Ongelmia kahden miehen kanssa! Auttakaa.
Olen seurustellut miesystäväni kanssa puolisen vuotta. Aluksi hän oli ihana ja rakastava, toki hän on aina ollut hieman välinpitämätön, mutta nyt tilanne on pahentunut ja hänestä on tullut uusia piirteitä esiin. Hän väheksyy minua, häntä ei kiinnosta asiani, ei kiinnosta tavata, ei kuulemma edes rakasta minua oikeasti... Hän on itsekin sitä mieltä että ansaitsen parempaa ja tiedän sen todellakin itsekin ja kaikki ystävänikin sanovat niin. En ymmärrä miksi hän ei jätä minua. Eilen hän suuttui verisesti minulle pikkuasioista joihin en edes itse suoranaisesti liittynyt, olen myös kuulemma vääntänyt vitsiä hänen isästään mistä hän loukkaantui todella kovasti, hän haukkui ystäviäni minulle suoraan jne. Luulen että olisi parempi jättää hänet ennen kuin satutan itseäni yhtään enempää, mutta se on vaan niin vaikeaa. Tämä mies on maailman paras silloin kun hän on mukavalla tuulella, ja aiempina kuukausina meillä on aina ollut todella hauskaa. Hän on nykyään ihan eri ihminen kuin silloin kun alettiin seurustella.
Nyt kerron toisesta miehestä: olen hiljattain tutustunut häneen ystävieni kautta, ja hän on tunnustanut sekä humalassa että selvinpäin olevansa minuun todella ihastunut. Hän tietää parisuhteeni vaikeuksista ja uskoo hänellä olevan mahdollisuuksia minuun. Hänen käytöksensä on täysin päinvastaista kuin miesystäväni, mutta hän ei toisaalta kyllä ole siltikään minun tyyppiäni, vaikka välillä tunnenkin vähän vetoa häntä kohtaan. He tietävät toisensa minun kauttani, eivätkä pidä toisistaan. Toissayönä humalassa miesystäväni sanoi ettei rakasta minua, jonka jälkeen ajauduin suutelemaan tämän toisen miehen kanssa. Miesystäväni ei huolinut minua kotiinsa yöksi, joten menin tämän toisen miehen kotiin. Nukuimme samassa sängyssä lähekkäin, mutta mitään ei tapahtunut, ei edes pienintä pusua. Nukuimme vain ja juttelimme. Aamulla makoilimme muutaman tunnin, söimme aamiaista ja lähdin pois. Hän yrittää jatkuvasti kysellä fiiliksiäni, joka on kyllä vähän ahdistavaa, ja toivoo todella kovasti, että jättäisin miesystäväni. Tunnen syyllisyyttä siitä, että suutelin tätä toista miestä ja menin hänen kotiinsa yöksi, vaikka toisaalta miesystäväni on luultavasti tehnyt samaa ja sanoi minulle aika pahasti kun sanoi, ettei ole varmaankaan koskaan rakastanut minua.
Kunpa voisin vain muuttaa yksin maapallon toiselle puolelle ja unohtaa kaiken. En ymmärrä itsekään miten olen ajautunut tällaiseen tilanteeseen. Tunnen niin paljon syyllisyyttä, mutta toisaalta en kuitenkaan, koska miesystäväni on ollut niin törkeä minua kohtaan. En tiedä yhtään mitä nyt pitäisi tehdä. Olen kyllä kauhean sopan keittänyt.
Kommentit (4)
Hei hyvä sauma kimppaan, tartu tilaisuuteen.
Mä en tajua tollasta jengiä jotka on morkkiksessa yhdestä pususta ja vieressä nukkumisesta. Jotenkin teiniltä kuulostaa. Ja muutenkin aivan typerää roikkua tuollaisesta idiootissa miehessä. Mutta onneksi pian Ap tulet tajuamaan että jätät typerän miehesi. Eihän sinun tuota toista tarvitse heti tilalle ottaa.
Itse vastaat jo kysymykseen, että olisi paras jättää tämä miesystäväsi. Selostuksesi perusteella kuulostaa ulkopuolisen korviin myös siltä, että rikot vaan itseäsi tuollaisessa suhteessa, jossa toinen ei kunnioita, eikä rakasta sinua. Tuskin se tuosta mihinkään muuttuu ajan myötä, vaikka kuinka olisi hetkittäin ihan parasta seuraa.
Ehkä kannattaisi jättää ainakin eron ajaksi säätäminen tuon toisen kanssa myös ja miettiä ihan rauhassa, että minkälaista suhdetta sinä etsit ja kaipaat.
toisaalta sulla ei pitäisi olla huonoa omaatuntoa koska mies sanoi tosi pahasti kun sanoo ettei rakasta sua oikeesti. Eli tavallaan tekosi on oikeuettua ja ymmärrettävää. kannattaa jättää se ennenkun sattuu taas ja pahasti :(