Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatteko suihin pillupanon ja persepanon jälkeen vai kelpaako vain just-pesty-muna?

Vierailija
03.03.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottaa ja toiset ei. Yksi on ottanut pyllystä suuhun vissiin vahingossa, kun oli sen verran kiihkoissaan. Ei vaikuttanut haittaavan. En ole sitä mitenkään erityisesti yrittänyt.

Vierailija
22/29 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-rapusta suuhun on vakio, B-rapusta suuhun on sattunut enemmän tai vähemmän vahingossa tai kiimasta. Toki silloi niin, että karstaa ei ole pahemmin. Jotain maagista siinä on kun nainen ottaa B-rapusta suuhun, siinä tulee todella hyväksytty ja haluttu olo. Kruunaa tavallaan suihinoton ja nielemisen. Tällaiset naiset ovat parasta A-ryhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyllä pillusta suuhun ja mun pyllyyn ei kyllä edes kosketa. Jos koskettais, niin sieltä suuhun en todellakaan ottaisi.

Vierailija
24/29 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan välillä itseäni hyväillessä hakea suusta lisäliukastetta tai muuten vain maistaa omia mehujani. Miksi en sitten ottaisi myös kullia suuhun pillusta? 

Vierailija
25/29 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa kun mies pilluun laukeamisen sijaan siirtääkin kalunsa suuhun ja laukeaakin siihen eikä sisääni 🥰

N32

Vierailija
26/29 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavaa kun mies pilluun laukeamisen sijaan siirtääkin kalunsa suuhun ja laukeaakin siihen eikä sisääni 🥰

N32

Mä tykkään ottaa suihin loppuun asti, mut sitten kun kulli on jo pillussa, se saa roiskia myös sinne sisään, Jos nesteet valuu reisille, niin ei siinä kiinnosta asentoa vaihtaa, vaan haluaa, et kulli on pillussa mahdollisimman kauan.

Vierailija
27/29 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Mä tykkään ottaa suihin loppuun asti, mut sitten kun kulli on jo pillussa, se saa roiskia myös sinne sisään, Jos nesteet valuu reisille, niin ei siinä kiinnosta asentoa vaihtaa, vaan haluaa, et kulli on pillussa mahdollisimman kauan.

Parasta tuo siirto on jos on itse jo ehtinyt saamaan ja leijuu itse vielä pilvissä, kun mies siirtää kalunsa suuhun laukeamaan

Vierailija
28/29 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Parasta tuo siirto on jos on itse jo ehtinyt saamaan ja leijuu itse vielä pilvissä, kun mies siirtää kalunsa suuhun laukeamaan

Niin, mutta raukeana tekis mieli vaan nauttia olotilasta. Toki haluan, et mieskin nauttii ja saa, eihän sellainen seksi oo mitään, jos molemmet ei nauti. Olo on vaan niin ihana, et haluaisi nautiskella sen loppuun asti ja keskittyä siihen, kun on ihanasti tullut. 

Vierailija
29/29 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusta joo, muutaman kerran pyllystä. Mies pyysi ja sit oon vaan ollu niin kiimoissa että en oo aatellu, että se oli just mun pyllysä