Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soitin Saharille

Vierailija
27.08.2016 |

Oletteko te soittaneet? Se tiesi mm. terveydestä mutta loppujen lopuksi minäkin tiesin samat asiat.
Huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Kalelle. Saat scifi-komediaa koko rahalla.

Vierailija
2/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita Kalelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te soittaneet? Se tiesi mm. terveydestä mutta loppujen lopuksi minäkin tiesin samat asiat.

Huoh.

Se tiesi terveydestä, koska sinä kerroit siitä. Ne on taitavia kyselijöitä.

Jos ne olisi oikeita selvännäkijöitä sinun ei tarvitsisi soittaa niille. Ne tietäisivät milloin niitä tarvitaan ja soittaisivat sinulle.

Vierailija
4/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita Kalelle. Saat scifi-komediaa koko rahalla.

Voidaan lyödä vetoa, avaako Kale silmiään koko p*skanjauhannan aikana.

Oikeasti, älkää antako tv-noitien huijata rahojanne ja johtaa teitä harhaan. Saharikin väitti kerran "uskovansa" Jeesukseen, vaikka on selkeästi pimeyden asialla. Sama juttu enkelikorteista povaavien ihmisten kanssa. Se saattaa tuntua harmittomalta, muttei suinkaan ole sitä.

Vierailija
5/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Se tiesi terveydestä, koska sinä kerroit siitä. Ne on taitavia kyselijöitä.

Jos ne olisi oikeita selvännäkijöitä sinun ei tarvitsisi soittaa niille. Ne tietäisivät milloin niitä tarvitaan ja soittaisivat sinulle.

Ei. En kertonut vaan se aloitti itse kertomaan mikä terveydessäni on vialla.

Vierailija
6/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä Stiina tietää, mullakin on ollut lähinnä niin, että hän kertoo asioita, jotka itse tiesin (mutta en kerro hänelle!) Mutta mua on aina lohduttanut se mitä Stiina sanoo, niin että se asia ei ole sitten vaivannut tai murehdituttanut enää niin pahasti. Hän esim. sanoi, että eräs juttu tulee menemään kuten minäkin sen näen menevän, mutta silti se stressasi mua. Kun Stiina sanoi, että se menee kuten mä näen niin "uskoin" sen ja heitin asian murehtimisen mielestäni.

Asia on vielä edessä päin, mutten sureksi sitä. Odotan vain tyynenä sen etenemistä.

Lisäksi mulla on eräs vielä vähän auki jäänyt rakkausjuttu niin siitä Stiina ihmetteli kovasti, ettei kyseinen mies ole ottanut yhteyttä. No, niin ihmettelen minäkin. Stiinan ihmettely paransi vähän loukattua mieltäni. Jne. Eli apua olen saanut. Ja Stiina on aina aika nopea, ei ole kovin kallista soittaa suoraa hänelle. En siis tod soita Astral Tv:n kautta, heihin olen lafkana pettynyt. Ja siis suora nro on halvempi.

Vierailija
7/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä Stiina tietää, mullakin on ollut lähinnä niin, että hän kertoo asioita, jotka itse tiesin (mutta en kerro hänelle!) Mutta mua on aina lohduttanut se mitä Stiina sanoo, niin että se asia ei ole sitten vaivannut tai murehdituttanut enää niin pahasti. Hän esim. sanoi, että eräs juttu tulee menemään kuten minäkin sen näen menevän, mutta silti se stressasi mua. Kun Stiina sanoi, että se menee kuten mä näen niin "uskoin" sen ja heitin asian murehtimisen mielestäni.

Asia on vielä edessä päin, mutten sureksi sitä. Odotan vain tyynenä sen etenemistä.

Lisäksi mulla on eräs vielä vähän auki jäänyt rakkausjuttu niin siitä Stiina ihmetteli kovasti, ettei kyseinen mies ole ottanut yhteyttä. No, niin ihmettelen minäkin. Stiinan ihmettely paransi vähän loukattua mieltäni. Jne. Eli apua olen saanut. Ja Stiina on aina aika nopea, ei ole kovin kallista soittaa suoraa hänelle. En siis tod soita Astral Tv:n kautta, heihin olen lafkana pettynyt. Ja siis suora nro on halvempi.

Suora numero?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän