Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lause, jonka joudut sanomaan työssäsi päivittäin:

Vierailija
27.08.2016 |

- Vikat tuli (postinlajittelija)

Kommentit (330)

Vierailija
181/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä koske siihen!

~ Teknisen luokanopettaja

Penikseesi?

...olen nainen

Vierailija
182/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kuittia?

Onko teillä veikkauskorttia?

Ärränmyyjä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisitkö hyväksymässä maksuerän?

Vierailija
184/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin auttaa?

Vierailija
185/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Meillä on valitettavasti hunajakaura jo näin lähellä sulkemisaikaa loppu, kävisikö jokin muu leipä?

-Anteeksi, voisitko toistaa, nyt en kuullut? (x100)

-Riittääkö majoneesi nyt vai laitanko vielä?

-Valitettavasti meillä ei ole ketsuppia.

Vierailija
186/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kirja esiin. Tähän suuntaan. Päähineet ja kännykät pois. Nyt yksi puhuu kerrallaan. Ota kynä käteen. Ei kun toinen kirja. Sivunumero on taululla kuten aina. Ei kun harjoituskirja. Harjoituskirja on se, missä on tehtäviä. Ota kynä käteen.

Voi apua, voin kuulla nämä lauseet mun päässäni todella selvästi opettajan äänellä ja ärsytyskäyrä kohosi pilviin. "Ota kynä käteen" oikeen maanittelevalla äänensävyllä, hrr.

Vierailija
187/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu pitää olla kiinni/pistätkö suun vielä kiinni, hampaat ei saa näkyä. (passikuvaaja)

Vierailija
188/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota kirja esiin. Tähän suuntaan. Päähineet ja kännykät pois. Nyt yksi puhuu kerrallaan. Ota kynä käteen. Ei kun toinen kirja. Sivunumero on taululla kuten aina. Ei kun harjoituskirja. Harjoituskirja on se, missä on tehtäviä. Ota kynä käteen.

Voi apua, voin kuulla nämä lauseet mun päässäni todella selvästi opettajan äänellä ja ärsytyskäyrä kohosi pilviin. "Ota kynä käteen" oikeen maanittelevalla äänensävyllä, hrr.

No kuule ei tarvitsisi ärsyyntyä, jos vain ottaisit sen perhanan kynän käteen ihan itseksesi! Kynnelläkö ajattelit sen tehtävän vastauksen kirjoittaa? Eikä minun äänensävyssäni ole kyllä mitään maanittelevaa. 

Vierailija
189/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule ei tarvitsisi ärsyyntyä, jos vain ottaisit sen perhanan kynän käteen ihan itseksesi! Kynnelläkö ajattelit sen tehtävän vastauksen kirjoittaa? Eikä minun äänensävyssäni ole kyllä mitään maanittelevaa. 

Ei mulla sen kynän käteen ottamisessa vaan mitään ongelmia ole. Silloin yläasteella vaan tuntu siltä että tiettyjen opettajien täytyi toistella noita äkkiä ihan h*lvetin ärsyttäväksi muuttuvia lauseita useita kertoja tunnin aikana eri oppilaille, kun taas toiset opettajat saivat heti tunnin alettua täyden työrauhan luokkaan... :) Että kyllä meitä hiljaisempiakin oppilaita ärsyttää ne (yleensä hissukan ja auktoriteetittoman) opettajan iän ikuiset fraasit jotka eivät tunnu edes tehoavan kun niitä pitää niin hirveesti toistella.

Vierailija
190/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla sen kynän käteen ottamisessa vaan mitään ongelmia ole. Silloin yläasteella vaan tuntu siltä että tiettyjen opettajien täytyi toistella noita äkkiä ihan h*lvetin ärsyttäväksi muuttuvia lauseita useita kertoja tunnin aikana eri oppilaille, kun taas toiset opettajat saivat heti tunnin alettua täyden työrauhan luokkaan... :) Että kyllä meitä hiljaisempiakin oppilaita ärsyttää ne (yleensä hissukan ja auktoriteetittoman) opettajan iän ikuiset fraasit jotka eivät tunnu edes tehoavan kun niitä pitää niin hirveesti toistella.

Vierailija
191/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei, tuo oli hieno ajatus, työstetään sitä. " En joudu vaan saan käyttää tätä lausetta. Olen oppinut sen esimiehiltäni. Ja yrityksellä menee varsin hyvin. Eikä pahemmin ole muitakaan ongelmia. Ilmeisesti aikoinaan yrityksen perustaja on oivaltanut jotain hyvin tärkeää ja Suomen oloissa poikkeuksellista. Uskomatonta, että sanoilla, jotka eivät edes maksa mitään, on niin suuri vaikutus yrityksen tehokkuuteen ja tulokseen.

Sanopa  lause kielteisenä,ja mieti mikä vaikutus sillä olisi.

Mä käytän samantyyppistä myös aika paljon:

"Hyvä idea, jatkokehitellään tuota."

Vierailija
192/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme näe teidän tietojanne paikasta xxx. Me olemme täysin eri firma.

Vierailija
193/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mä en jaksa tätä paskaa

Vierailija
194/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen asiakkaiden kanssa tekemisissä sähköpostitse.

"Hei,

ohessa on liitteenä..."

Vierailija
195/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Haista vittu!

-Etkö oo saanu tarpeeksi vartiomieshommista?

-No kun sä oot kyrvän syylä!

-Täh!?!

-Mä en oo kuule hupiukko.

-Älä leiki perkele jeesusta.

-Muutama risu!!!

-Perkele vittuunko mä työnnän nuo!?

T.Risujenkuljettaja

Vierailija
196/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä aika varattuna?

Muistatteko kenelle?

Istukaa tuohon penkeille odottamaan.

Vierailija
197/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Asiakas räyhää agressiivisesti]

Aivan, olet kyllä kirjoittanut sen hakemukseesi, mutta se mitä sinä haluat ja se mitä saat ei aina ole sama asia.

[mutta mulla on lentolippu jo ostettuna!]

Me aina sanotaan, että älä osta lentolippua ennen kuin saat päätöksen, ettei tule hankala tilanne.

Vierailija
198/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno/kiva/kiltti tyttö!

...Lypsykarjatilalla töissä :)

Vierailija
199/330 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nollaseiska jokat o loppu..."

Vierailija