Mihin perustuu väite, että mustat miehet olisivat markkina-arvoltaan jotenkin erityisen korkeita valkoisten naisten keskuudessa?
Itse olen onnistunut pokaamaan monta suomalaista naista baarissa mustan miehen nenän edestä. Tai siis en edes pokaamaan vaan nainen, joka on vaikuttanut olleen kiinnostunut mustasta miehestä on minut nähdessään lähtenytkin minun matkaani.
Kommentit (18)
En huolisi, ei viehätä eikä kiinnosta.
Sosiaalitukiin. Kun kerran kysyit.
No ainakin miesten keskuudessa tummaihoinen mies pesee valkoihoisen mennen tullen. Ja se on fakta, että se munankoko on tummilla huomattavasti suurempi.
Vallitseva trendi näyttää olevan että tummien miesten kanssa seurustelevia nimitellään ja ajatellaan alaluokkaisiksi,etenkin netin keskustelupalsoilla.. eli juurikin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi, ei viehätä eikä kiinnosta.
Valehtelija.
Ottaisit muttet taida saada.
No kun ne on miehekkäitä ja luonnostaan lihaksikkaita toisin kuin suomalaiset kalpean vauvamaiset "miehet"
Minulla ei ole miestä kun en halua mustaa ja muille en kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
No kun ne on miehekkäitä ja luonnostaan lihaksikkaita toisin kuin suomalaiset kalpean vauvamaiset "miehet"
Monet ovat naisiaan heiveröisempiä ja lyhyitä. Ja melko tyhmiä.
Siihen ettei mustilla miehillä ole yleensä tarvetta keksiä valkoisia halventavia avauksia tai ruikuttaa naisten epäoikeudenmukaisuutta. Tämä miehekäs piirre vetoaa naisiin
Ei mihinkään. Keskiverto nainen ei yleensä ole kiinnostunut sen kummemmin. WT tapaukset ja huomattavasti vanhemmat naiset voivat olla kiinnostuneita. Jos kiinnostus olisi niin suurta, niin miksi joutuvat raiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vallitseva trendi näyttää olevan että tummien miesten kanssa seurustelevia nimitellään ja ajatellaan alaluokkaisiksi,etenkin netin keskustelupalsoilla.. eli juurikin päinvastoin.
Monia yhdistää melko... "arkinen" ulkonäkö ja merkittävä ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin miesten keskuudessa tummaihoinen mies pesee valkoihoisen mennen tullen. Ja se on fakta, että se munankoko on tummilla huomattavasti suurempi.
Pesee missä mielessä? Paljonko iloa luulet olevan suuremmasta munankoosta, jos erektio on heikko tai jos mies ei osaa tai välitä käyttää sitä munaansa niin, että nainenkin nauttisi? Luuletko, että naiselle riittää kun saa ihailla lerppuvaa jättimelaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen onnistunut pokaamaan monta suomalaista naista baarissa mustan miehen nenän edestä. Tai siis en edes pokaamaan vaan nainen, joka on vaikuttanut olleen kiinnostunut mustasta miehestä on minut nähdessään lähtenytkin minun matkaani.
Varmaan sun vihreän värin takia, luulivat sua humanoidiksi.
En ole ikinä moista kuullutkaan. Munan koon voi toki testata, mutta harva nainen haluaa mitään kehitysmaalaista itselleen, lähinnä sossuloiset.