Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä nauroi orgasmilleni "sä näytit ihan sialta"

Vierailija
28.08.2016 |

Sain ensimmäisen orgasmini eilen poikaystäväni kanssa. Hän nuoli minua alapäästä ja siitä kulmasta katsottuna aika harva näyttää erityisen hyvältä. Minulla oli varmaan typerä ilme kun laukesin, sen myönnän. Mutta kuitenkin tuo loukkasi minua. Hän siis repesi nauruun ja sanoi noin.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu todistaa hienosti sen, että yllättävän usein kiusatut on niitä marttyyreja ja uhriutujia, jotka kaivamalla kaivavat maailmasta jotain, mistä mielensä pahoittaa ja sen jälkeen itkevät isoon ääneen, kun on niin kurjaa.

Jos nämä yrittäisivät sopeutua yhteiskuntaan eivätkä vaatisi erityiskohtelua, eivätkä ennen kaikkea opettaisi tuota samaa vielä lapsilleen, olisi kiusaamista selkeästi vähemmän.

Vierailija
22/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko aloitus tästä aiheesta? 😁

Hetkeäkään en usko, että mies nauraa naisen orgasmille. Korkeintaan yrittää olla laukeamatta. Naisen nautinnon näkeminen ja kuuleminen ja tunteminen on niin eroottista että lasti lähtee just. Vaikka en olis edes sisällä.

Nyksä ei juuri orkkuja saa, mutta eksän kanssa en juuri voinut olla laukeamatta kun hän sai orgasmin. Ei siinä mieti niitä kasvonilmeitä vaan sitä voihkintaa ja väkisin sulkeutuvia silmiä, kaulaa kaarella... Arvatkaapa alkoiko panettaa koko ajatus.

Jos juttu on tosi eikä trolli, niin jätä se sika. Jo on törppö mies tai pikemminkin poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on naurettu orgasmille. Eikös just ollut ketju missä kanssa naurettiin orgasmille? Uskottavuus rapisee....

Joku orgasmiin kykenemätön av-mamma niitä tehtailee. Kateus on kyllä ikävä tunne. Totta kuitenkin, että jotkut eivät saa orkkua koskaan. Mulla jo bussin tärinä saa joskus herkille jos valmiiksi panettaa.

JOS tarina olis tosi, niin ukko niskaperseotteella pihalle.

Vierailija
24/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerösti sanottu, mutta ehkä pitäisi antaa armoa. Joskus sitä itse kukin sanoo asioita väärin, vaikka ei tarkoita loukata. Ja sitten taas toisaalta, onhan se totta, että ihminen näyttää orgasmin hetkellä vähän erilaiselta kuin poseeratessaan selfietä varten. Joku näyttää sialta ja joku toinen ripulimieheltä (tässä pitää tietää meemit), mutta mitä sitten. Jos ei sanoja ollut niiden sävyn kautta tulkittuna tarkoitettu loukkaamaan, mitäpä jos tällä kertaa jättäisit tekemättä sen tahallisen väärintulkinnan.

Vierailija
25/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu todistaa hienosti sen, että yllättävän usein kiusatut on niitä marttyyreja ja uhriutujia, jotka kaivamalla kaivavat maailmasta jotain, mistä mielensä pahoittaa ja sen jälkeen itkevät isoon ääneen, kun on niin kurjaa.

Jos nämä yrittäisivät sopeutua yhteiskuntaan eivätkä vaatisi erityiskohtelua, eivätkä ennen kaikkea opettaisi tuota samaa vielä lapsilleen, olisi kiusaamista selkeästi vähemmän.

Juu, ja sinun tekstistä näkee jo päälle että olet niitä jotka ei sit kuitenkaan kestä vähääkään itseensä kohdistuva "huumoria" ja turvakotiin hakeutuminen on seuraava askel niillä jotka yrittää.

Vierailija
26/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinku muut jättäis miehensä tuon takia, joopa joo. Helppo huudella katsomosta. Mut siis et tietenkään jätä sitä, koska seuraavakin on vähän typerys jossain asiassa. Voisit sanoa häiskälle, että oli ihan hemmetin tyhmästi sanottu ja antaa olla viimeinen kerta. Jos jatkossa vielä möläyttelee, niin sit voi harkita sitä ulkoruokintaa.

Mikä ihmeen mies? Poikaystävä, jonka kanssa vasta yksi vaivainen orkku? Eli kerran seksiä?

Tollanen nulikka pitää jättää kasvamaan, heittää takaisin alimittaisena.

Loukkaukset tulevat vain pahenemaan.

Vierailija
27/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinku muut jättäis miehensä tuon takia, joopa joo. Helppo huudella katsomosta. Mut siis et tietenkään jätä sitä, koska seuraavakin on vähän typerys jossain asiassa. Voisit sanoa häiskälle, että oli ihan hemmetin tyhmästi sanottu ja antaa olla viimeinen kerta. Jos jatkossa vielä möläyttelee, niin sit voi harkita sitä ulkoruokintaa.

Miksei jättäisi? Eikö sinua satuta yhtään tulla kutsutuksi siaksi? Mietipä, kun mä olen mielestäni aivan ihanan ja kultaisen, maailman rakastettavimman naisen näköinen kun saisin orgasmin, jos sen joskus saisin. Niin LUULETKO, että mulle kelpaa, että mies näkisi minussa sian? Sori vaan, mutta todellakin vaatisin miehen, joka näkee minut SAMOIN kuin MINÄ.

Vierailija
28/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sut jättää sinne ysiluokan koulun pihalle lettu levällesi ja repiä alapäästä kaikki vaatteet veks? Sille suunnilleen minusta tuntuisi tuollaisen miehen kommentin jälkeen. Mutta jos sä sen kestäisit muiden hevosenleikkinä, niin haluan hei nähdä kun tuo toteutetaan. Mikä koulu, päivämäärä ja kellonaika? Sä saat määrätä, kunhan se on joku välitunti. Millos näemme sut lettu levällään kuralätäkössä, me kaikki ohikulkijat, no?

Vierailija
29/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on naurettu orgasmille. Eikös just ollut ketju missä kanssa naurettiin orgasmille? Uskottavuus rapisee....

Joku orgasmiin kykenemätön av-mamma niitä tehtailee. Kateus on kyllä ikävä tunne. Totta kuitenkin, että jotkut eivät saa orkkua koskaan. Mulla jo bussin tärinä saa joskus herkille jos valmiiksi panettaa.

Miksi ukko,akkahan se tässä sialta näytti.

Vierailija
30/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen mies? Poikaystävä, jonka kanssa vasta yksi vaivainen orkku? Eli kerran seksiä?

Tollanen nulikka pitää jättää kasvamaan, heittää takaisin alimittaisena.

Loukkaukset tulevat vain pahenemaan.

Tämä viimeinen lause. Poitsun käytös on nyt suhteen alkuvaiheessa parasta mitä on tiedossa ja ainoa suunta mihin se tulee menemään on pahempaan samalla kun ap:n arviointikyky laskee kuin lehmän häntä jokaisen älä nyt leikistä suutu -loukkauksen myötä. Kunnes ap sitten keski-iässä kokee hyvällä tuurilla jonkun ihmisoikeusherätyksen. Mutta aattele ap, voisit jättää tämän sakkoringin väliin ja siirtyä suoraan siihen kohtaan kun ajat kysellä ihmisarvosi perään.

Vierailija
31/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten törkeä mies sinulla ap. Loukkaantuisin verisesti, jos oma mies möläyttäisi minulle tuollaista. "Näytit ihan sialta" mitä hittoa, ei naistaan kunnioittavat miehet vain yksinkertaisesti puhu tuolla tavalla!!! Nyt joko pidät tiukan puhuttelun taikka laitat "miehen" vaihtoon!

Vierailija
32/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, mutta minua alkoi naurattaa hillittömästi, kun kieroutunut mielikuvitukseni pääsi vauhtiin.

Ei tuolla kollilla kyllä ole hiventäkään psykologista otetta asioihin. Potkaise pellolle, ennen kuin se ehtii nujertaa sinun itsetuntosi lattianrakoon.

Vierailija
33/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ukko,akkahan se tässä sialta näytti.

Ootko sä saanut ikinä orkkua? Näytitkö sä silloin sialta vai enkeliltä?

Vierailija
34/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry vaan, mutta minua alkoi naurattaa hillittömästi, kun kieroutunut mielikuvitukseni pääsi vauhtiin.

Ei tuolla kollilla kyllä ole hiventäkään psykologista otetta asioihin. Potkaise pellolle, ennen kuin se ehtii nujertaa sinun itsetuntosi lattianrakoon.

Miten tälle voi nauraa? Mikä siinä nauratti? Olet kamala ihminen.

Vierailija
35/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin just pelkään :( En voi kontrolloida kumppanin ajatuksia, mitä jos hän ajattelisi minusta noin? En ole koskaan saanut siis orgasmia.

Vierailija
36/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tökeröä käytöstä. Orgasmin hetkellä sitä on jotenkin niin haavoittuvainen ja lähellä sitä toista. Jos mun poikaystävä alkaisi nauramaan tai haukkumaan en enää voisi rentoutua samalla tavalla hänen kanssaan. Ajattelisin vaan etten näytä sialta.

Koittakaa jutella asiasta ja selitä hänelle miksi se loukkasi sinua. Jos hän ei ymmärrä sitä, ansaitset parempaa!

Vierailija
37/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika jätä se!

Vierailija
38/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on myös sanonut että minä näytän typerältä saadessani orgasmin. Ei meillä mitään seksiä enää sitten olekaan. Etsiköön sellaisen naisen joka näyttää aina hyvältä.

Vierailija
39/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän kertoi vain totuuden, näytit/näytät oikeasti sialta.

Vierailija
40/136 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha... Mä repesin nauramaan kun ajattelin ylipainoisen ap:n irvistämässä sieraimet suurina ja vinkumassa kuten siat nyt vinkuu. 😂😂😂 Ei kannata ottaa itseensä. Poikkis oli vaan rehellinen ja te muut huonolla itsetunnolla varustetut av-mammat paria lukuunottamatta, voisitte lakata pahoittamasta mieltänne joka asiasta. Jos aina erottais ku av-matami käskee, niin maailmassa olis pelkkiä sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan