Poikaystävä nauroi orgasmilleni "sä näytit ihan sialta"
Sain ensimmäisen orgasmini eilen poikaystäväni kanssa. Hän nuoli minua alapäästä ja siitä kulmasta katsottuna aika harva näyttää erityisen hyvältä. Minulla oli varmaan typerä ilme kun laukesin, sen myönnän. Mutta kuitenkin tuo loukkasi minua. Hän siis repesi nauruun ja sanoi noin.
Kommentit (136)
Olikos puutarha parturoitu ja sillit kalastettu ?
Tilanteen korjaamiseksi parempaan suuntaan suosittelen teille sitä kaikin puolin tervehdyttävää,perinteistä pylly-yhdyntää.
Mun mieheni on kanssa vähän möläyttelijä. Joku kommentti tulee mieleen ja se tulee suusta ulos ennen kuin aivot ehtii mukaan. Ikinä ei kuitenkaan tarkoita loukata, ei itsekään ajattele asiaa ilkeästi, kunhan näkee sen humoristisen puolen ja sanoo sen ääneen. Olihan siihen totutteleminen, ja mies on kovasti tsempannut ja möläytyksiä tulee enää harvoin. Tunnetko poikaystäväsi tarpeeksi hyvin tietääksesi halusiko hän loukata vai eikö vaan ajatellut loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni on kanssa vähän möläyttelijä. Joku kommentti tulee mieleen ja se tulee suusta ulos ennen kuin aivot ehtii mukaan. Ikinä ei kuitenkaan tarkoita loukata, ei itsekään ajattele asiaa ilkeästi, kunhan näkee sen humoristisen puolen ja sanoo sen ääneen. Olihan siihen totutteleminen, ja mies on kovasti tsempannut ja möläytyksiä tulee enää harvoin. Tunnetko poikaystäväsi tarpeeksi hyvin tietääksesi halusiko hän loukata vai eikö vaan ajatellut loppuun asti?
Mitä väliä? Sama asia.
Jos haluaa loukata muita sallii itselleen tuon "en mä nyt vaan ajatellut". Opettele ajattelemaan, jos haluat että sinusta välitetään. Mä en ainakaan välittäis tuollaisesta poikaystävästä enää.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua tuota naista, joka ei uskalla antautua nautinnolle ja saada orgasmia toisen seurassa, koska pelkää jo etukäteen, mitä tämä ajattelee. Saattaisi siis olla kykenevä maailman parhaisiin orgasmeihin, mutta blokkaa itse itsensä ja vielä siksi, mitä joku täysin triviaali mies ajattelee. Muutamia neuvoja...
1. Ala tapailla kunnon miehiä. He tykkäävät kyllä katsoa oman naisensa orgasmia. Jos mies vinkuu ulkonäöstä orgasmin hetkellä tai on sen tuntuinen, että saattaisi näin tehdä, jätä tällainen triviaali mies runkkaamaan omalla pikku kätösellään. Siinä he ovat yleensä taitavia, koska omat fantasianaiset eivät koskaan näytä tyhmiltä ja rumilta.
2. Opettele tämä kiinalainen sanalasku.
Joka pelkää etukäteen, kärsii kahdesti.
Jos pelkäämäsi asia toteutuu, et hyödy mitenkään siitä, että olet pelännyt sitä kaikkina muinakin hetkinä kuin sinä, jona se lopulta tapahtuu. Jos sitä taas ei koskaan tapahdu, olet tuhlannut ainoaa elämääsi pelkäämiseen. Ja vielä ihan turhaan.
Miehet, jotka voisivat ivallisesti kommentoida jonkun orgasmia, on itse asiassa helppo karsia elämästään ja vältellä siten ongelmaa täysin. He ovat usein toivottoman pinnallisia ja luulevat olevansa lahja naisille. Tietenkin jos on itse pinnallinen ja kelpuuttaa vain komeimmat, riski on, että he ovat yhtä pinnallisia ja kommentoivat ulkonäköä orgasmin aikana.
