Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion boikotoida Särkänniemeä tästä lähtien.

Vierailija
28.08.2016 |

Tuntuu kurjalta tuo delfiinien kohtelu. Eivät varmasti elä enää pitkään tuolla uudessa paikassa.

Särkänniemi on muutenkin ryöstöhintainen paikka, kesätyöntekijöitä kohdellaan arveluttavasti ja sitten vielä tämä delfiinien tapaus.

Kommentit (246)

Vierailija
21/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh! Kesällä 2014 kohistiin siitä että Särkänniemessä on delfiinejä ja alkoi kettutyttöjen ideologinen julistus siitä kuinka ne pitää siirtää mahdollisimman pian pois myrkyllisestä Särkänniemestä. Nykyinen elintila ei kuulemma ollut hyvä.

Syksyllä 2016 kohistaan siitä että Särkänniemen delfiinit siirretään pian pois Särkänniemestä ja alkaa kettutyttöjen ideologinen julistus siitä kuinka ne pitää säilyttää entisessä elinympäristössään turvallisessa Suomessa myrkyllisen Kreikan sijaan. Elintilaa ei kuulemma saa vaihtaa siitä mihin eläin on tottunut.

Kysynkin nyt, eikö teille mikään riitä?

Olen huomannut saman, nykyisissä somekohuissa ei oikein tunnuta pääsevän yhteiseen linjaan siitä, mikä on toivottu lopputulos. Kunhan nyt kohistaan, tänään tätä, huomenna tuota.

Vierailija
22/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene ikinä enää Särkänniemeen, ja jos lapset ja myöhemmin lapsenlapset haluavat huvipuistoon autan taloudellisesti jos menevät Linnanmäkeen, Särkänniemeen saavat maksaa koko lystin itse jos sinne on päästävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä kyllä huudan. FREE VEERA! FREE DELFI! FREE LEEVI!  FREE EEVERTTI!

Vierailija
24/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi nyt boikotointia, jos et siellä muutenkaan käy.

Vierailija
25/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä kyllä huudan. FREE VEERA! FREE DELFI! FREE LEEVI!  FREE EEVERTTI!

Paitsi että vapauteen ei voi päästä koska heillä ei olis mitään hajua miten siellä selviytyy.

Vierailija
26/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoitteko myös Kolmårdenia?

Vierailija
27/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiasta olisi tiedotettu ajoissa ja toiminta olisi ollut rehellistä, eläinoikeusaktivisteilla olisi ollut aikaa reagoida. Vaikka sitten varankeräyskampanjan muodossa. Nyt sitä aikaa ei annettu, miksiköhän? Koska money talks. Attika Zoological Park maksoi delfiineistä valtavan summan, ei siihen varmaan olisi millään keräyksellä pystytty vastaamaan. Hyi helvetti, että mä halveksun noita asiaan vaikuttaneita ihmisiä niin syvästi! Särkänniemi-boikotti tulee mullakin olemaan ikuinen ja aion kertoa asiasta myös eteenpäin. Saamarin itsekkäät paskapäät! :'(

Vierailija
28/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tamperelainen ja alkanut inhota koko Särkänniemeä jo aiemmin. Syynä alunperin ne Koiramäen ahnehdinnat (pakko ottaa ranneke, että pääsi tutustumaan uuteen Koiramäkeen) ja kaikenlaiset muut venkoilut. Sitten tämä delfiinijuttu on viimeinen niitti. Ei olla siellä käyty kahteen vuoteen, vaikka ajetaan ohi joka päivä. Eikä varmaan mennäkään.

Vierailija
29/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit aiemmin hyvillä mielin tukemassa ryöstöhintaista huvipuistoa, jossa kesätyöntekijöitä kohdellaan arveluttavasti ja jossa kurjissa oloissa eläviä delfiinejä hyppyytettiin ihmisten iloksi. Nyt kun delfiinit ovat poissa, aloitat boikotin? Ok.

Kaksi kesää Särkässä lukioikäisenä töitä tehtyäni voin kertoa, että oli paras kesätyö ikinä. Oli todella hyvä paikka aloittaa kerryttämään työkokemusta. Tauoista pidettiin huolta, palkanmaksussa ei ollut ongelmia ja pääsi vaikuttamaan omaan työhönsä sekä sai vastuuta.

Vierailija
30/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuota valitusta. Ensin niitä ei saa pitää tampereella ja sitten kun ne siirretään niin ruvetaan vinkumaan että ei niitä saa siirtääkään. Mitä ihmettä niille sitten olisi pitänyt tehdä? 

Elukka-aktiiveilla olisi ollut monta vuotta aikaa järjestää itse sopivat altaat ja ylläpito jos tahtoa olisi ollut mutta elukka-aktivismi tuppaa olemaan pelkkää vinkumista ja kritisointia. Tietenkin jonkun muun rahoilla koska persaukiset tuppaa vaatimaan eniten.

Vierailija
31/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki punaviheranarkistit: boikotoikaa Särkänniemeä. Viihdyn siellä varmasti paremmin ilman teitä.

Vierailija
32/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojelijat eivät missään vaiheessa ehdottaneet delfiinien siirtoa toiseen keskitysleiriin. Sehän olisi surkein mahdollinen keino päästä eroon vastuusta eläimistä. Turha eläinsuojelijoita on syyttää särkänniemen ahneudesta ja julmuudesta. Mutta mamman logiikka on pettämätön tässäkin asiassa.

Vierailija
33/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kurjalta tuo delfiinien kohtelu. Eivät varmasti elä enää pitkään tuolla uudessa paikassa.

Särkänniemi on muutenkin ryöstöhintainen paikka, kesätyöntekijöitä kohdellaan arveluttavasti ja sitten vielä tämä delfiinien tapaus.

Joo poikottiin vaan. Väärin oli pitää telffiinit ja julmuutta ei pitää. VASTUSTAN!

Väärin oli ensin vangita delfiinit vuosikymmeniksi tahkoamaan rahaa ja sitten väistää vastuu niiden hyvästä loppuelämästä, kun se olisi maksanut.

Keskiverto ihmiselämä nyky-yhteiskunnassa kulkee hyvin samoja ratoja. Raha puhuu, ei muulla väliä. Kun et enää tuota, saat mennä.

Vierailija
34/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kaikki somekohukiimassa taas boikotoivat.Tuskin kukaan teistä muistaa tätä ensi kesänä.

Minä ainakin aion muistaa. Olen päättänyt, etten elinaikanani maksa Särkänniemelle enää senttiäkään. En vie sinne kummilastani tai mahdollisia tulevia lapsiani.

Särkänniemi tekee muutenkin pahan arviointivirheen unohtamalla, että eläinten oikeuksista tietoinen nuori sukupolvi on aivan näillä näppäimillä lapsiperheiässä. 

Eläinten oikeuksista oltiin tietoisia jo yli 20 vuotta sitten. Greenpeace, Animalia ja Oikeutta eläimille toimivat jo silloin Suomessa ja kyllä, delfiineistäkin puhuttiin. Hyvin on Särkänniemessä silti asiakkaita riittänyt (ei, en silti ole iloinen tilanteesta). Pientä deja-vun makua. Hyvähän se on että seuraava sukupolvi jatkaa siitä, mihin edellinen jäi.

20 vuotta sitten porukka, joka oli tietoinen eläinten oikeuksista, oli kuitenkin paljon pienempi. Ihan eri tilanne. Asennemuutos on edennyt.

Itse asiassa tuntuu olevan toisin päin :/ 90-luvulla ja vielä 2000-luvulla tuntui olevan paljon enemmän nuoria, joita OIKEASTI kiinnosti eläinten oikeudet.

Nykyäänhän ovat turkiksetkin tulleet takaisin muotiin.

Vierailija
35/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä hippiaktivistit voisivat kyllä edes joskus pohtia sitä, että omalla melskaamisella saattaa olla aivan päinvastainen vaikutus kuin se oman haavemaailman pumpulihöttö kertoo. Minä ainakin menen edelleen hyvillä mielin Särkänniemeen myös ensi kesänä, ihan jo siellä työskentelevien nuorten takia. Mun lojaalisuusasteikolla työtä tarvitseva nuori menee muutaman delfiinin ohitse, joten en menetä yöuniani tämän vuoksi.

Olisittehan te voineet ostaa delfinaarion vanhainkodiksi ja pitää sitä omin varoin yllä. Jostakinhan olisi varmasti löytynyt taikaseinä sen rahoittamiseen. Tai sitten olisitte voineet tehdä töitä rahoituksen turvaamiseksi. Jos taas jälkimmäinen vaihtoehto ei ole mahdollinen koska oma elämä, voimme kai todeta tekopyhyyden olevan läsnä?

Ehkäpä siinä tapauksessa jos öö "me"? olisimme myös "vaatineet" ne delfiinit alunperin särkänniemeen esiintymään. mutta kun nyt itse särkänniemi ne halusi ottaa kantavat myös itse niistä vastuun.  voimme kai todeta..

Vierailija
36/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiasta olisi tiedotettu ajoissa ja toiminta olisi ollut rehellistä, eläinoikeusaktivisteilla olisi ollut aikaa reagoida. Vaikka sitten varankeräyskampanjan muodossa. Nyt sitä aikaa ei annettu, miksiköhän? Koska money talks. Attika Zoological Park maksoi delfiineistä valtavan summan, ei siihen varmaan olisi millään keräyksellä pystytty vastaamaan. Hyi helvetti, että mä halveksun noita asiaan vaikuttaneita ihmisiä niin syvästi! Särkänniemi-boikotti tulee mullakin olemaan ikuinen ja aion kertoa asiasta myös eteenpäin. Saamarin itsekkäät paskapäät! :'(

Empä ole tätä nykyä vesilasissa tarkemmin seurannut. Käsittääkseni delfinaario oli tappiollinen +kettutytöt vastimuksineen > delfinaario nurin. Mitä tehdä delfiineille. Imagosyistä lopettaminen ei realistinen vaihtoehto. Hyvä jos joku paikka on löytynyt ja sitä saatu vielä rahaa, joka todennäköisesti uppoaa kuljetuskustannuksiin suurelta osin. Joidenkin kettutyttöjen boikotilla ei mitään ole todellista merkitystä, koska heidän määränsä suhteessa koko kävijä määrään on häviävän pieni. Todellisuudessa eivät olisi siellä muutenkaan käyneet, koska opintotuki tai toimeentulotuki loppu yllättävän nopeasti erilaisiinkeräyksen tai ihan elämiseen.

Vierailija
37/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki punaviheranarkistit: boikotoikaa Särkänniemeä. Viihdyn siellä varmasti paremmin ilman teitä.

Juuh, voit sitten ihan vapaasti ja rauhassa yksin istuskella angrybirds ridessa ja karamelli karusellissa. ja syödä vähän hattaraa. jiihaa

Vierailija
38/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh! Kesällä 2014 kohistiin siitä että Särkänniemessä on delfiinejä ja alkoi kettutyttöjen ideologinen julistus siitä kuinka ne pitää siirtää mahdollisimman pian pois myrkyllisestä Särkänniemestä. Nykyinen elintila ei kuulemma ollut hyvä.

Syksyllä 2016 kohistaan siitä että Särkänniemen delfiinit siirretään pian pois Särkänniemestä ja alkaa kettutyttöjen ideologinen julistus siitä kuinka ne pitää säilyttää entisessä elinympäristössään turvallisessa Suomessa myrkyllisen Kreikan sijaan. Elintilaa ei kuulemma saa vaihtaa siitä mihin eläin on tottunut.

Kysynkin nyt, eikö teille mikään riitä?

Lapsellista vänkäämistä sulta kun et muuhunkaan kykene tietäessäsi että särkänniemi on itse syyllinen. 

Vierailija
39/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16, tyhmyytesi sfäärit ahdistavat minua.

Ei taida olla ainoa asia, joka sinua ahdistaa. Nykyään ahdistukseenkin saa apua.

No sinähän sen taidat tietää..

Vierailija
40/246 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kaikki somekohukiimassa taas boikotoivat.Tuskin kukaan teistä muistaa tätä ensi kesänä.

Minä ainakin aion muistaa. Olen päättänyt, etten elinaikanani maksa Särkänniemelle enää senttiäkään. En vie sinne kummilastani tai mahdollisia tulevia lapsiani.

Särkänniemi tekee muutenkin pahan arviointivirheen unohtamalla, että eläinten oikeuksista tietoinen nuori sukupolvi on aivan näillä näppäimillä lapsiperheiässä. 

Eläinten oikeuksista oltiin tietoisia jo yli 20 vuotta sitten. Greenpeace, Animalia ja Oikeutta eläimille toimivat jo silloin Suomessa ja kyllä, delfiineistäkin puhuttiin. Hyvin on Särkänniemessä silti asiakkaita riittänyt (ei, en silti ole iloinen tilanteesta). Pientä deja-vun makua. Hyvähän se on että seuraava sukupolvi jatkaa siitä, mihin edellinen jäi.

20 vuotta sitten porukka, joka oli tietoinen eläinten oikeuksista, oli kuitenkin paljon pienempi. Ihan eri tilanne. Asennemuutos on edennyt.

Ehkä niin meillä boikotti alkoi kun delfiinit tulivat ja jatkuu vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän