Syylien tartunnan ehkäisy kotioloissa? Syyien hoito?
Minulla on jalkapohjat täynnä erittäin kivuliaita mosaiikkisyyliä ja ne eivät lukuisista hoidoista huolimatta ole lähteneet pois. Olen aina kotonani ollut suihkussa paljain jaloin ja nyt sain kuulla että syylät tarttuvat lattioista, sukista, pyyhkeistä! Olenko nyt siis tämän 15-vuoden syylähelvetin lisäksi tartuttanut mieheni ja lapseni :( Tosin kenelläkään perheessämme ei ole niitä näkynyt. minä olen kärsinyt näistä jo teinistä asti.
Tyttäreni on tosin saanut HPV-rokoitteen, mutta ei taida näihin syyliin tehota. Jos jollain TOIMIVAA keinoa syylien poistoon niin kokeilen heti. Kaikki kivuiaat ja kalliit hoidot läpikäyneenä olen luovuttanut ja vain hionut niitä litteämmiksi ja rasvannut jotta voi edes jonkun verran kävellä ilmän kipuja. Jossain ohjemassa oi, että runsas syylien esiintyminen voi johtu immuniteettiongelmista. Mitään ei lääkärissä kuitenkaan ole minusta löydetty vikaa.
Kommentit (5)
Minä ostin apteekista SyylEndiä. Ei ole vielä ainakaan tehonnut.
Laita kynsilakkaa niihin. Meillä tytöltäni lähti niin pois kaikki, eikä tulleet takaisin. Kannattaa koittaa.
Jesarin olen kuullut auttavan, mutta kokemusta ei ole syyllistä. Känsään kyllä auttoi vähäsen.
Pesethän kaikki sukat, pyyhkeet jne. vähintään 60 asteessa? Oiskohan jotkut suihkutossut ihan mahdottomat? Ihminen voi kantaa tuota virusta oireettomana, joten varmaan turhaa suojata perhettäsi enää...
En tiedä olisiko mitään apua sinun tilanteessasi, mutta mulla oli pitkään yksi syylä johon ei mikään tehonnut. Sitten ostin purkin läpinäkyvää kynsilakkaa ja laitoin sitä syylän päälle joka päivä muutaman viikon ajan, ja niin se vaan katosi :)
Vastauksia odotellessa... ap