3. Sinä siis ihan oikeasti rajoitat tulevaa ja nykyistä seksielämääsi ihan siksi, mitä joku muu saattaa sinusta ajatella. Kenenkään ajatukset eivät ole niin erinomaisia, että niiden takia kannattaa yöunensa menettää. Mieti tätä huolella. Oletko tosiaan tavannut niin erinomaisia ihmisiä. Minä en ole yhtäkään. En edes lähelle.
Olen todella onnellinen, ettei oma seksuaalisuuteni ole riippuvainen muiden ajatuksista. Jos joku sanoisi, että näytän rumalta saadessani, tuntuisihan se aluksi pahalta, mutta en todellakaan alkaisi vältellä orgasmin saamista vaan alkaisin etsiä arvoistani seuraa. Ihmisen ei kuulu ajatella itseään ja ulkonäköään seksin aikana. Siinä on jotain todella epäluonnollista. Kun nautitaan toisesta, jota rakastaa, mielihyvä täyttää koko olemassaolon kentän ja itse ja sen ilmaisumuodot unohtuvat.
Luuletko idiootti, että tämä on mikään valintakysymys? Enhän mä voi toisen ajatuksia kontrolloida? Miten se että tapailen joitakuita poistaisi ongelman? Hehän voivat ajatella mitä tahansa pahaa minusta, koska en pääse heidän päidensä sisälle sitä muuttamaan. Voi toki olla joskus mahdollista tavata naista ajatteleva mies, mutta mitä ihmettä mä sen eteen voin tehdä muuta kuin toivoa, että joku sellainen olisi? Jos voisin valita niin tietenkin tapaisin vain miehiä, joille ei tulisi mieleen ajatellakaan noin rumia, mutta miten ei maailmankaikkeus sitten ole antanut sellaista miestä eteeni joka myös toimillaan ja käytöksellään vakuuttaisi, ettei tee niin jos ei tee? Mieheni ei ole sanonut että ajattelisi noin, mutta MIKÄÄN ei kerro siitä, etteikö saattaisi vaikka suutuksissaan joskus ajatellakin. En aio ottaa riskiä ja kokeilla.
Jäin melkein suu auki tuijottamaan aloitustekstiä. Tuli tosi tökerö olo kun mietin tilannetta, tuollainen kommentti on niin loukkaava ja haavoittava. Uudehko poikaystävä olisi kyllä heti entinen tuollaisen jälkeen ja vähän vähemmän uuden kanssa jatko menisi ainakin vahvasti harkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu todistaa hienosti sen, että yllättävän usein kiusatut on niitä marttyyreja ja uhriutujia, jotka kaivamalla kaivavat maailmasta jotain, mistä mielensä pahoittaa ja sen jälkeen itkevät isoon ääneen, kun on niin kurjaa.
Jos nämä yrittäisivät sopeutua yhteiskuntaan eivätkä vaatisi erityiskohtelua, eivätkä ennen kaikkea opettaisi tuota samaa vielä lapsilleen, olisi kiusaamista selkeästi vähemmän.
Erityiskohtelua on se, ettei halua tulla haukutuksi? Varsinkaan sellaisen suusta, jonka pitäisi välittää sinusta? Vitun vinksahtanut maailmankuva.
En voi sietää ihmisiä jotka heittelevät ympäriinsä "hauskoja" kommenttejaan joko vitseinä tai jopa totuuksina, vaikka niiden tarkoitus on vain loukata muita. Mulla valitettavasti oli tuon tapainen poikaystävä, mutta opinpahan silloin mitä en ainakaan halua enää kokea tai katsella.
Oliko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Video Ap:n miehestä, ennen kuin he tapasivat.
Aika karju taisi olla se mieskin? Oliko sillä häntä kippurassa vai suorassa? :D
Oli keljusti sanottu, mutta toisaalta tarvitseeko seksiä ottaa niin vakavasti. Orgasmille voi myös nauraa. Miksi se olisikaan maailman vakavin asia. Ei ole kyse pyhästä asiasta, vain kiihotuksen huippu.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoruokintaan
Se että AP näyttää sialta ei ole mielestäni syy laittaa häntä ulkoruokintaan.
Olen yleensä pihtaamista ja seksillä kiristämistä vastaan mutta tässä tapauksessa se on paikallaan. Parin viikon seksipaasto nyt vähintään, hyvällä tuurilla tuosta pääse samalla eroon ilman suurempaa draamaa. Jos se lojuu vielä parin viikon päästä nurkissa, testiajo ja sama uudestaan kunnes oikea asenne löytyy.
Tosi törkeästi sanottu. Kaikki tietää että naisen orgasmi lähtee päänupista, eikä varmasti yksikään nainen laukea jos ajattelee näyttävänsä sialta kumppanin silmissä.
Ero on ainoa vaihtoehto, tai sitten selibaatti.
Vierailija kirjoitti:
Oli keljusti sanottu, mutta toisaalta tarvitseeko seksiä ottaa niin vakavasti. Orgasmille voi myös nauraa. Miksi se olisikaan maailman vakavin asia. Ei ole kyse pyhästä asiasta, vain kiihotuksen huippu.
Voihan orgasmille nauraa, mutta tilannetaju ei aloittajan poikakaverilla ole ollut kohdallaan, joten aika turhan nauraja tämä sankari on. Osaakohan hän nauraa myös itseensä kohdistuville vastaavanlaisille vitseille, esimerkiksi ihan vaan hauskana heittona orkun aikana häntä väärällä nimellä kutsuminen? Jos poikaystävän nimi olisi vaikka Markku, niin nainen häntä Timoksi huutelisi, että "paina lujempaa Timo, sä oot niin hyvä TIMO!". Ja sitten kun Markku asian tajutessaan siitä purnaisi, niin nainen vaan naureskelee jotakin, että sä olit niin Timon näköinen äsken, että asia tuli mieleen, et kai sä voi tosta suuttua? :) Saattaisi Markku hieman empiä seuraavaa kertaa naisen kanssa, olisi ehkä paras särmä hommasta mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä pihtaamista ja seksillä kiristämistä vastaan mutta tässä tapauksessa se on paikallaan. Parin viikon seksipaasto nyt vähintään, hyvällä tuurilla tuosta pääse samalla eroon ilman suurempaa draamaa. Jos se lojuu vielä parin viikon päästä nurkissa, testiajo ja sama uudestaan kunnes oikea asenne löytyy.
En keksi syytä miksi jatkaisin ap:n housuissa suhdetta, ei poika siitä fiksummaksi muutu. Fiksuja miehiä on maailma pullollaan, ei tämän yhden möläyttelijän kanssa ole pakko olla.
Jättäisin. Miten tuollaisen miehen kanssa voisi enää ikinä harrastaa seksiä mitenkään rennosti? Siitä on kaikki ilo ja rentous kaukana jos koko ajan pitää miettiä että mille näyttää tai kuulostaa, ei kai nyt vatsa pullota tästä asennosta jne.
Oletettavasti suhde on vielä aika alussa, joten eiköhän tuo tule tuosta vielä pahenemaan. Onneksi mies näytti kusipäisyytensä heti eikä vasta vaikkapa kahden vuoden kuluttua.
N31
Saikohan poitsu orkkua ollenkaan vai sitäkö hän yritti naureskelullaan ja ivailullaan ohittaa, että ei itse kyennyt hommiin? Kyllä kai joka mies sormilla ja kielellä osaa sorkkia, mutta pysty toimiva muna ei ole itsestäänselvyys edes poikasilla. Saattoi pojulla olla liikaa paineitakin.
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisen orgasmini eilen poikaystäväni kanssa. Hän nuoli minua alapäästä ja siitä kulmasta katsottuna aika harva näyttää erityisen hyvältä. Minulla oli varmaan typerä ilme kun laukesin, sen myönnän. Mutta kuitenkin tuo loukkasi minua. Hän siis repesi nauruun ja sanoi noin.
Röhh, Röhh!
Onneksi ei ole poikaystävää eikä tarvitse harrastaa seksiä!