Ketä ulkomaalaisia tai kotimaisia muoti- tai kauneusbloggaajia ihailette?
Kenellä on upea tyyli, hienoin koti tai kuka on taitavin meikkaaja?
Kommentit (4)
Minkä ikäisiä te muotibloggaajia ihannoivat ja seuraavat olette? Olen pian nelikymppinen nainen ja en ole ikinä seurannut yhden yhtä bloggaajaa, saati alkanut heitä ihailemaan. Sellainen kuulostaa mielestäni lähinnä 12-22 vuotiaiden touhulta, ei aikuisten missään tapauksessa.
Mä olen tavallisen näköinen nainen, jolla on iho-ongelmaa. En innostu meikkiblogeista, koska ei mua jonkun kauniin meikkivinkit paranna.
Muutama vuosi sitten olin innostunein blogista, jonka pitäjän tyyli oli vintage. Sen läheisemmäksi ei ole koskaan kukaan kauneus- tai muotiblogi minua tullut. Välillä käyn aina vilkaisemassa näitä suuria blogeja, joita tällä palstalla aina haukutaan. Kyllä kauniista kuvista voi hetkeksi tulla hyvä mieli, mutta ei niin hyvä, että minusta saa vakkariseuraajan.:)
N37
Värikäs elämäni - Ainoa muotiblogi jota seuraan, kannustava ja pirteä. Kaunis pieni elämä - Yksi suosikeistani. Vaikea valinta, suomalaisia sisustusblogeja kun on monta ihanaa. Tää sen takia kun on positiivinen ja tykkään unelmoida. Sisutustyyli ei samanlainen kuin mistä haaveilen mutta sitä on vaan niin kiva selailla.