastoin ollaan vaatimassa lusikoita jakoon ja pettäjäsikaa pihalle, kun ei osaa pitää housujaan jalassa.

Ruosaa ei olw kaksoisstandardeja. Aivan samalla lailla miehet pettävät tai ovat suhteeseen tyytymättömiä, kun eivät koe saavansa vaimilta tarpeeksi huomiota ja arvostusta.

Vierailija
10/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruosaa ei olw kaksoisstandardeja. Aivan samalla lailla miehet pettävät tai ovat suhteeseen tyytymättömiä, kun eivät koe saavansa vaimilta tarpeeksi huomiota ja arvostusta.

Tuplastandardi on se hymistely ja selkääntaputtelu jonka nainen saa pettäessään/melkein pettäessään.

Vierailija
11/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta vaan että panitte, yrität nyt vaan vähän sievistellä.

Vierailija
12/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnusta vaan että panitte, yrität nyt vaan vähän sievistellä.

Ei, ei pantu. Enkä yritä sievistellä. Pysäytin tapahtumat ennenkuin mitään peruuttamatonta ehti tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi