Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten otan mieheltä suihin?

Vierailija
02.02.2015 |

Olen harrastanut seksiä n. 40 miehen kanssa. Kahdelta olen nuorempana ottanut vain suihin ja niiden kanssa en edes pannut. Noista neljästäkymmenestä 85% ei ole suihinottoa edes pyytänyt ja loput kerran kysymisen jälkeen antaneet olla. Haluaisin ottaa mutta pelkään etten osaa (noina kahtena kertana oli niin nuorten kännistä säätämistä että en edes muista miten sen tein), hampaat osuu tai mies ei nauti. Nauttivatko kaikki miehet siitä? En myöskään halua että kukaan mies ajattelee että kumpa toi lopettais :D 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon ole mitään yksiselitteistä kaavaa, joten on oikeastaan ihan turhaa miettiä etukäteen. Pistät kikkelin suuhun ja alat kokeilemaan erilaisia juttuja. Täytyy vain yrittää olla läsnä tilanteessa, silloin pysyt herkkänä miehen reaktioille ja huomaat, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Suihinotto ei ole mikään mekaaninen suoritus, siihen pitää heittäytyä, kuten seksiin yleensäkin, että se olisi nautinnollista molemmille.

Toki voi myös hoitaa homman vain suorituksena, jos ei juuri silloin ole aivot oikein läsnä, mutta silloin pitää tuntea kyseinen mies ja hänen peniksensä herkkyydet. Muuten tuloksena on kipeät poskilihakset ja huono suikkari.

Ehkä joku mies voi antaa konkreettisia vinkkejä, mutta itse toimin näin eikä ole ollut valittamista kenelläkään.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla