Poikaystävä nauroi orgasmilleni "sä näytit ihan sialta"
Sain ensimmäisen orgasmini eilen poikaystäväni kanssa. Hän nuoli minua alapäästä ja siitä kulmasta katsottuna aika harva näyttää erityisen hyvältä. Minulla oli varmaan typerä ilme kun laukesin, sen myönnän. Mutta kuitenkin tuo loukkasi minua. Hän siis repesi nauruun ja sanoi noin.
Kommentit (136)
Voi olla että poju ei ole täysin sinut sen ajatuksen kanssa että nainen nauttii seksistä vapautuneesti ja estottomasti. Ei ole vaimomateriaalia tyttis silloin? Juokse kun vielä voit?
Enpä kahta kertaa miettisi mitä tuollaisen "miehen" kanssa tekisin. Se olis niin sanotusti "MORO". En ikinä pystyisi harrastamaan seksiä vapautuneesti noin idioottimaisen kommentin laukaisseen tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon.
Samaa mieltä, mutta mistä tiedät poikaystävän lukevan tätä ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisen orgasmini eilen poikaystäväni kanssa. Hän nuoli minua alapäästä ja siitä kulmasta katsottuna aika harva näyttää erityisen hyvältä. Minulla oli varmaan typerä ilme kun laukesin, sen myönnän. Mutta kuitenkin tuo loukkasi minua. Hän siis repesi nauruun ja sanoi noin.[/quote
JAa sialtahan se näyttikin (150cm / 150kg) sanoo matu poijaat kun joukolla nusas puistossa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole poikaystävää eikä tarvitse harrastaa seksiä!
Olisi kauheaa JOS olisi POIKAystävä ja pitäisi harrastaa seksiä!
T: Mies 28
Oliko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Hyvä, että oli. Ajatteles, jos vastavihitty aviomies olisi tuollaista mennyt sanomaan. Jos vaimo ei ottaisi eroa, niin seksielämä voisi olla melko kuollutta sen jälkeen piiiitkän aikaa. Poikaystävästä pääsee paljon helpommin eroon.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua tuota naista, joka ei uskalla antautua nautinnolle ja saada orgasmia toisen seurassa, koska pelkää jo etukäteen, mitä tämä ajattelee. Saattaisi siis olla kykenevä maailman parhaisiin orgasmeihin, mutta blokkaa itse itsensä ja vielä siksi, mitä joku täysin triviaali mies ajattelee. Muutamia neuvoja...
1. Ala tapailla kunnon miehiä. He tykkäävät kyllä katsoa oman naisensa orgasmia. Jos mies vinkuu ulkonäöstä orgasmin hetkellä tai on sen tuntuinen, että saattaisi näin tehdä, jätä tällainen triviaali mies runkkaamaan omalla pikku kätösellään. Siinä he ovat yleensä taitavia, koska omat fantasianaiset eivät koskaan näytä tyhmiltä ja rumilta.
2. Opettele tämä kiinalainen sanalasku.
Joka pelkää etukäteen, kärsii kahdesti.
Jos pelkäämäsi asia toteutuu, et hyödy mitenkään siitä, että olet pelännyt sitä kaikkina muinakin hetkinä kuin sinä, jona se lopulta tapahtuu. Jos sitä taas ei koskaan tapahdu, olet tuhlannut ainoaa elämääsi pelkäämiseen. Ja vielä ihan turhaan.
Miehet, jotka voisivat ivallisesti kommentoida jonkun orgasmia, on itse asiassa helppo karsia elämästään ja vältellä siten ongelmaa täysin. He ovat usein toivottoman pinnallisia ja luulevat olevansa lahja naisille. Tietenkin jos on itse pinnallinen ja kelpuuttaa vain komeimmat, riski on, että he ovat yhtä pinnallisia ja kommentoivat ulkonäköä orgasmin aikana.
3. Sinä siis ihan oikeasti rajoitat tulevaa ja nykyistä seksielämääsi ihan siksi, mitä joku muu saattaa sinusta ajatella. Kenenkään ajatukset eivät ole niin erinomaisia, että niiden takia kannattaa yöunensa menettää. Mieti tätä huolella. Oletko tosiaan tavannut niin erinomaisia ihmisiä. Minä en ole yhtäkään. En edes lähelle.
Olen todella onnellinen, ettei oma seksuaalisuuteni ole riippuvainen muiden ajatuksista. Jos joku sanoisi, että näytän rumalta saadessani, tuntuisihan se aluksi pahalta, mutta en todellakaan alkaisi vältellä orgasmin saamista vaan alkaisin etsiä arvoistani seuraa. Ihmisen ei kuulu ajatella itseään ja ulkonäköään seksin aikana. Siinä on jotain todella epäluonnollista. Kun nautitaan toisesta, jota rakastaa, mielihyvä täyttää koko olemassaolon kentän ja itse ja sen ilmaisumuodot unohtuvat.
En ole ap, mutta kiitos tästä. Ihan mielettömän viisaasti sanottu.
Kauniin 159 cm 103 kg naiseni nautinnon näkeminen on parasta hupia. Joka kerta naurattaa!
sisäinen masokistini heräsi.
tosin oikeassa elämässä en tuollaista sietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Aika karju taisi olla se mieskin? Oliko sillä häntä kippurassa vai suorassa? :D
Ei ihan kippurassakaan, enemmänkin käyrä. Metkan näköinen ;D
Vierailija kirjoitti:
Kauniin 159 cm 103 kg naiseni nautinnon näkeminen on parasta hupia. Joka kerta naurattaa!
Kyllä tuo jo sialta näyttää vaikkei saisi orgasmiakaan.
Mä nauran täällä. Oliko tämä totta vai?
Kundikaverisi on ollu onnensa huipulla, pesää on saanut ja vielä vähän ivata ja loukatakin.
Sarjassamme Kaikki niljakkeet teille sitten kelpaakin.