Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tarpeeksi naisille?

Vierailija
29.08.2012 |

Olenpa tässä vähän miettinyt kun suhteeni naisiin ei oikein ole tupannut kestämään. Olen 23-vuotias mies ja muutamia suhteita on takana. Pisin kuitenkin vain noin 6 kuukautta.

Onko naisille hyvinkin tärkeää seksissä alapään hyväileminen suulla ja käsin. Minulla on jostain syystä varsinkin suuseksiin olemassa vähän jonkinlainen kammo. En pidä siitä lainkaan ja se ei tunnu millään lailla luontevalta. Vähän sama juttu on käsillä hyväilemisen laita, en sitä ehkä kauheasti osaakaan kun en siitä kauheasti ole koskaan pitänyt. Onko paha juttu?

Yhdynnästä toki pidän ja nautin ja sitä kyllä naiseni ovat saaneet ja paljon, mutta jostain syystä minulla on tuollaisia estoja vaikka suhtaudun ylipäätään seksiin ihan luontevasti ja avoimesti. Olenko ainoa mies jolla on tällaisia rajoitteita? Mitä olette naiset mieltä eli kelpaako tällainen mies pidemmän päälle vai lopetatteko suhteen kun ei tuosta ongelmasta näytä paranevan? Kaipa pitäisi yrittää omaa naista vaikka väkisin miellyttää, mutta helpommin sanottu kuin tehty ja luulenpa ettei sitä toinenkaan kauheasti nauti jos tietää, että toinen tekee jotain mistä ei yhtään pidä.

Kertokaa mitä olette mieltä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla miehellä on jo murrosiässä fantasiana, että saa nuolla pillua ja tehdä naiselle hyvää. Itse en voi sanoa, että olisin saanut sellaisen mallin, vaan kyllä se on myötäsyntyistä eli sisäänrakennettu juttu. 14-vuotiaana luin kirjastossa salaa seksioppaita ja tiedonjano oli kyltymätön. Siitä tiedosta on ollut pelkästään hyötyä. Pelkkä tieto ei tietenkään mitään auta, vaan on osattava tulkita kehonkieltä ja naisen reaktioita eri asioihin. Milläs hyväilet, ellet suulla tai käsillä? Et kai nyt ihan tosissasi väitä, että et tiedä, onko pillun hyväily naisille tärkeää. Huoh kaikkea sitä...

Olenpa tässä vähän miettinyt kun suhteeni naisiin ei oikein ole tupannut kestämään. Olen 23-vuotias mies ja muutamia suhteita on takana. Pisin kuitenkin vain noin 6 kuukautta.

Onko naisille hyvinkin tärkeää seksissä alapään hyväileminen suulla ja käsin. Minulla on jostain syystä varsinkin suuseksiin olemassa vähän jonkinlainen kammo. En pidä siitä lainkaan ja se ei tunnu millään lailla luontevalta.

Vierailija
2/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa ei halua hyväilyjä eikä suuseksiä. Onko se sitten hyvä vai huono asia on sitten toisen ketjun aihe....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää hyväilyistä ja suuseksistä ja toiset eivät ole VIELÄ oppineet tykkäämään.

Poikkeus vahvistaa säännön ja jos nainen yleensäkään tarvitsee säännöllistä orgasmia ja on seksuaalinen, kykenevä rentoutumaan niin taatusti tykkää ja haluaa.

Vierailija
4/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"erityiskohteluja" naisilta,jos et sinäkään heitä millään lailla hyväile ym..!!

Vierailija
5/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mukavempi kaveri, joka on oma itsensä eikä yritä mitään ylimäärästä, mikä ei tunnu itse hyvältä. Ei kukaan hyppää kaivoonka, jos toinen käskee.

Vierailija
6/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi hyvällä naisen klitorista samalla kun harrastatte seksiä?

Vierailija
7/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi toisen mielestä kuulua seksiin ihan olennaisesti...

Paljon mukavempi kaveri, joka on oma itsensä eikä yritä mitään ylimäärästä, mikä ei tunnu itse hyvältä. Ei kukaan hyppää kaivoonka, jos toinen käskee.

Vierailija
8/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on täälläkin kirjoitellut, ettei pidä suuseksistä. Osalle rintojen koskettelu on kivuliasta ja joku ei halua alapäähän kosketeltavan.

Naisen seksuaalisuus on ihan erilaista 20v ja 40v. moni on kertonut sen olevan parhaimmillaan ja vailla estoja vasta 40-ikävuoden jälkeen.

Vierailija
9/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan helpoiten sormilla klitorista hyväilemällä enkä yhdynnässä yleensä ollenkaan, paitsi jos mies istuu ja kiemurtelen siinä sylissä (eli hieron klittaani hänen häpyluuhunsa). Nuolemalla saan myös ihania orgasmeja, joten siitäkään en luopuisi.

Kun mies osaa tyydyttää sormin ja suulla, viihteelle lähtiessä ei tarvitse synkkänä laskea kumottuja juomia ja todeta että "tänään en sitten enää saa", vaan humalaisen kiimaisena voin hyökätä miehen kimppuun ja jotakin aina saan ;)

Onko ongelmasi epävarmuus, naisen anatomian vieraus vai jokin muu? Musta ainakin pitkän ajan potentiaalia osoittaa se jos toinen on valmis opettelemaan minkälaisesta kosketuksesta pidän, eli vaivannäkö palkitaan. Toisaalta kyllä on naisen omalla vastuulla tietää kuinka laukeaa ja kertoa/näyttää se toiselle, eikä jättää miestä pimeässä hapuilemaan.

Väkisin ei kannata yrittää, mutta voisit kokeilla hyväillä naisesi vartaloa kaikkialta muualta ja unohtaa alapään hetkeksi. Miehille nautinto keskittyy niin vahvasti penikseen että helposti unohtuu että naiset yleensä nauttii korvien näykkimisestä, niskan suutelusta, rintojen nuolemisesta (eikä pelkästään nännien), sisäreisien suutelusta ja kurvien käsillä seuraamisesta.

Onnea!

Vierailija
10/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai on tärkeää. miten sitä muuten edes kiihottuu? ei se pelkkä pumppaaminen riitä.

Vierailija
11/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. kokenut nainen. Tällä kokemuksella en voisi ajatellakaan sellaista miestä seksisuhteeseen kanssani, joka ei osaa tai halua nuolla minua. Saan erittäin helposti orgasmin suuseksillä, jos mies osaa asiansa. Miehet osaavat harvoin sormettaa oikein. Ovat liin kovakouraisia. Kieli on ihanan pehmeä ja kostea.

Vierailija
12/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten itsellesi odota mitään"erityiskohteluja" naisilta,jos et sinäkään heitä millään lailla hyväile ym..!!

eikö AP hyväile naista kullillaan jotta on siinäkin jotain. Ainahan nainen voi lakata antamasta pillua jos ei kiinnosta.

Vierailija
13/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten itsellesi odota mitään"erityiskohteluja" naisilta,jos et sinäkään heitä millään lailla hyväile ym..!!

eikö AP hyväile naista kullillaan jotta on siinäkin jotain. Ainahan nainen voi lakata antamasta pillua jos ei kiinnosta.

Pitäiskö naisen kostua ihan vaan mulkun näkemisestä? Jos ei aikamies pysty naistaan alapäästä hyväilemään niin onhan se vähän outoa.

Vierailija
14/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. kokenut nainen. Tällä kokemuksella en voisi ajatellakaan sellaista miestä seksisuhteeseen kanssani, joka ei osaa tai halua nuolla minua. Saan erittäin helposti orgasmin suuseksillä, jos mies osaa asiansa. Miehet osaavat harvoin sormettaa oikein. Ovat liin kovakouraisia. Kieli on ihanan pehmeä ja kostea.

Ja sama toisinpäin, kyllä miehenkin kuuluu saada naiselta suuseksiä. Itse nuolen naisen ensin orgasmiin ja vasta sitten alan panna, näin molemmilla on parempi tunnelma, eikä niin kiire. Kiihotun mielettömästi, kun saan naisen nauttimaan kunnolla ja pitkään.

Olen ns. kokenut mies :)

Vierailija
15/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen tyydytetään orgasmiin ennen yhdyntää, kunhan niin tehdään. Mun mielestä sormilla saa parhaat orkut ja sitten leluilla. Nuoleminen on sitten viimeisenä listalla- tarvii oikeenlaisen fiiliksen.

Tässäkin pitää olla vaihtelua eli ikävystyisin toden teolla, jos joka ikinen kerta mies hakeutuisi nuolemaan. Aika usein käytän itse leluja tai omia sormiani ja mies katselee..ja kiihottuu. Onhan kai nainen itsekin vastuussa omasta orgasmistaan, eikä vain odota valmista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi